2005-03-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Hade varit kul att se honom i huset, trots hans problem. Kul att se alla brudarna sukta efter honom. Kvinnor är för härliga som gillar knarkare som spöar upp kvinnor. Dessutom med lite alkohol och lite diskussioner så hade nog underhållningsfaktorn varit hög.

är han kvinnomisshandlare också?
Citera
2005-03-31, 12:36
Medlem
bfjs avatar
Hur tror ni deltagarna beter sig på utröstningen? om man får kanske 2alternativ och man måste säga dom rakt ut i soffan eller går man till confession?

Jag tror att alla tittarna kommer köra något i stil med, Jag vill ju inte rösta ut varken X eller Y men nu när jag blir tvungen så är jag ju det och det är inget personligt bla bla bla min röst får Y
Citera
2005-03-31, 14:00
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Hur tror ni deltagarna beter sig på utröstningen? om man får kanske 2alternativ och man måste säga dom rakt ut i soffan eller går man till confession?

Tidigare vid omvänd utröstning fick deltagarna gå till bikten och rösta i direktsändning. Japp det kommer att finnas två nominerade.
Citera
2005-03-31, 15:01
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -xXx-
jaha, det hade ja missat, tackar för redovisningen=)

löjligt tycker jag, han har ju suttit av det..
Jamen det handlar ju om att han ljög för BB-ledningen vid castingen. Och sen eftersom att han är dömd för misshandel så vill inte BB riskera att han får nåt raseriutbrott på fyllan och slå ner folk till höger och vänster. De andra som har varit med i BB tidigare och varit straffade för olika brott har dömts för narkotikabrott och dyl. Och då har det inte funnits någon uppenbar risk för att narkomanen i fråga ska börja slå ner folk på fyllan. Undrar när BB skickar in någon ny. Även fast det teoretiskt sätt borde vara en norsk snubbe som ska komma in så kan man alltid hoppas att BB skickar in en riktigt snygg brud
Citera
2005-03-31, 15:57
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Hade varit kul att se honom i huset, trots hans problem. Kul att se alla brudarna sukta efter honom. Kvinnor är för härliga som gillar knarkare som spöar upp kvinnor. Dessutom med lite alkohol och lite diskussioner så hade nog underhållningsfaktorn varit hög.

"knarkare som spöar upp kvinnor"

han har ju inte spöat nån kvinna så vitt jag vet
Citera
2005-03-31, 19:31
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
"knarkare som spöar upp kvinnor"

han har ju inte spöat nån kvinna så vitt jag vet

Nä, det var ju det som var så tråkigt, nu tror dom ju fortfarande att mördarbesten är världens gulligaste kille.
Citera
2005-03-31, 20:03
Medlem
Krayziebones avatar
Lotta: Jag tycker det är jobbigt här inne

Dennis: hörru jag har vart här inne i 60 dar

Lotta: jo men alltså nu när ja ligger å pullar

nått sånt hahahaha
Citera
2005-03-31, 20:04
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meazury
Den här gubben som fick en smäll av och blev förlamad...
Jag undrar om han slutade röka efteråt?

skulle tro det ftersom han e förlamad från huvudet å neråt så han kan ju iallafall inte tända sin egen cigg
Citera
2005-03-31, 20:15
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Lotta: Jag tycker det är jobbigt här inne

Dennis: hörru jag har vart här inne i 60 dar

Lotta: jo men alltså nu när ja ligger å pullar

nått sånt hahahaha
Typisk intelligent dialog från en dokusåpa
Citera
2005-03-31, 20:24
Medlem
bfjs avatar
Hmm har funderat lite här nu.

Vad säger att Mike och Liselotte inte skulle vara jokrar eller skådespelare rättare sagt.

Det som jag har hittat som säger emot

1) Man tar in 2st deltagare utan anledning och ingen har lämnat huset frivilligt så det finns platser över.

2) Det är väldigt sent in i tävlingen

3) När man hyr in dom som skådespelare så skiter man i att kolla upp deras bakgrund eller något och snacka med psykolog blalbla och därför missar man det där med Mikes misshandel?

4) Liselotte beter sig jävligt konstigt? Och när Laila snackar med henne och frågar om Elitas mick så svarar hon typ ÖÖh men man blir väldigt nervös när man kommer in i huset?. Sen typ massa konstiga saker hon gör, typ missar att vattnet rinner över när hon diskar ? HMm men jag vet inte jag ser ju bara det som är på tv.

Hmm nu hoppas jag inte dom är skådespelare eller om hon är det tycker jag hon ska hälla ut varenda ml av alla Elitas hudcremer innan hon drar på söndag. Hmm vad talar egentligen emot det jag har lagt fram? Hoppas ni har massor.

Fan när ska Elita ut? gaaaah, kan inte BB ta 2flugor i en smäll och slänga ut både ELita och Tina på Söndag? Elita och Tina tar för mkt av min energi som tvtittare.
Citera
2005-03-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Hmm har funderat lite här nu.

Vad säger att Mike och Liselotte inte skulle vara jokrar eller skådespelare rättare sagt.

Det som jag har hittat som säger emot

1) Man tar in 2st deltagare utan anledning och ingen har lämnat huset frivilligt så det finns platser över.

2) Det är väldigt sent in i tävlingen

3) När man hyr in dom som skådespelare så skiter man i att kolla upp deras bakgrund eller något och snacka med psykolog blalbla och därför missar man det där med Mikes misshandel?

4) Liselotte beter sig jävligt konstigt? Och när Laila snackar med henne och frågar om Elitas mick så svarar hon typ ÖÖh men man blir väldigt nervös när man kommer in i huset?. Sen typ massa konstiga saker hon gör, typ missar att vattnet rinner över när hon diskar ? HMm men jag vet inte jag ser ju bara det som är på tv.

Hmm nu hoppas jag inte dom är skådespelare eller om hon är det tycker jag hon ska hälla ut varenda ml av alla Elitas hudcremer innan hon drar på söndag. Hmm vad talar egentligen emot det jag har lagt fram? Hoppas ni har massor.

Fan när ska Elita ut? gaaaah, kan inte BB ta 2flugor i en smäll och slänga ut både ELita och Tina på Söndag? Elita och Tina tar för mkt av min energi som tvtittare.
å ja som trodde jag va torsk på BB
Citera
2005-03-31, 20:49
Medlem
bfjs avatar
Haha jag har ju inte ens live, en timme om dan får man väl iaf unna sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem