Hmm har funderat lite här nu.
Vad säger att Mike och Liselotte inte skulle vara jokrar eller skådespelare rättare sagt.
Det som jag har hittat som säger emot
1) Man tar in 2st deltagare utan anledning och ingen har lämnat huset frivilligt så det finns platser över.
2) Det är väldigt sent in i tävlingen
3) När man hyr in dom som skådespelare så skiter man i att kolla upp deras bakgrund eller något och snacka med psykolog blalbla och därför missar man det där med Mikes misshandel?
4) Liselotte beter sig jävligt konstigt? Och när Laila snackar med henne och frågar om Elitas mick så svarar hon typ ÖÖh men man blir väldigt nervös när man kommer in i huset?. Sen typ massa konstiga saker hon gör, typ missar att vattnet rinner över när hon diskar ? HMm men jag vet inte jag ser ju bara det som är på tv.
Hmm nu hoppas jag inte dom är skådespelare eller om hon är det tycker jag hon ska hälla ut varenda ml av alla Elitas hudcremer innan hon drar på söndag. Hmm vad talar egentligen emot det jag har lagt fram?

Hoppas ni har massor.
Fan när ska Elita ut? gaaaah, kan inte BB ta 2flugor i en smäll och slänga ut både ELita och Tina på Söndag? Elita och Tina tar för mkt av min energi som tvtittare.