2005-03-20, 22:52
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
oj vilken liten skara jag tillhör vem åkte ut??

Jag skrev bara att jag tyckte att det var tragiskt att ni kan ha sånt hat mot en människa....
Det var den undersköna Hannah som tvingades lämna BB och våra tv-apparater. Se mitt förra inlägg här i tråden för mina tankar om utröstningen
Citera
2005-03-20, 23:02
Medlem
Meazurys avatar
Citat:

Jag skrev bara att jag tyckte att det var tragiskt att ni kan ha sånt hat mot en människa....
Är det inte lite tragiskt att så många människor bryr sig över huvud taget? Ett mystiskt fenomen, som även jag har fastnat i. Jobbigt dock att följa både BB & Club Goa, man tappar ju nästan två timmar varje dag.

Men visst är det skrämmande att man kan känna ett sånt hat för en människa man ser på TV. Jag tycker också att hon är lite dryg, men hon har ju sina berg och dalar hon också, som alla vi andra...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Det var den undersköna Hannah som tvingades lämna BB och våra tv-apparater. Se mitt förra inlägg här i tråden för mina tankar om utröstningen
jag har redan läst det... orkade inte kommentera det, men antar att det var det du syftade till nu....
Jag är inte släkt med Tina, och kommer aldrig ha sex med hennes far, kommer högst troligtvis inte träffa nån av dom någonsin.
Jag tycker inte att Tina alltid är okej till sitt beteende, men anser ändå att hon verkar vara en stark, snäll och trevlig tjej. Det jag har sett de sista veckan/veckorna är en lugnare tjej som verkligen försöker fungera i grupp, men flera av de andra deltagarna fryser ut henne, och mer eller mindre mobbar henne - precis som du, Chigaran, hade gjort om du varit därinne. Vilket jag tycker är fegt och löjligt.
men, jag accepterar att du har en annan åsikt än mig. Det jag inte gillar är att du kommer med såna otroligt löjliga påstående när någon tycker annorlunda än vad du gör....
Citera
Medlem
Citat:

Ja du bör nog emigrera till Norge. Ta med dig Tina förresten.
Citera
2005-03-20, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meazury
Är det inte lite tragiskt att så många människor bryr sig över huvud taget? Ett mystiskt fenomen, som även jag har fastnat i. Jobbigt dock att följa både BB & Club Goa, man tappar ju nästan två timmar varje dag.

Men visst är det skrämmande att man kan känna ett sånt hat för en människa man ser på TV. Jag tycker också att hon är lite dryg, men hon har ju sina berg och dalar hon också, som alla vi andra...

Den enda skillnaden är att hennes berg är som min pulkabacke, och hennes dalar är lika djupa som barriärrevet.
Citera
2005-03-20, 23:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Tina är ju farlig för andra då hon är full... alkolisttendenser kanske.
Citera
2005-03-20, 23:36
Medlem
Daves avatar
Finns det inga klipp/bilder på bruden som enligt rykten skulle duschat naken?
Citera
2005-03-21, 01:43
Medlem
El_Aks avatar
Citat:
Det var den undersköna Hannah som tvingades lämna BB och våra tv-apparater.
Bra det. Orka lyssna mer på hennes sammanbrott. Hon borde söka psykologhjälp!
Citera
2005-03-21, 05:11
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Jävla helvetes jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minst en vecka till med Tina.

Väntat resultat i utröstningen. Minst två ty hon är immun en vecka som lagkapten nu. Inse att Tina är i huset för att stanna.
Citera
2005-03-21, 11:57
Medlem
bfjs avatar
Kill me
Jävla norrmänn, undra hur dom har textat skiten Tina sa i norsk tv där låter det väl helt annat bergis.
Citera
2005-03-21, 13:55
Medlem
Tuesdays avatar
Så mobbad som Tina blev av Kokain-Klas och Gnäll-Elita i natt så sitter Tina till finalen.

Jag är så himla less på Big Brothers godtycklighet och ständigt ändrande av regler detta år. Bara för att K&E klagat i bikten meddelade BB idag att Tina förlorat lagkaptenstatus. Klas är lagkapten. BB följer minsta lilla krav från Elitahelvetet. Isch, vattnet är kallt! - BB fixar varmvatten. Jag vill ha Klas som lagkapten...
Vad hände förresten med Om Hannah röstas ut går jag!
Citera
2005-03-21, 13:58
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag stör mig nåt enormt på Laila! Hoppas han halkar rejält i duschen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in