2005-03-21, 20:17
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bademjoon
Satte på femman - såg att dom var nakna.. Är det någon som vet om även Elita var naken - och om det i sådana fall är värt att kolla repisen.
Nix, hon var inte naken
Citera
2005-03-21, 20:53
Bannlyst
...Anders har liten penis, Anders har liten penis, Anders har liten penis, Anders har liten penis....

Eller nåt, faan vad han bidde sur då...grinolle
Citera
2005-03-21, 22:26
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bademjoon
Satte på femman - såg att dom var nakna.. Är det någon som vet om även Elita var naken - och om det i sådana fall är värt att kolla repisen.

Elita och Klas var inte med. dom satt och diskuterade jag vet inte vad.

Inte ofta man ser en Indian på en Saloon?
Citera
2005-03-21, 23:40
Medlem
Badankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shellfire
...Anders har liten penis, Anders har liten penis, Anders har liten penis, Anders har liten penis....

tror han fick bånge över tina. (helt oförståeligt om så varit fallet!)

därför låtsades han bli sur och dra ut därifrån
Citera
2005-03-22, 17:32
Medlem
Bademjoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shellfire

Var det någon som sa så? haha... när han var naken?
Citera
2005-03-22, 21:24
Medlem
bfjs avatar
Big Brother hör bön som vanligt, nu börjar jag lessna

Elita blir skitsur för att Klas bjuder C-F på burgare, ja jävlar. hon klarar ävl inte ens av att äta räksalladen så.

Lite Johnny Cash också, både C-F och BB har lite musiksmak iaf. hoho, har blivit för mkt Günter på sistone tycker jag.
Citera
2005-03-22, 22:08
Medlem
Arctic Mans avatar
Nog fan var lag 1 tjur mycke snällare, fanns ju inget knyck i den.
Citera
2005-03-22, 22:23
Medlem
bfjs avatar
Jag såg ingen skillnad eller jag tänkte inte på det men det är ju synd att båda inte får samma nya tjur.

En annan roliga sak är alla som pratar i sömnen, fna vad jag garvade.
Citera
2005-03-23, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Jag såg ingen skillnad eller jag tänkte inte på det men det är ju synd att båda inte får samma nya tjur.

En annan roliga sak är alla som pratar i sömnen, fna vad jag garvade.
jag såg ingen skillnad heller, och jag satt å kollade speciellt efter det.... Men det är klart det hade varit bättre om alla hade samma tjur.

Skit kul när de pratar i sömnen... undrar hur det är å bli avsugen av en mygga...??
Citera
2005-03-23, 12:49
Medlem
Narrs avatar
Äh, att skylla på tjuren är ju bara löjligt.

Klas o Kompani hade ju mycket bättre teknik, följde med i tjurens rörelser och var mer mjuka i kroppen. Deniz och dem satt ju stela och spända då går det åt pipan.
Citera
2005-03-23, 22:20
Medlem
bfjs avatar
Hmm idag var det mycket BS om Laila, jag har inte uppfattat henne som en sådan person dock att hon alltid försöker vara så diplomatiskt, någon som har märkt att Laila är som de beskriver henne? ni med BBlive?
Citera
2005-03-24, 13:09
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Hmm idag var det mycket BS om Laila, jag har inte uppfattat henne som en sådan person dock att hon alltid försöker vara så diplomatiskt, någon som har märkt att Laila är som de beskriver henne? ni med BBlive?

har inte BB live, men ja tycker dom ändå har rätt vad gäller henne, ja e ju inte säker men ja tycker hon verkar smöra för alla, går inte in i diskussioner så nån kan bli sur på henne, ehh svårt att förklara på nått vis tycker ja bara hon verkar falsk bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in