2005-03-13, 15:00
Medlem
johnny_viciouss avatar
fan, jag har ju missat de två senaste avsnitten och nu verkar allt kul hända!

kort resumé någon? varför ballade alla ur helt plötsligt..förutom alkoholens inverkan menar jag..annars har de ju klarat det (relativt) bra..
Citera
2005-03-13, 15:32
Medlem
bfjs avatar
Vad jag förstod enligt att ha kollat på BB-weekend så låg de till såhär.

Som belöning för att ena laget vann veckotävlingen så fick dom pizza (öl och vin) sen senare på den kvällen så kommer Ingrid Swede dit och spelar med sitt band (hennes första spelning) sen senare på den kvällen blir de lite tjaffs mellan Tina och Klas, hmm sen börjar alla läggas sig i för ingen orkar med allt skrik sen blire kaos typ, Klas säger att han skulle slå Tina eller något och eftersom hon går runt och tjuvlyssnar så går hon till toaletten där Klas är och rycker upp dörren och säger att han ska slå henne men hon gör aldrig det och så börjar hon tjaffsa om att han bara säger massa saker, sen dricker hon upp vinet från sitt glas och kastar det bakåt ner i backen,sen drar hon även ner massa annat.

Sen får rastafaridennis spel för han orkar inte lyssna på tjaffset hela tiden, sen går Tina och trashar sönder bikten och sen ger dom väl upp för kvällen.
Citera
2005-03-13, 15:39
Medlem
Pullans avatar
Igårdagens avsnitt hände följande:
Det vinnande laget i veckans tävling fick sitt pris: Pizza. Elita blev jättebesviken för att hon inte fick ett solarium eller nått annat eftersom hon inte tycks äta pizza. När de skall hämta pizzorna i bikten fanns där både öl och annat alkoholhaltigt. De börjar festa lite smått och till allas förvåning utom Elita så kommer den danska porrstjärnan Ingrid Swede och spelar en låt för dem. Elita som var sur sedan innan blev om än mer putt eftersom hon tyckte det var pinsamt . Senare på kvällen så sitter Klas och till synes en rätt dragenTina i badrummet och tänker prata lite om vad de tycker om varandra. Tina talar i tungor, upprepar samma sak 10 gånger om och folk börjar bli smått irriterade på henne. Till slut kommer både Dennis och Denis och försöker "lunga" Tina men det slutar med att Denis retar upp henne ganska rejält så hon börjar gorma som bara den och ber folk att dra. Hon skriker lite mer på klas och det lugnar sig ett tag efter att hon slängt en stol i huvudet på en mycket förvånad Britt. Sedan hör hon klas dra kommentaren "skryt ska hon ha" Då bryter helvetet lös. Precis när han kommer ut från toaletten så är hon där och börjar be honom att slå till henne så de får det gjort. Klas värgrar och Tina blir mer galen. Hon dricker ur sitt vinglas och slänger iväg det så det krossas mot badrumsgolvet. Även de saker som stod på en byrå åkte i golvet. Dennis kommer skrikande och drar ut Klas därifrån och utroper "Jag orkar inte mera" och började senare gråta. Efter myket skrik och gormande så lungrar det sig men Tina behöver få ut sina aggressioner på något och confession faller offer.

Min slutsats av de fakta som kom fram i detta program så tror jag Tina haft det lite hårt förut som gjort henne så aggressiv. Hon snackade lite med Line i sovrummet och det verkar som hon fått stryk förut. Om detta är av killar eller föräldrar kommer ej fram men konstigt lät det iallafall. Dock var detta beteende rätt så spejsat och något överdrivet men det finns nog något annat bakom det hela.
Citera
2005-03-13, 16:10
Medlem
Halvannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Då kör vi på söndag kväll. Vi sitter med i studion. Om Tina inte åker ut så springer vi in medans den utröstade går ut, slår ner subban med en stekpanna, släpar ut henne, cementerar fötterna på henne och hennes skumma farsa, släpper ner dem i nybroviken. Sen får vi se hur mycket av hennes fejknorska som hörs :evil:
*LOL* Snyggt försök!
http://www.bigbrother.se/index.php?Action=showNewsFull&nid=1206
Citera
2005-03-13, 17:42
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvannan
*LOL* Snyggt försök!
http://www.bigbrother.se/index.php?Action=showNewsFull&nid=1206
Vad fan skulle jag göra då? Jag stog ju inte ut med henne längre Det är bara att ta nya tag och försöka igen.

Citera
2005-03-13, 18:25
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pullan
De börjar festa lite smått och till allas förvåning utom Elita så kommer den danska porrstjärnan Ingrid Swede och spelar en låt för dem.

Ingrid Swede är svensk, det hörs ju t o m på namnet.
Citera
2005-03-13, 19:44
Medlem
johnny_viciouss avatar
vill passa på att tacka "pullan" för en perfekt genomgång av handlingen och sen vill jag uppmana alla att rösta på norskan..

och ja, Ingrid Swede är svensk..
Citera
2005-03-13, 21:15
Medlem
bfjs avatar
Någon som kommer ihåg i typ förregår när Elita sa att hon gillade Britt och så nämde hon massa trevliga egenskaper sen sa hon att Britt sjöng falskt.

Jag vet inte men jag tyckte nästan Elita var värre än Britt idag när dom körde karaoketävlingen ute på gården
Citera
2005-03-13, 21:31
Medlem
MysterieBabes avatar
Big Brother!

Jag tycker att både Elita och Klas e lite väl hårda mot Tina.... Tycker att dom e barnsliga som inte ens kan försöka lite när hon bad om ursäkt!!! lite för elaka mot Tina
Citera
2005-03-13, 21:32
Medlem
MysterieBabes avatar
JAG TYCKER ELITA ÄR FALSK MOT ALLA INNE I BB HUSET
Citera
2005-03-13, 22:18
Medlem
bfjs avatar
Ptja synd på sätt å vis att Line fick åka
Klas är ju rätt rolig eller det händer lite saker med när Klas är med tycker jag.
Skulle inte vara mkt kvar av det manliga svenska laget om Klas fick åka.
Citera
2005-03-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysterieBabe
Jag tycker att både Elita och Klas e lite väl hårda mot Tina.... Tycker att dom e barnsliga som inte ens kan försöka lite när hon bad om ursäkt!!! lite för elaka mot Tina

Tina framstår som en komplett idiot i TV och misstänker starkt att hon inte beter sig mycket bättre IRL. Hon har nog fått sina chanser, men har valt att inte bättra sig och behandlas därefter. Helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in