Igårdagens avsnitt hände följande:
Det vinnande laget i veckans tävling fick sitt pris: Pizza. Elita blev jättebesviken för att hon inte fick ett solarium eller nått annat eftersom hon inte tycks äta pizza. När de skall hämta pizzorna i bikten fanns där både öl och annat alkoholhaltigt. De börjar festa lite smått och till allas förvåning utom Elita så kommer den danska porrstjärnan Ingrid Swede och spelar en låt för dem. Elita som var sur sedan innan blev om än mer putt eftersom hon tyckte det var pinsamt

. Senare på kvällen så sitter Klas och till synes en rätt dragenTina i badrummet och tänker prata lite om vad de tycker om varandra. Tina talar i tungor, upprepar samma sak 10 gånger om och folk börjar bli smått irriterade på henne. Till slut kommer både Dennis och Denis och försöker "lunga" Tina men det slutar med att Denis retar upp henne ganska rejält så hon börjar gorma som bara den och ber folk att dra. Hon skriker lite mer på klas och det lugnar sig ett tag efter att hon slängt en stol i huvudet på en mycket förvånad Britt. Sedan hör hon klas dra kommentaren "skryt ska hon ha" Då bryter helvetet lös. Precis när han kommer ut från toaletten så är hon där och börjar be honom att slå till henne så de får det gjort. Klas värgrar och Tina blir mer galen. Hon dricker ur sitt vinglas och slänger iväg det så det krossas mot badrumsgolvet. Även de saker som stod på en byrå åkte i golvet. Dennis kommer skrikande och drar ut Klas därifrån och utroper "Jag orkar inte mera" och började senare gråta. Efter myket skrik och gormande så lungrar det sig men Tina behöver få ut sina aggressioner på något och confession faller offer.
Min slutsats av de fakta som kom fram i detta program så tror jag Tina haft det lite hårt förut som gjort henne så aggressiv. Hon snackade lite med Line i sovrummet och det verkar som hon fått stryk förut. Om detta är av killar eller föräldrar kommer ej fram men konstigt lät det iallafall. Dock var detta beteende rätt så spejsat och något överdrivet men det finns nog något annat bakom det hela.