2005-03-16, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shellfire
Ööö...du tycker inte att du engagerat dig liiiiite för mycket i BigBrother.....

Hoppas du skojar

Det har han sanerligen inte, åker hon inte ut så ska jag bränna en munk i protest framför Kanal 5's studio ..
Citera
2005-03-16, 18:19
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shellfire
Ööö...du tycker inte att du engagerat dig liiiiite för mycket i BigBrother.....

Hoppas du skojar
Jag har inte engagerat mig i BB, jag har engagerat mig i att få bort Tina Kling, denna styggelse till människa + famlij, släkt och vänner, från jordens yta.
Citera
2005-03-16, 18:22
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Det har han sanerligen inte, åker hon inte ut så ska jag bränna en munk i protest framför Kanal 5's studio ..
Ja!! en medmänniska i kampen mot Tina, borde man inte kunna skriva ett brev till Tina som fullständigt dryper av ironi så att hon förstår omvärldens hat, eller är hon för trögtänkt för såna tankar?
Citera
2005-03-16, 19:13
Medlem
bfjs avatar
Elita: Dom kunde ju ha tagit hit någon bra musik, Günther eller något

UT med Elita och det är NU!
Citera
2005-03-16, 19:51
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:

Vassego.
Den tjej Tina sitter mot denna vecka kommer ryka då hon gjort noll i huset, ej bidragit i tävlingar etc.
Citera
2005-03-16, 21:39
Medlem
bfjs avatar
Hörde Elita klaga som sin dåliga rygg idag, någon som vet vad hon har för fel? hon kanske sa det på BB24 eller något? verkar ju vettigt att göra implantat då? eller om hon fick det efteråt? Men det kan ju inte stämma heller eftersom hon sa i dagens program att hon inte haft några problem med sina nya bröst. Tror hon bara snackar bullshit som vanligt.
Citera
2005-03-16, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Hörde Elita klaga som sin dåliga rygg idag, någon som vet vad hon har för fel? hon kanske sa det på BB24 eller något? verkar ju vettigt att göra implantat då? eller om hon fick det efteråt? Men det kan ju inte stämma heller eftersom hon sa i dagens program att hon inte haft några problem med sina nya bröst. Tror hon bara snackar bullshit som vanligt.

Elita är ju en snick-snackare av rang, så jag lägger nog en slant på det.
Citera
2005-03-17, 08:05
Medlem
Jag ska inte avslöja något men det ser mörkt ut för Tina-Hatare denna vecka.

Finns det en gud vill han att Tina åker ut. Det är jag övertygad om..
Citera
2005-03-17, 08:40
Bannlyst
Citat:
Jag ska inte avslöja något men det ser mörkt ut för Tina-Hatare denna vecka.

Finns det en gud vill han att Tina åker ut. Det är jag övertygad om..

Då finns det nog ingen gud.. med tanke på vem hon sitter mot så sitter hon säkert
Citera
2005-03-17, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
Då finns det nog ingen gud.. med tanke på vem hon sitter mot så sitter hon säkert

Säg inte så där, jag lovade min familj att jag skulle sluta titta på Big Brother om inte Tina åkte på Söndag...
Citera
2005-03-17, 17:56
Medlem
uffeks avatar
Lite om Psyko-Tina

Inlägg om Tina på alltförföräldrar.se's forum

"Tina Kling *BB* inside information (2005-03-16 20:34:52) + -

Jaa ni.....hon är inte klok nånstans vill jag lova. För ett par år sedan så bet hon min tjej kompis i ögonbrynet och tog stryptag på en annan på ett uteställe i där jag kommer i från. Sen ställde hon sig på bardisken och visade pattarna. Hon och alkohol ( som ni säkert redan märkt ) går inte så bra i hop. Hon beter sig som ett svin. Riktig slagskämpe med ett otrevligt sätt. Utslängd blev hon så det sjöng om det!
Jag tycker inte ett dugg synd om henne."

inlägget blev senare borttaget från forumet
-------------

Finns mer "stuff" om Tina i Borås Tidning:

"Bland de kvinnliga deltagarna finns också Tina Kling, som är mest rädd för att hon ska bita sina medtävlare, hon brukar bitas när hon är berusad"

Tina gillar inte norrmän:
"Jag kommer från Charlottenberg, en liten ort nära norska gränsen. Där har vi inte så höga tankar om norrmän. Det blir en ganska sarkastisk jargong."

http://www.bt.se/bt/btartikel.asp?version=210713
Citera
2005-03-17, 20:26
Medlem
bfjs avatar
Tuffaste tänkbara motstånd om jag ska vara ärlig, inte många som vill ha kvar Hannah heller men folk stör sig inte på henne på samma sätt hon gör inget väsen för sig alls, förutom och grinar och gråter och allt är skit.

Tror det blir jämt i röstningen, vågar inte säga vem som åker ut faktiskt men jag hoppas på Tina (as we all do?) med tanke på att Tina klarat 2 andra utröstningar så har hon väl många norrlänningar eller norrmänn bakom sig jag vet inte.

Tror Dennis inte är lika galen längre pga av att Hannah är nere eller vad tror ni? han är nog lite kär ändå, eller var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in