2005-03-16, 09:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Jag tycker inte att det var rätt åt henne, det var lite synd om henne när hon låg i sängen och grät. När hon sedan bad om mörker och lite musik och sedan grät ännu mer då hade jag lite sympati för henne för första gången sedan det började..

Men jag vill att slynan åker ändå

hmm..nej det var inte rätt åt henne det kan jag hålla med om..tyvärrså är det ju så att på senare avsnitt så har hon verkat väldigt mobbad och folk som precis har börjat titta tycker säkert synd om henne såhon får nog stanna i en vecka till är jag rädd...
Citera
2005-03-16, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
hmm..nej det var inte rätt åt henne det kan jag hålla med om..tyvärrså är det ju så att på senare avsnitt så har hon verkat väldigt mobbad och folk som precis har börjat titta tycker säkert synd om henne såhon får nog stanna i en vecka till är jag rädd...

Tyvärr är det nog så när du säger det. Men det beror helt på vem hon ställs imot. Jag hoppas på Dennis eller Carl-Fredrik som kanditater till utröstningen helt pga av dom är mer poulära än henne (tror jag )
Citera
2005-03-16, 11:29
Bannlyst
Citat:
Tyvärr är det nog så när du säger det. Men det beror helt på vem hon ställs imot. Jag hoppas på Dennis eller Carl-Fredrik som kanditater till utröstningen helt pga av dom är mer poulära än henne (tror jag )

Dennis har ingen chans mot Tina och Carl......
Citera
2005-03-16, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
Dennis har ingen chans mot Tina och Carl......

Varför tror du det? Jag tror att han är populärare än va folk tror...
Citera
2005-03-16, 12:18
Bannlyst
Citat:
Varför tror du det? Jag tror att han är populärare än va folk tror...
han va populär, men jag tror att det ändrats nu....¨
Men jag vet ju inte, bara antar det då Tina, Elita, Klas och Carl är väldigt populära......
Citera
2005-03-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
han va populär, men jag tror att det ändrats nu....¨
Men jag vet ju inte, bara antar det då Tina, Elita, Klas och Carl är väldigt populära......

Han har ju tonat ner sig lite men det tror jag bara var till hans fördel..
Citera
2005-03-16, 14:15
Medlem
bfjs avatar
Tror fan Tina kommer göra som Lina i föra BB, Olivier är skittaskig och alla tycker synd om Lina och så går hon och vinner, så blir det fan med Tina nu också, känns fan som så.

Btw, någon som har uppgifter om hur många norrmän som ser på programmet? jag har en känsla av att det är fler svenskar/% som gör det iallafall?
Citera
2005-03-16, 14:32
Medlem
Alltså vad var de för maskin dom körde på benet? var de hårryckare eller? jag fattade aldrig, hmm borde man inte kunna få galet med hårinflammationer när man gör sådär?[/quote]

En Epilator den rycker väl mera upp hårstråna så tar det längre tid för dom att växa ut = smärtsamt
Citera
2005-03-16, 14:35
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Alltså vad var de för maskin dom körde på benet? var de hårryckare eller? jag fattade aldrig, hmm borde man inte kunna få galet med hårinflammationer när man gör sådär?

En Epilator den rycker väl mera upp hårstråna så tar det längre tid för dom att växa ut = smärtsamt[/quote]

När man rycker upp håren är risken för hårsäcksinflamation mycket liten jämfört med om man rakar.
Citera
2005-03-16, 15:03
Medlem
Badankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Tror fan Tina kommer göra som Lina i föra BB, Olivier är skittaskig och alla tycker synd om Lina och så går hon och vinner, så blir det fan med Tina nu också

då jävlar blir jag riktigt arg!!

det är fan i mig en skyldighet att rösta ut denna instabila människa!
Citera
2005-03-16, 16:20
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badanka
då jävlar blir jag riktigt arg!!

det är fan i mig en skyldighet att rösta ut denna instabila människa!
Om Tina inte blir utröstad på Söndag så ska jag personligen kidnappa hennes narkomanfarsa, rycka ut varenda en av hans naglar, raka av honom på huvudet, tatuera in ett hakkors i pannan på honom, klippa sönder näsborrarna på honom, låta några invandrare olla honom i ansiktet, klippa av alla hans telefonledningar, ta sönder hans mobiltelefon, spränga hans bil, bränna ner hans hus, avstår från att våldta hans andra döttrar med tanke på sjukdomsrisken eftersom att man aldrig vet var de har varit, predikerar för honom om vilken hemsk människoliknande avkomma han har inne i BB-huset till slut hyr jag ett flygplan som får skriva, Tina vi har din pappa kom ut ur huset ditt luder!!, i luften ovanför BB-huset.
Sen kanske den "familjen" fattar att ingen tycker om dem.
Citera
2005-03-16, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Om Tina inte blir utröstad på Söndag så ska jag personligen kidnappa hennes narkomanfarsa, rycka ut varenda en av hans naglar, raka av honom på huvudet, tatuera in ett hakkors i pannan på honom, klippa sönder näsborrarna på honom, låta några invandrare olla honom i ansiktet, klippa av alla hans telefonledningar, ta sönder hans mobiltelefon, spränga hans bil, bränna ner hans hus, avstår från att våldta hans andra döttrar med tanke på sjukdomsrisken eftersom att man aldrig vet var de har varit, predikerar för honom om vilken hemsk människoliknande avkomma han har inne i BB-huset till slut hyr jag ett flygplan som får skriva, Tina vi har din pappa kom ut ur huset ditt luder!!, i luften ovanför BB-huset.
Sen kanske den "familjen" fattar att ingen tycker om dem.

Ööö...du tycker inte att du engagerat dig liiiiite för mycket i BigBrother.....

Hoppas du skojar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in