2005-03-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Tuffaste tänkbara motstånd om jag ska vara ärlig, inte många som vill ha kvar Hannah heller men folk stör sig inte på henne på samma sätt hon gör inget väsen för sig alls, förutom och grinar och gråter och allt är skit.

Tror det blir jämt i röstningen, vågar inte säga vem som åker ut faktiskt men jag hoppas på Tina (as we all do?) med tanke på att Tina klarat 2 andra utröstningar så har hon väl många norrlänningar eller norrmänn bakom sig jag vet inte.

Tror Dennis inte är lika galen längre pga av att Hannah är nere eller vad tror ni? han är nog lite kär ändå, eller var.

Jag tror att Tina kommer ta hem många sympati poäng hemma i stugorna efter bastu incidenten
Citera
2005-03-18, 06:40
Medlem
Måttligs avatar
Nu har jag tittat på BB väldigt sporadiskt den här säsongen, men det känns som att det är väldigt lite naket jämfört med tidigare säsonger.
Ta Elita t.ex som tidigare vikt ut sig någonstans, var är alla nakenbilder på henne? Var det inte därför hon blev uttagen? (Det lär ju knappast ha varit p.g.a. hennes enorma intellektuella kvaliteter....)
Citera
2005-03-18, 08:30
Medlem
Det är ju ganska mycket naket när dom dushar och ibland knullar Dennis Hannah men annars..Kunde dom ínte köra nudist vecka?
Citera
2005-03-18, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Det är ju ganska mycket naket när dom dushar och ibland knullar Dennis Hannah men annars..Kunde dom ínte köra nudist vecka?
nu när de stängt ena badrummet så duschar de flesta nakna nu.....
Citera
2005-03-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
nu när de stängt ena badrummet så duschar de flesta nakna nu.....

Kanske vi får se Elita tappa tvålen :smart:
Citera
2005-03-18, 15:29
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Kanske vi får se Elita tappa tvålen :smart:
Man kan bara hoppas mannen, man kan bara hoppas
Citera
2005-03-18, 16:18
Medlem
bfjs avatar
Haha förresten fan va jag garvade när dom ändrade färgen på vattnet, Skitkul att se Tina stå och duscha och det kommer ut helt svart vatten, eller det bruna när Britt borsta tänderna. Riktigt skön humor BB
Citera
2005-03-20, 13:46
Medlem
Suddenlys avatar
Farväl ikväll Hannah.
Citera
2005-03-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suddenly
Farväl ikväll Hannah.

Tyvärr ja, men jag ska be en stilla bön och be gud ta ut Tina ur huset så man kan titta på BB utan att känna vrede för en gångs skull. Hoppas han hör mig
Citera
2005-03-20, 14:40
Bannlyst
Ska bli spännande och se om Hannah spårar ur ikväll nurå som hon sagt....

Men men, det finns en viss risk att Tina åker oxå, synd att dom aldrig redovisar i procent hur rösterna fördelas...skulle vara intressant att se
Citera
2005-03-20, 15:34
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Tyvärr ja, men jag ska be en stilla bön och be gud ta ut Tina ur huset så man kan titta på BB utan att känna vrede för en gångs skull. Hoppas han hör mig
Jag är med dig i bön min broder, jag är med dig. Tina är ett avskum utan dess like och borde straffas fortast möjligt. Man kanske kunde sälja henne till typ Burundi eller nåt, över internet? Vad som helst så länge hon försvinner från min tv!
Citera
2005-03-20, 16:10
Medlem
Pellenezs avatar
Klas verkar han en ganska lång kuk:
http://www.bigbrother.se/index.php?Action=showImageSingle&pos=0&filter=Arra y&rid=&nid=1329
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in