2005-03-27, 23:34
Medlem
Nu såg jag visserligen inte programmet, men utifrån bilderna på hemsidan verkar den nya kvinnan vara en riktig kalaspingla, eller grävling som man säger. En touch av trashighet, vilket jag är lite svag för. Positivt är ju även att de tar in en kvinna i sin vackraste ålder. Mer sådant.
Som väntat åkte den där piss & spott-Denis ut, vilket var bra.
Hur verkar den nya killen?
Citera
2005-03-27, 23:44
Medlem
Den nya killen är stor som fan och polerad på huvudet. En amerikanare som flyttade till oslo när han var 8år tror jag. Lite halvneger.

Jag bidrog med 5spänn till att rösta ut babic också
Citera
2005-03-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Den nya killen är stor som fan och polerad på huvudet. En amerikanare som flyttade till oslo när han var 8år tror jag. Lite halvneger.

Jag bidrog med 5spänn till att rösta ut babic också

Hoppas han har bättre öl-sinne än Denis då bara.
Väl spenderade fem kronor för övrigt.
Citera
2005-03-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Hoppas han har bättre öl-sinne än Denis då bara.
Väl spenderade fem kronor för övrigt.

Vore kul om han provade öl-sinnet. Kan ju bara bli spel mot ett mål.
Shit, tom Christian såg liten ut.

Halv-neger = mulatt.

för övrigt så verkar det som att normännen hellre ser på våld än knull. Förra veckan ville man ha kvar Tyson-Tina och denna vecka var det nära att dom hade majoritet på Holyfield-Denis.
Citera
2005-03-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Vore kul om han provade öl-sinnet. Kan ju bara bli spel mot ett mål.
Shit, tom Christian såg liten ut.
för övrigt så verkar det som att normännen hellre ser på våld än knull.

Själv skulle jag gärna se en kombination av våld och knull. För mycket att hoppas på kanske?
Citera
2005-03-28, 00:20
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
vad är det för annorlunda omröstning??

och hur ska Babic få Tina att stanna kvar? Ska fler nominera Babic istället för Tina, eller vad?

Mot Babic skulle Tina ha klarat sig i huset. Nu gäller vilka som de i huset får välja mellan att rösta ut i direktsändning nästa söndag. Omvänt alltså.
Citera
2005-03-28, 00:34
Medlem
Krayziebones avatar
flanders e rolig han, fast nån kille som kan fastna så lätt för tjejer, han verkar ju tro att han å elita ska gifta sig nu...
förut så snacka han skit om dennis så hannah inte skulel gilla dennis hahah vilken kille
Citera
2005-03-28, 01:27
Medlem
Badankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
flanders e rolig han, fast nån kille som kan fastna så lätt för tjejer, han verkar ju tro att han å elita ska gifta sig nu...
förut så snacka han skit om dennis så hannah inte skulel gilla dennis hahah vilken kille

haha...."roligaste var ju att jag fick ihop det med elita...det har jag väntat på länge.."

hallååå...han tvingade sig på henne med läpparna...inte riktigt så man blir tillsammans för en facial-rape
Citera
2005-03-28, 02:56
Medlem
mpees avatar
Haha fyfaan vad "Flanders" är vilsen. Han tror ju han har halva inne på Elita
Måste även jag följa med i klagokören om den nya slampan till deltagare :shoot2:
Citera
2005-03-28, 03:08
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrange
Såna som ni som förstört hela min BB-säsong. "Rösta ut Babic", "ut med henne", "ut med honom"... Har ni missat att TINA är kvar i huset? Rösta ut henne så att man kan börja tycka att det är kul med Big Brother igen.

Eller hur!

Det är nog den största anledningen till att jag inte kollar på det längre. Jävla subba. När hon pratar vill jag ha undertexter. Förstår inte ett skit!

UT MED TINA!
Citera
2005-03-28, 03:39
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone

Väntar på hans reaktion över att Elita sover med en annan kille (ensam i ett rum) i natt.
Femman visade förresten inte att Elita och Flanders delade säng natten efter fyllehånglet.

Nya killen:
http://www.myfrozenmoments.com/porto/wibecan/m3.htm
Citera
2005-03-28, 04:47
Medlem
Krayziebones avatar
undrar va det är med flanders egentligen hehe riktigt vettig kan han ju bara inte vara haha, när han förlorar måste han komma på grejejr varför han förlorat såsom: han e ju inte ens tränad det ska inte gå....
haha fan vettefan va ja ska säga att han är för mig hmm, jag älskar att hata flanders å se han göra bort sig hehe...

elita vi måste prata... hon verka inet så sugen på det hahaha

hoppas rugg ugglan försvinner lika fort som hon kom den där lise lotte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in