2005-03-09, 12:36
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
vilka människor är det som ringer till en äkta svensk white-trash kung. Jag bara undrar?
Samma kvinnor som lyssnar på Jerry Williams. De har undertryckta drömmar om att bo i den amerikanska södern, vara gift med snubbar med namn som Jim-Bob, Big Joe mfl. De vill inte arbeta utan bara gå hemma på bondgården och slakta grisar och mjölka kor. När de inser att de bor i en mellansvensk förort och jobbar på försäkringskassan så väljer de det svenska alternativet. Antingen den konstant LSD-trippande rockdvärgen med äckligt tajta jeans, Jerry Williams, eller en varulsliknande periodsupare med en dotter som är hatad i tv.
Det är skrämmande egentligen att se hur många kvinnor som jagar denna ouppnåbara lantbrukardröm.
Citera
2005-03-09, 21:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
går klas ut i huset imorrn nu då??
Citera
2005-03-09, 21:13
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
går klas ut i huset imorrn nu då??

Klas är kvar än så länge enligt Bigbrother.se, kollade bara lite snabbt vill inte ha några hints inför morgondagens program. Men jag tror han ångrade sig är nog bara tröttheten och att man är tvungen att sitta på spänn hela tiden som gör det.

Tina visade ännu mer hur mkt folk kan hata den personen, fan hon har inte ens rätt att ha en åsikt när hon inte är med i tävlingen sådär, hon ska göra precis som Klas gjorde i IQtestet förut, Peppa peppa peppa även om Jossan blev skitsne

Carl Fredrik var rätt hård idag också, styrde allt.
Citera
2005-03-09, 22:15
Medlem
Tuesdays avatar
Jag hoppas Klas ryker på söndag men tyvärr blir det nog Line. Dessa två är nominerade. Tina sitter starkt i sitt förlorande lag!
Citera
2005-03-09, 23:18
Medlem
Halvannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Jag hoppas Klas ryker på söndag men tyvärr blir det nog Line. Dessa två är nominerade. Tina sitter starkt i sitt förlorande lag!
Varför måste du alltid avslöja allt i förväg???
Citera
2005-03-09, 23:35
Medlem
MidnightNAMbLAs avatar
Är det någon som vet varifrån Laila kommer? Det står i hennes bio att hon kommer från Oslo, men hennes dialekt låter som nåt gruvsamhälle i Finnmark, typ...
Citera
2005-03-09, 23:40
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidnightNAMbLA
Är det någon som vet varifrån Laila kommer? Det står i hennes bio att hon kommer från Oslo, men hennes dialekt låter som nåt gruvsamhälle i Finnmark, typ...

Jag skulle sätta mina slantar på att hon kommer från Afrika nånstans.
Citera
2005-03-09, 23:58
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Förutfattade meningar min vän. Det är samtidigt att racka ner på folk som har arbetskläder. Mycket omoget gjort.

Yeah right.
Elita ser inte bra ut. Tuttarna ser förjävliga och misslyckade ut, blekta håret likaså. Hon är ett enda gnäll som bara snackar skit om andra. En av de mest meningslösa BB-deltagarna någonsin.

Jag kan inte mer än hålla med. Fattar mig inte på den människan, så jäkla tragisk.
Citera
2005-03-10, 09:27
Medlem
MidnightNAMbLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Jag skulle sätta mina slantar på att hon kommer från Afrika nånstans.

No shit, Sherlock!?
Etiopien har jag för mig att hon sa, men nu undrar jag vart hon bodde i Norge innan hon flyttade till Oslo. Jag kan tänka mig Tromsö-trakten, men hon har så förbannat bonnig dialekt, så jag vete fan.
Citera
2005-03-10, 12:48
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvannan
Varför måste du alltid avslöja allt i förväg???

Håller med, använd spoilerfunktionen, alla sitter inte med comhem eller kollar bigbrother.se varje dag
Citera
2005-03-10, 12:50
Bannlyst
Citat:
jag hoppas också Klas åker... har tröttnat på hans översittar-fasoner. Men tror Line får åka tyvärr. Har inte irriterat mig på henne än, men tydligen en del som tycker hon är tråkig och måste därför ut. Jag tycker ju att Klas är rätt tråkig också, han hat inte gjort något kul på länge....
Citera
2005-03-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
jag hoppas också Klas åker... har tröttnat på hans översittar-fasoner. Men tror Line får åka tyvärr. Har inte irriterat mig på henne än, men tydligen en del som tycker hon är tråkig och måste därför ut. Jag tycker ju att Klas är rätt tråkig också, han hat inte gjort något kul på länge....

Har line gjort nått kul övehuvudtaget än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in