2005-02-22, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Hm någon som vet varför de censurerar Dennis kön? men inte tex Patriks eller Carls? eller tex Laila när hon duschar?

Jag funderar också över det, man har ju fått se den förut...
I Norge får de inte visa könen, så kanske de har fått börja med det här också. Eller så hade han stånd.... ??
Citera
2005-02-22, 18:24
Medlem
Elin.As avatar
Ingen mer än jag som vill slippa se den där
jävla sönderrökta blöjan Dennis?

In med lite mer intressant folk.. lite blandade åldrar kanske inte varit dumt.

Tack för mig.
Citera
2005-02-22, 19:33
Medlem
bfjs avatar
IQbefriade jävla svenskar, nu är jag fan besviken
Citera
2005-02-22, 20:09
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Kan ingen lista namnen på alla vidioklipp som är värda att ladda hem..
Citera
2005-02-22, 20:12
Medlem
Missade dagens, kan man få en kort resumé ?
Citera
2005-02-22, 20:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
korkade jävla svenskar. Dom hade ju "sweden" varför var dom tvungna att snurra runt så jävla mycket. Fan va Dennis och Hanna knullar, jobbigt för dom andra och för deras anhöriga. Hade jag haft någon inom familjen7släkten eller någon vän där inne hade jag inte velat sett dom knulla runt sådär
Citera
2005-02-22, 20:48
Medlem
Arctic Mans avatar
Stör mig riktigt rejält på Dennis nu, ha visseligen gjort från början. Men hur detta damp barn kan få en sån snygging som Hanna i säng är för mig en gåta. Så nu stör jag mig jävulskt på Hanna också. Gillade henne bäst från början innan hon börjar knulla, känns som hon levt ett jäkligt tråkigt liv innan BB och nu tror hon ska bli nått nu!
Citera
2005-02-22, 20:48
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
korkade jävla svenskar. Dom hade ju "sweden" varför var dom tvungna att snurra runt så jävla mycket. Fan va Dennis och Hanna knullar, jobbigt för dom andra och för deras anhöriga. Hade jag haft någon inom familjen7släkten eller någon vän där inne hade jag inte velat sett dom knulla runt sådär

De verkar inte bry sig så mkt, några var ju med på livesändningen.

Men jag håller med, dom hade Sweden klart först sen börjar de virra runt av någon jävla anledning.

Sen såg jag visserligen inte om Norge tog Viking eller Wiking? Med tanke på att de andra orden var på engelska borde Wiking vara rätt eller ska det vara med enkel V på engelska också?

Imorgon blir det intressant med Norrmännens belöning
Citera
2005-02-22, 22:00
Bannlyst
ojojoj, jisses. Pinsamt att dessa korkade människor ska representera Sverige i BB.... de förlorar ta mej f*n allt de gör!!!
Nu är Alessandra och Tina nominerade - men det var väl ingen chock. Tror dock Tina sitter säkert på söndag.
Citera
2005-02-22, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
De verkar inte bry sig så mkt, några var ju med på livesändningen.

Men jag håller med, dom hade Sweden klart först sen börjar de virra runt av någon jävla anledning.

Sen såg jag visserligen inte om Norge tog Viking eller Wiking? Med tanke på att de andra orden var på engelska borde Wiking vara rätt eller ska det vara med enkel V på engelska också?

Imorgon blir det intressant med Norrmännens belöning

jo, viking bör stavas med ett v.... men nu var ju svenskarna (Dennis) superkorkad, och hade två k i mitten - WIKKNG...
Både Dennis och Klas satt i bikten och sa att de inte hade haft en aning om vad de hade hållt på med under tävlingen....... *suckar djupt, irriterat*
Citera
2005-02-22, 22:09
Medlem
Kunde jag få en resumé
Citera
2005-02-22, 22:19
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
ojojoj, jisses. Pinsamt att dessa korkade människor ska representera Sverige i BB.... de förlorar ta mej f*n allt de gör!!!
Nu är Alessandra och Tina nominerade - men det var väl ingen chock. Tror dock Tina sitter säkert på söndag.

Alessandra är nog körd, iofs är det nog fler som hatar Tina men jag tror det är fler som gillar henne också, Alessandra har inte gjort mycket väsen av sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in