2005-02-09, 22:27
Medlem
Acios avatar
Kan inte 3veckor bara gå så att nurcan eller hur fan sånt skit namn stavas bli nominerad, igentligen ska de vara sverige vs norge så är de klart att bara svenska personer möter norska å inget annat ?
Citera
2005-02-10, 00:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Störde mig som fan på den där norsken i blont hår som var sjukt överambiös gällande uppvärmingen. Veva med armar och med benen, som om man springer fast inte kommer någon vart. "Va fan din äckliga jävla spännins du ska göra en jävla gren." eller något i den stilen skulle jag sagt.
Citera
2005-02-10, 00:19
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Får faktiskt hålla med Josephine där när hon bikta sig och tyckte att det var synd att hon inte kunde ställa upp i något, om man ändå tar med en rullstolsburen person så kan man väl ändå anpassa tävlingarna efter det? inte ens pusslet var i rätt höjd för en rullstol.

Det är väl inte BB fel att hon sitter i rullstol? Hon borde ju fattat att hon inte kunde deltaga i många tävlingar innan hon gick in i huset, likaså att BB inte kan anpassa allt efter en krympling. Men det blir säkert ett rullstols race nångång
Citera
2005-02-10, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acio
Kan inte 3veckor bara gå så att nurcan eller hur fan sånt skit namn stavas bli nominerad, igentligen ska de vara sverige vs norge så är de klart att bara svenska personer möter norska å inget annat ?

Nu är ju iofs Nurcan född i Sverige, men hon är fortfarande en jobbig, gapig och påfrestande människa. Hon ska ut.
Citera
2005-02-10, 06:10
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Det är väl inte BB fel att hon sitter i rullstol? Hon borde ju fattat att hon inte kunde deltaga i många tävlingar innan hon gick in i huset, likaså att BB inte kan anpassa allt efter en krympling. Men det blir säkert ett rullstols race nångång

Nej absolut inte men vad finns det då för mening med att ta in henne? förutom att hon var tredje bästa svensk i armbrytning eller hur det nu var.
Citera
2005-02-11, 00:09
Medlem
Eggartos avatar
Dennis?

Någon som vet om Dennis går på några droger? man börjar ju bli lite nyfiken
Citera
2005-02-11, 01:52
Medlem
bfjs avatar
Alla svenskar är överrens om att skatten i Sverige är hög.
- Men så har vi världens bästa sjukvård också, poängterar Elita.

- Elita, du får gärna gå och lägga dig här hos mig.
- Nej, men det ser inte bra ut i TV, svarar hon.
- Nä men om vi har två täcken ser det inte så farligt ut, försöker Klas.
Citera
2005-02-11, 02:01
Medlem
Tuesdays avatar
Nulle lämnar? Hon har snackat om det hela tiden sedan hon kom in, nu har hon även talat med BB. Skulle ge det till imorgon väl?
Citera
2005-02-11, 02:03
Medlem
Mr Blondes avatar
hahaha, funkade det?
Citera
2005-02-11, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Nulle lämnar? Hon har snackat om det hela tiden sedan hon kom in, nu har hon även talat med BB. Skulle ge det till imorgon väl?

*Jubel*
Citera
2005-02-11, 08:52
Medlem
Är det någon mer än jag som tror att Elita spricker av kåthet.
igår

-Kom hit Klas dit as!
Citera
2005-02-11, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Är det någon mer än jag som tror att Elita spricker av kåthet.
igår

-Kom hit Klas dit as!

Snart händer det något allafall. En sak som är säker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in