2005-02-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Jag tror bara hon blev så sur för att hon åkte ut och inte ville ha någon kram just då, men sen kom ju alla och ville ge ändå, det var ju trots allt mellan Jossan och Dennis de stod om. Men jag tror hon fick en kram av honom sen ändå.

Hm... jag tyckte faktiskt att det såg ut som om hon buttade undan honom två gånger, så han fick nog ingen kram.
Hur som helst anser jag nog att det är lite dålig stil att vägra en kram av Dennis pga att det stod mellan dem två.
Citera
2005-02-20, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Hm... jag tyckte faktiskt att det såg ut som om hon buttade undan honom två gånger, så han fick nog ingen kram.
Hur som helst anser jag nog att det är lite dålig stil att vägra en kram av Dennis pga att det stod mellan dem två.

hur som helst så fick iaf Dennis krama Jossan, det var den sista som fick kram innan hon gick ut.
Citera
2005-02-20, 23:02
Medlem
Jossan är ute, ser ni det mer positivt än negativt ?
Citera
2005-02-20, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
hur som helst så fick iaf Dennis krama Jossan, det var den sista som fick kram innan hon gick ut.

Okej, då är jag med.
Citera
2005-02-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Jossan är ute, ser ni det mer positivt än negativt ?

Varken eller faktiskt. Hon gjorde ju inte så mycket väsen av sig och hade ändå hård konkurrens av "de knullande" och "den snygga tjejen". De andra tillför ju ändå lite, men Jossan var nog allt för anonym.
Men jag tycker hon verkar vara en fin tjej och så är hon ganska vacker att se på.
Citera
2005-02-21, 00:27
Medlem
bfjs avatar
Jag hade inget ont om Jossan, förutom hennes vinnarskalle och att hon inte gjorde så mkt väsen av sig, förrens veckan hon blev nominerad, de ända hon snacka om var att hon skulle åka ut osv. Och sen hennes snacka i confession om att rullstolsflickan måste ju stanna då var det droppen för mig
Citera
2005-02-21, 03:31
Medlem
Kaimass avatar
En dag så bytte jag till Kanal 5 såg på Big Brother men bytte efter en syund till annan kanal. Då har jag tänkty på att jag ser ju inte sätt på kanal 5 så mycket längrte det är för det finns knappt nåt se på för det är bara serier spm inte så bra och Big Brother som jag absolute inte se på för jag tycker sånt är dåligt tv.
Citera
2005-02-21, 03:32
Medlem
Är det jag som har dålig koll, eller har de som rippat avsnitten halkat efter ?
Har inte hittat längre än till episod 10 nämligen
Citera
2005-02-21, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaimas
En dag så bytte jag till Kanal 5 såg på Big Brother men bytte efter en syund till annan kanal. Då har jag tänkty på att jag ser ju inte sätt på kanal 5 så mycket längrte det är för det finns knappt nåt se på för det är bara serier spm inte så bra och Big Brother som jag absolute inte se på för jag tycker sånt är dåligt tv.

va?!?
Citera
2005-02-21, 11:33
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaimas

formulera dig bättre kanske
Citera
2005-02-22, 09:59
Medlem
Fan vad hon Britt är sexig...varför får man aldrig se ordentligt när hon duschar?
Citera
2005-02-22, 14:15
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Fan vad hon Britt är sexig...varför får man aldrig se ordentligt när hon duschar?

Har ju hänt flera gånger?

Hm någon som vet varför de censurerar Dennis kön? men inte tex Patriks eller Carls? eller tex Laila när hon duschar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in