2005-02-22, 22:47
Medlem
Tuesdays avatar
Sist in, först ut!
Citera
2005-02-23, 07:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Kunde jag få en resumé

det hände inte så mycket igårdagens avsnitt
Det var tävling, Sverige förlorade då de inte var så duktiga på att stava. Norskarna var överdrivet glada för sin vinst...
Dennis och Hanna hade sex som vanligt, denna gången hade de inte gömt sig lika bra.... Sen skulle de andra gå och sova så de fick inte knulla färdigt
Klas och Dennis har gjort sn där "telefon" där de har två pappersmuggar i varje ände på ett långt snöre, det tyckte alla var trevligt och alla ville prova....
Tina gick runt på gården och pratade högt för sig själv, antar att hon vill att tittarna ska veta hur hon tänker - annars har hon väl flippat ur av att vara instängd med ett gäng looosers.
Citera
2005-02-23, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
det hände inte så mycket igårdagens avsnitt
Det var tävling, Sverige förlorade då de inte var så duktiga på att stava. Norskarna var överdrivet glada för sin vinst...
Dennis och Hanna hade sex som vanligt, denna gången hade de inte gömt sig lika bra.... Sen skulle de andra gå och sova så de fick inte knulla färdigt
Klas och Dennis har gjort sn där "telefon" där de har två pappersmuggar i varje ände på ett långt snöre, det tyckte alla var trevligt och alla ville prova....
Tina gick runt på gården och pratade högt för sig själv, antar att hon vill att tittarna ska veta hur hon tänker - annars har hon väl flippat ur av att vara instängd med ett gäng looosers.

Hehe tack för återgivelsen Så Tina är nominerad igen eller ?
Citera
2005-02-23, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Hehe tack för återgivelsen Så Tina är nominerad igen eller ?
Japp, Tina och Alessandra är nominerade.
Vem tror ni åker ut?
Jag tror (och tycker) Alessandra åker ut, och eftersom norskarna får vara med och rösta så kan det bli så. Svenskarna (iaf på BB-forumet) är så "fina i kanten" och vill inte se Tina rapa och svära.... vilket jag trodde var ganska vanligt att man gör nu för tiden, men jag kan ju ha fel
Citera
2005-02-23, 09:44
Medlem
Tesans avatar
Ja, Elita sa juh till Tina att hon aldrig under hela sin uppväxt varit med om att folk i hennes omgivning rapade...
Citera
2005-02-23, 09:57
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Ja, Elita sa juh till Tina att hon aldrig under hela sin uppväxt varit med om att folk i hennes omgivning rapade...
Då har man nog haft en sk. "skyddad uppväxt" Stackars flicka...
Citera
2005-02-24, 00:31
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan

vid mat bordet var det juh!
Citera
2005-02-24, 20:22
Bannlyst
är det bara jag som undrar varför Klas är med i BB? Hans lillebror tog livet av sig för 5-6 månader sedan och så springer Klas in i huset och är en av de gladaste ???
Jag skulle aldrig klara av det!

Gick in på BB-forumet efter kvällens avsnitt, men alla där diskuterar bara mobbing och hur synd det är om vissa och andra tycker att just de som det är synd om är de starkaste.... Men ingen reagerade över "stackars" Klas som troligtvis lider mest - annars är han en kall j*vel.....
Citera
2005-02-24, 22:59
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
är det bara jag som undrar varför Klas är med i BB? Hans lillebror tog livet av sig för 5-6 månader sedan och så springer Klas in i huset och är en av de gladaste ???
Jag skulle aldrig klara av det!

Gick in på BB-forumet efter kvällens avsnitt, men alla där diskuterar bara mobbing och hur synd det är om vissa och andra tycker att just de som det är synd om är de starkaste.... Men ingen reagerade över "stackars" Klas som troligtvis lider mest - annars är han en kall j*vel.....

Sa han det idag när de hade frågelådan? Brorsan satt o spelade så jag hörde knappt vad som sa på tv:n. Hmm kanske därför man aldrig får någon koll på den karl´n (som Tina skulle säga) hmm Appropå Tina, jag garvade som fan när alla gick ut på Toa och hon inte fattade något, det var riktig svensk humor
Citera
2005-02-24, 23:06
Medlem
icys avatar
När jag zappade såg jag lite av big brother, och rätt mycket av deltagarna! Massor av bröst, är ju lite mjukporr, undrar när Big Brother kommer att gå över till hårdporr.
Citera
2005-02-24, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icy
När jag zappade såg jag lite av big brother, och rätt mycket av deltagarna! Massor av bröst, är ju lite mjukporr, undrar när Big Brother kommer att gå över till hårdporr.

Du verkar ha missat Olivier och Linda ifjol. Tror Olivier har en hemlig hobby som ingen visste om. Bowling?
Citera
2005-02-24, 23:26
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy

Börjar bli lite tråkigt med allt knullande med knulldennis och hannah, men dagens "scen" var rätt komisk när de blev upptäckta och gick ut därifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in