2012-02-29, 18:41
Medlem
Grym sida!

Själv har jag ett eget sätt att vinna pengar på, helt gratis
Citera
2012-03-01, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppHuvud
Hallå! Vill ha min smidiga textfil! Ordna landskamperna bums!

Skämt åsido, tänkte på en annan sak. Har du funderat på att ordna med enklare reduceringar? Tänkte min/max 1 X 2 t ex?

Hej Mupphuvud! Skoj namn.

Nu är det fixat. Tog och omkodade sidan från scratch med en helt ny databasstruktur, som kommer att fungera mycket bättre i framtiden. Passade också på att skärpa till designen lite och lägga till en facebook-diskussion vid varje ny spelomgång.

Låter intressant det där med min/max 1 2 3. Men vad menar du egentligen?
Citera
2012-03-01, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tippavinst
Grym sida!

Själv har jag ett eget sätt att vinna pengar på, helt gratis

Vadå? Yrkesarbeta eller något liknande vansinne?
Citera
2012-03-01, 03:51
Bannlyst
Riktigt bra gjort av dig, du har lagt ner ett stort arbete o verkar trevlig o sympatisk.
Nu är det bara jobba hem miljonerna.
Nu förtjänar du en riktig så du sen kan
Citera
2012-03-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddish
Riktigt bra gjort av dig, du har lagt ner ett stort arbete o verkar trevlig o sympatisk.
Nu är det bara jobba hem miljonerna.
Nu förtjänar du en riktig så du sen kan

Hahaha! Tackar tackar. Jo, en öl skulle definitivt sitta bra. Har bara lite finsnickeriprogrammering i uppdateringsfunktionen kvar (tar en sån jäkla tid varje gång jag ska uppdatera databasen nu, säkert 30 sek). Sedan kan jag ta helg, lägga ett Stryktips och sedan, om jag får för min sambo, ta en öl. Men jag håller tummarna
Citera
2012-03-01, 14:46
Medlem
Rogbianuzs avatar
Hallå!

tänkte prova denna nu på lördag. Frågan är om man ska lägga efter tipsroboten eller sammanvägningen. Vad säger ni?
Citera
2012-03-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogbianuz
Hallå!

tänkte prova denna nu på lördag. Frågan är om man ska lägga efter tipsroboten eller sammanvägningen. Vad säger ni?

Tipsroboten har presterat förvånansvärt bra. Men spelar du på lördag kommer det att finnas fler alternativ, iallafall Svenska spels odds och säkert några till om jag orkar lägga till. Skulle dock tro att en sammanvägning av samtliga blir rätt balanserat och bra. Men jag ska empiriskt testa dem emot varandra framöver.
Citera
2012-03-02, 12:54
Medlem
tjabo91s avatar
Mycket bra jobb med hemsidan! Blir att testa till morgondagens tips
Citera
2012-03-02, 14:51
Medlem
Rogbianuzs avatar
Tror att det blir en 256rader och blint följa administratörens förslag
Citera
2012-03-02, 16:21
Medlem
gifbryarss avatar
Släng upp en donationsknapp så folk vet vem dom ska skicka en slant till när 13 rätt slår in !

Imponerande jobb du har gjort måste jag säga ! Ska bli spännande att prova imorgon.

Jag har slirat runt med PWtips i ett par år och andra komplicerade program men din "uppfinning" verkar ju väldigt lovande.
Citera
2012-03-02, 20:15
Medlem
sputnik2011s avatar
Hur många matcher kollar algoritmen bak i tiden ...
Grym tips-robot.
Citera
2012-03-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik2011
Hur många matcher kollar algoritmen bak i tiden ...
Grym tips-robot.

Roboten kollar på de senaste tio matcherna, men främst då på hemmalagets hemmamatcher och bortalagets bortamatcher, så i praktiken blir det hemmalagets fem senaste hemmamatcher och bortalagets fem senaste bortamatcher. Sedan väger den också in de fem senaste inbördes mötena då bortalaget gästade hemmalaget. Detta ger en rätt okej överblick. Kombinerar man detta med diverse expert- och tidningstips, blir det en rätt schysst mix.

Nu är förresten alla rader på plats inför morgondagen. Själv spelar jag enligt denna viktning: http://tipsrobot.se/?p=tippa&pro=1&i...122302f25abd18
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in