Hej alla! Idag börjar mitt nya mål, att bli snyggare. I skrivande stund väger jag 85kg med mycket muskler men med ganska mycket fett över så jag är verkligen inte deffad, sedan har jag lite andra småskavanker som jag kommer skiva lite längre ner.
Jag ser mig själv som en 6a en 7a på en bra dag. Jag har en söt underbar flickvän så jag gör inte detta för att få mer tjejer, utan för att bli nöjd med mig själv.
Saker jag ska fixa:
* Gå ner i vikt för att få fram mina kindben mera och se allmänt smalare och friskare ut.
* Operera mina ögonlock men det kostar pengar så det tar jag i framtiden, mina ögonlock ser ut så här ungefär;
http://www.gp.se/image_processor/1.2...g?maxWidth=440 (kanske ännu mer hängande)
* Bleka tänderna, är i fullgång har redan sett synbart reslutat och det känns underbart.
* Ny klädstil
* Klippa mig
* Kanske små sminka mig?
* Sola solarium dock inte alls mycket bara få bort den riktigt bleka färgen
Det var lite smått det jag tänkte börja med. Har ni några enkla saker man kan göra som KILLE för att se lite bättre ut? Sedan har jag även ganska små leverfläckar i ansiktet, någon som har tips på bra smink som fixar till det lite, men som absolut INTE syns?