• 1
  • 2
2012-01-23, 01:17
Medlem
Hej alla! Idag börjar mitt nya mål, att bli snyggare. I skrivande stund väger jag 85kg med mycket muskler men med ganska mycket fett över så jag är verkligen inte deffad, sedan har jag lite andra småskavanker som jag kommer skiva lite längre ner.

Jag ser mig själv som en 6a en 7a på en bra dag. Jag har en söt underbar flickvän så jag gör inte detta för att få mer tjejer, utan för att bli nöjd med mig själv.
Saker jag ska fixa:

* Gå ner i vikt för att få fram mina kindben mera och se allmänt smalare och friskare ut.
* Operera mina ögonlock men det kostar pengar så det tar jag i framtiden, mina ögonlock ser ut så här ungefär; http://www.gp.se/image_processor/1.2...g?maxWidth=440 (kanske ännu mer hängande)
* Bleka tänderna, är i fullgång har redan sett synbart reslutat och det känns underbart.
* Ny klädstil
* Klippa mig
* Kanske små sminka mig?
* Sola solarium dock inte alls mycket bara få bort den riktigt bleka färgen

Det var lite smått det jag tänkte börja med. Har ni några enkla saker man kan göra som KILLE för att se lite bättre ut? Sedan har jag även ganska små leverfläckar i ansiktet, någon som har tips på bra smink som fixar till det lite, men som absolut INTE syns?
Citera
2012-01-23, 01:22
låter bra, men skippa sminket då du kommer se feminin ut.
Citera
2012-01-23, 01:22
Medlem
bombaccis avatar
Solarium kan på sikt förstöra din hud. Testa att gå på brun utan sol. Köp inte kräm utan besök någon som har en sådan maskin. Ganska dyrt dock, men kan bli snyggt.

Satsa både på gym och träning med mer uthållighetsträning. Kampsport kan vara bra.

Lite snygga smycken kanske?

Något halsband, armband och machettknappar ( om du har på dig skjorta) och kanske en slipsnål ibland lan ju göra dig ännu mer proper. Ta det lite lungt med sminket...
Citera
2012-01-23, 01:23
Medlem
mranguzs avatar
förstår inte hur du kan ens tänka tanken och göra det du skriver, killar ska inte sminka sig.
Citera
2012-01-23, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huis93
låter bra, men skippa sminket då du kommer se feminin ut.
Sant, är också skeptiskt till det, men ifall det skulle finnas något som gör min hud fin och len men som inte syns skulle jag absolut inte tveka att använda det. Det kanske inte finns.
Citera
2012-01-23, 01:24
Medlem
Twatssons avatar
85KG lät ju inte så farligt, hur lång är du?
Citera
2012-01-23, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
85KG lät ju inte så farligt, hur lång är du?
179cm kanske inte är överdrivet mycket, men ändå ganska mycket fett som jag skulle vilja ha bort.
Citera
2012-01-23, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fawe17
179cm kanske inte är överdrivet mycket, men ändå ganska mycket fett som jag skulle vilja ha bort.

Ja, men då är du kort. Är det därför du ska göra alla de här löjliga sakerna? Det är bättre att du försöker bygga upp dig innifrån. Förresten nu ska jag ut och springa en mil.
Citera
2012-01-23, 02:03
Medlem
Så du ska bli bög med andra ord?
Citera
2012-01-23, 02:09
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fawe17
Sant, är också skeptiskt till det, men ifall det skulle finnas något som gör min hud fin och len men som inte syns skulle jag absolut inte tveka att använda det. Det kanske inte finns.

Skippa sminket och satsa på ansiktsvård i stället.
Finns många bra krämer och rengöringsprodukter för män nuförtiden.

Du kan ju även gå på ansiktsbehandling då och då för att få bra hud.

Önskar jag hade ork att fixa till mej.
Lycka till !
Citera
2012-01-23, 02:10
Medlem
Tänk på att mycket av "snyggheten" sitter i utstrålningen också, med en schysst attityd blir näst intill vem som helst snygg, imo ^^ Men ja som du har skrivit, fixa frisyren kan vara tänkvärt. Har man en trevlig kalufs känner man sig oftast som en snyggare varelse. (Som tjej måste jag även poängtera detta - spara till långt hår! Raow!) Kläder och skor: om du vet med dig att du kanske inte har världens bästa stil-radar så ta hjälp av flickvännen din. Hm, vad mer. Skaffa lagom stubb/skäggväxt. Mycket sexigt. Men ögonlocken? Var väl inge konstigt alls med de på bilden!

Lycka till!
Citera
2012-01-23, 02:14
Medlem
Känns som du börjar i fel ände med att sminka dig och bleka tänderna. Jobba på din självkänsla kanske, även om det är positivt att du vill göra en förbättring med dig själv. Börja träna stenhårt istället så du får en snygg kropp, det kommer att hjälpa dig nog mycket...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in