2012-01-23, 02:26
Medlem
många hackade upp sig på sminket, jagkp har aldrig sminkat mig utan det vara bara en tanke då det kanske kunde fixa min hy. men ska skippa det.

Sedan måste jag säga att jag har ganska bra självförtroende bara att jag vill bli snyggare. jag är nöjd med mig själv men vill bli nöjdare.

tack för alla tips fortsätt att ge tips
Citera
2012-01-23, 03:20
Medlem
Fattar inte.

Hade han fula ögonlock?
Skippa operationen, var den du är ist..
Citera
2012-01-23, 08:00
Medlem
AbstraktKontrasts avatar
Du kanske även borde tänka på att ändra din personlighet också. Med den sortens mentalitet så tror jag inte att du komemr långt om du bara tänker på utseendet.
Citera
2012-01-23, 08:05
Medlem
fjungen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Fattar inte.

Hade han fula ögonlock?
Skippa operationen, var den du är ist..

Ja håller med, hade han hängande ögolock. Låter som ts borde skaffa sig bättre självkänsla istället för massa smink och bli en transa
Citera
2012-01-23, 10:14
Medlem
KaptenStyrbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
Ja håller med, hade han hängande ögolock. Låter som ts borde skaffa sig bättre självkänsla istället för massa smink och bli en transa

Han hade väl snarare insjunkna ögon och inte hängande ögonlock.
Citera
2012-01-23, 10:25
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fawe17
många hackade upp sig på sminket, jagkp har aldrig sminkat mig utan det vara bara en tanke då det kanske kunde fixa min hy. men ska skippa det.

Sedan måste jag säga att jag har ganska bra självförtroende bara att jag vill bli snyggare. jag är nöjd med mig själv men vill bli nöjdare.

tack för alla tips fortsätt att ge tips

Vad du behöver är ett bättre självförtroende och det kommer nog inte med hjälp utav operationer eller smink.
Börja gymma eller träna en kampsport så kommer nog självförtroendet att förbättras ganska snart
Citera
2012-01-23, 10:46
Medlem
Citat:
Sant, är också skeptiskt till det, men ifall det skulle finnas något som gör min hud fin och len men som inte syns skulle jag absolut inte tveka att använda det. Det kanske inte finns.

snarare sluta använda smink eller använd ytterst lite på vissa ställen om du känner att du måste.. smink förstör huden.. Oftast därför tjejer som sminkar sig mycket och jämt ser ut som idioter när dom tar bort det på kvällarna och sen blir dom beroende av sminket. Smink sliter på huden. Ät mycket olivolja, omega 3, e-vitamin, b-vitamin och badda gärna ansiktet med olivolja i ansiktet en gång om dagen på ren hud. gör ansiktsmasker en gång i veckan. Rengör huden med en olivoljepeeling innan du går å lägger dig det får bort döda hudceller och oljan gör huden mjuk (den finns på åhlens).

Allt produkter som är dyra är bara att slänga och innehåller produkter som gör dig beroende av krämerna du kan göra massa saker med det man har hemma. ansiktmasker med tex avocado, äggula, etc.
Citera
2012-01-23, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
snarare sluta använda smink eller använd ytterst lite på vissa ställen om du känner att du måste.. smink förstör huden.. Oftast därför tjejer som sminkar sig mycket och jämt ser ut som idioter när dom tar bort det på kvällarna och sen blir dom beroende av sminket. Smink sliter på huden. Ät mycket olivolja, omega 3, e-vitamin, b-vitamin och badda gärna ansiktet med olivolja i ansiktet en gång om dagen på ren hud. gör ansiktsmasker en gång i veckan. Rengör huden med en olivoljepeeling innan du går å lägger dig det får bort döda hudceller och oljan gör huden mjuk (den finns på åhlens).

Allt produkter som är dyra är bara att slänga och innehåller produkter som gör dig beroende av krämerna du kan göra massa saker med det man har hemma. ansiktmasker med tex avocado, äggula, etc.

så när ska vi mötas irl och prata?
Citera
2012-01-23, 13:14
Medlem
provocative77s avatar
Citat:
Hej alla! Idag börjar mitt nya mål, att bli snyggare. I skrivande stund väger jag 85kg med mycket muskler men med ganska mycket fett över så jag är verkligen inte deffad, sedan har jag lite andra småskavanker som jag kommer skiva lite längre ner.

Jag ser mig själv som en 6a en 7a på en bra dag. Jag har en söt underbar flickvän så jag gör inte detta för att få mer tjejer, utan för att bli nöjd med mig själv.
Saker jag ska fixa:

* Gå ner i vikt för att få fram mina kindben mera och se allmänt smalare och friskare ut.
* Operera mina ögonlock men det kostar pengar så det tar jag i framtiden, mina ögonlock ser ut så här ungefär; http://www.gp.se/image_processor/1.2...g?maxWidth=440 (kanske ännu mer hängande)
* Bleka tänderna, är i fullgång har redan sett synbart reslutat och det känns underbart.
* Ny klädstil
* Klippa mig
* Kanske små sminka mig?
* Sola solarium dock inte alls mycket bara få bort den riktigt bleka färgen

Det var lite smått det jag tänkte börja med. Har ni några enkla saker man kan göra som KILLE för att se lite bättre ut? Sedan har jag även ganska små leverfläckar i ansiktet, någon som har tips på bra smink som fixar till det lite, men som absolut INTE syns?
Låter som du ska komma ut ur garderoben.
Citera
2012-01-23, 14:20
Medlem
Snowstompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Något halsband, armband och machettknappar ( om du har på dig skjorta) och kanske en slipsnål ibland lan ju göra dig ännu mer proper. Ta det lite lungt med sminket...

Slipsnål? Har det blivit 80-tal utan att jag har märkt något?
Citera
2012-01-23, 14:34
Medlem
TS: du antigen tänker inte med ditt eget huve, eller så har du feminin hjärna och eftersom du älskar din tjej, det första din feminina hjärna kommer fram till är "oj jag måste bli snygg". Tjejer bryr sig inte om man är "snygg" på kvinnligt vis, utan mer om man är en man. Du kan fan bröstoperera dig om du vill, så kommer tjejen att lämna dig för en gorilla så småningom, och du kommer att höra att du var inte manlig nog.

Så ja, gå på gym, eller gå på thaiboxning eller nåt, och fajtas lite med andra grabbar. Gör inte mer än så.
Citera
2012-01-23, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Solarium kan på sikt förstöra din hud

Då får du fanimej sola mycket om solariumet ska förstöra din hud på lång sikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in