2017-06-21, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Vad är känt när det gäller tren påveekan på njurarna?

Gick på tren e 6 mån och gjorde sen blodprov. Kreatninhalten var 115(vad det nu mäts i) och det är typ nedsatt njurfunktion.

Sugen på tren igen men inte om det riskerar njurarna.
Jag låg på 100 innan jag började preppa. Värdet kastar redan om du kört ett hårt pass innan blodprovet, låter dock vara outtalad vad läkarn säger men vet att de som har dåliga njurar har grymt höga värden
Citera
2017-06-21, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeploomer
hej panelen ska gå av trenet om 2 veckor tanken är att cruisa på testo efteråt 250mgew tills de e dags igen 😉, något som ni upplevt hjälpt övergången ?

vadå övergång? Du ska sluta med trennet men fortsätta med testo? bara o köra.

mvh
Citera
2017-06-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
vadå övergång? Du ska sluta med trennet men fortsätta med testo? bara o köra.

mvh

övergång va kanske fel ord va lite trött igår skyller på trenet 😂 men ok Good ska köra Cruise med testo nu ett litet tag för att återhämta mig , längtar redan till nästa gång man går på trenet 😁
Citera
2017-07-17, 12:14
Medlem
Jaggermeisters avatar
Angående Tren hostan, den får man väl bara om det kommer in olja i blodomloppet? Vissa får det o låta att det är en effekt av just Trenbolonet, vilket jag starkt tvivlar på.. Det är väl om man råkar trycka i lite olja direkt i en ven typ eller?
Citera
2017-07-17, 14:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Angående Tren hostan, den får man väl bara om det kommer in olja i blodomloppet? Vissa får det o låta att det är en effekt av just Trenbolonet, vilket jag starkt tvivlar på.. Det är väl om man råkar trycka i lite olja direkt i en ven typ eller?

Det kan hända med andra oljor också, till exempel testo. Dock är effekten mycket kraftigare med tren, därav namnet "trenhosta".

Det kan vara så att man sticker genom ett större blodkärl, sedan när man drar ur nålen och det är en droppe olja kvar på nålspetsen kan man ha otur att den glider av precis på fel ställe.
Citera
2017-07-17, 19:06
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Precis som Fenjal skriver så är man mycket känsligare mot tren. Får man in 0,5ml testo så får man oxå hosta.
Tren räcker med decimalen av en droppe. Man får det mycket lättare av tren a än av tren e.

Jag har aldrig fått det i glute vad jag vet. Lättare o drabbas när man sätter i pecs lr delts där man har mer mindre blodkärl o kappilärer.

Hemskt är det! Bästa är att ta små, små ytliga andetag o typ chippa efter andan. Försöka o andas med toppen av lungorna tills det går över.
Citera
2017-07-17, 19:10
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Precis som Fenjal skriver så är man mycket känsligare mot tren. Får man in 0,5ml testo så får man oxå hosta.
Tren räcker med decimalen av en droppe. Man får det mycket lättare av tren a än av tren e.

Jag har aldrig fått det i glute vad jag vet. Lättare o drabbas när man sätter i pecs lr delts där man har mer mindre blodkärl o kappilärer.

Hemskt är det! Bästa är att ta små, små ytliga andetag o typ chippa efter andan. Försöka o andas med toppen av lungorna tills det går över.
Fyfan vad obehagligt det låter... Jag skulle fan bli livrädd alltså säkert.. Hur länge varar helvetes skiten?
Citera
2017-07-17, 20:07
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Fyfan vad obehagligt det låter... Jag skulle fan bli livrädd alltså säkert.. Hur länge varar helvetes skiten?

Jag har fått det från att sätta i arslet några gånger när jag slarvat med att checka svar. Har suttit i några minuter beroende på hur mycket jag fått i mej i blodet. Helt klart har tren gett mej den värsta hostan av alla prepp. Vissa gånger helt hysteriskt o brud hemma som inte fattat varför jag plötsligt börjat hosta haha :P

Hört att det kan sitta i längre, men räkna med 5-10 minuter.
Citera
2017-07-17, 20:41
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Jag har fått det från att sätta i arslet några gånger när jag slarvat med att checka svar. Har suttit i några minuter beroende på hur mycket jag fått i mej i blodet. Helt klart har tren gett mej den värsta hostan av alla prepp. Vissa gånger helt hysteriskt o brud hemma som inte fattat varför jag plötsligt börjat hosta haha :P

Hört att det kan sitta i längre, men räkna med 5-10 minuter.
Åh fyfan...
Citera
2017-07-17, 20:59
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Det kanske bara är 5-10min det värsta sitter i som ovanstående skriver. Men det känns som en evighet. Svetten sprutar o det känns typ som att man ska dö
Citera
2017-07-17, 21:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Om man aldrig hört talas om det blir man nog livrädd, så tur man sitter här och läser innan skiten händer första gången.
Citera
2017-07-18, 09:17
Medlem
Tren hostan beror på alkoholen som är i oljan. Det behövs mer när man gör A än E därför det är vanligare att få hosta av A.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in