2017-09-06, 12:31
Medlem
Jaggermeisters avatar
Är 100mg Tren A varannan dag en schysst dos för en som aldrig kört tren förut? Jag ligger på 500mg test E samt 30mg Dbol, men dbol blasten är slut innan jag påbörjar tren blasten.
Citera
2017-09-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Är 100mg Tren A varannan dag en schysst dos för en som aldrig kört tren förut? Jag ligger på 500mg test E samt 30mg Dbol, men dbol blasten är slut innan jag påbörjar tren blasten.

jag det låter bra, vi kan bolla fram o tillbaka med din vikt o längd, bf och kur bagage och fan hans moster men om du ändå har bestämt dig så skulle jag börja på 100 mg eod o se hur det känns.. jag som har provat tren några gånger tycker att jag inte får ut mer av just tren dos relaterat.. 700 mg ew tar lika bra på mig som 350 mg ew.. säkert individuellt men för mig blir det bara mer biverkningar ju högre jag går.. inga andra effekter
Senast redigerad av Max-gainz 2017-09-06 kl. 13:42.
Citera
2017-09-08, 20:52
Medlem
Jaggermeisters avatar
Min ena vial tren Ace är fett kladdig/dimmig, medan den andra är klar.. vad har hänt, är det någon fara?

Edit: när jag vinklar vialer o sånt så ser det ut som att det är nå hinna på väggarna inne i vialen, o den är inte lika klar.
Senast redigerad av Jaggermeister 2017-09-08 kl. 21:12.
Citera
2017-09-09, 12:52
Medlem
Citat:
Min ena vial tren Ace är fett kladdig/dimmig, medan den andra är klar.. vad har hänt, är det någon fara?

Edit: när jag vinklar vialer o sånt så ser det ut som att det är nå hinna på väggarna inne i vialen, o den är inte lika klar.

Det är inte särskilt ovanligt och inget farligt. Har kört ett otal "cloudy tren".
Vill du ha den utbytt så kontakta säljaren, kanske får du en ny.
Sök i tillverkartråden.
Citera
2017-09-09, 13:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fekal
Det är inte särskilt ovanligt och inget farligt. Har kört ett otal "cloudy tren".
Vill du ha den utbytt så kontakta säljaren, kanske får du en ny.
Sök i tillverkartråden.
Googlade i några timmar igår, såg att det var väldigt vanligt. Men jag börjar med vialer som är klar, hehe. Satte 1ml vardera test E o Tren A igår. Helvete vad öm jag blev några minuter efter inject, men idag är de lugnt
Citera
2017-09-10, 15:46
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:

Värm vialen några minuter i varmt vatten så löser det upp sig.
Citera
2017-09-10, 15:58
Medlem
Jaggermeisters avatar
Satte 1ml I vänster skinka idag, oskuld muskel. O helvete vad öm jag blev, direkt efteråt satan asså.. är det normalt på tren eller?
Citera
2017-09-10, 21:56
Medlem
Citat:
Satte 1ml I vänster skinka idag, oskuld muskel. O helvete vad öm jag blev, direkt efteråt satan asså.. är det normalt på tren eller?

Jag satte också oskulds muskel tren, kände inte mycket första injektionen, men den andra är öm nu men inte särskilt så jag stör mig.

Hör av dig om du får hostan någongång

Mvh
Citera
2017-09-11, 07:35
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:

Du kanske bara failade lite med injektionen? Rörde runt nålen / injicerade för snabbt. Jag har aldrig blivit ömmare när jag pinnat tren än testo.

Förresten, har du bättre ordning på saker nu än för 1-2 år sedan eller när du var här och härjade sist? Tren är ju faktiskt lite speciellt, du får vara försiktig..
Citera
2017-09-11, 10:09
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Du kanske bara failade lite med injektionen? Rörde runt nålen / injicerade för snabbt. Jag har aldrig blivit ömmare när jag pinnat tren än testo.

Förresten, har du bättre ordning på saker nu än för 1-2 år sedan eller när du var här och härjade sist? Tren är ju faktiskt lite speciellt, du får vara försiktig..
Det var närmare ca 3 år sedan jag var inne på f12. Och ja, allt är mkt bättre du ka skicka pm om du är nyfiken
Citera
2017-09-26, 08:41
Medlem
Citat:

Detta e faktiskt rätt normalt vilken olja du än sätter. I en muskel som man aldrig satt i, kan de bli sådan känsla. Inge konstigt.

Fortsätter det, så är de nog antagligen du som reagerar emot nånting i innehållet eller så äre oljan som spökar.
Citera
2017-10-13, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Du får ett jämnare, men mindre effektivt upptag subq.
Jag har testat subq men som någon annan skrev svider det i några dagar. Svårt att sätta mer än en ml då det blir en liten knöl i fettet i några dagar.

Har kört tren e subq ganska länge och det funkar fint i låga doser men det blir ju som sagt rätt rejäla märken ibland. Måste vara riktigt jobbigt att köra tren A med tanke på att det i regel tar ett tag för dessa märken att försvinna samt att stället kan bli lite ömt.

För mig personligen är det betydligt skönare att köra tren subkutant en IM men sen ligger jag inte heller på flashbackmonsterdoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in