2016-02-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Nej, absolut inte. Om det skulle göra något med sömnen så är det nog tvärtemot man kan uppleva.
Det som hjälper mot bättre sömn på AAS är: ät inte för svårsmälta mål timmarna innan läggdags, träna inte för sent på kvällen, inta inte koffein o.s.v. för sent på dagen. D.v.s. precis samma som för personer utan AAS i kroppen.
Melatonin brukar jag använda på tren kurer ibland. Jag upplever att det hjälper mycket.

Är du säker? Om vi ser till andra bieffekter? Jag vet att det det finns såna som använder mast som mild AI. Melatonin borde testas
Citera
2016-02-15, 12:52
Medlem
Skallpan3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Är du säker? Om vi ser till andra bieffekter? Jag vet att det det finns såna som använder mast som mild AI. Melatonin borde testas

Det är väldigt individuellt, jag dricker kaffe sent på kvällen, tränar sent, och äter sent, men jag sitter också och varvar ner ordentligt innan jag ska sova, och för mig fungerar det kanon.
Citera
2016-02-15, 13:17
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Finns väl knappast studier på ämnet, talar bara från hur jag själv upplever det.
Mast som mild AI? Ja då får man betona mild
Citera
2016-02-15, 17:29
Medlem
Skulle villja påstå att de mesta hex'et på marknaden är tren a
Citera
2016-02-20, 22:55
Medlem
Gick på tren och skulle köra lågt några veckor för att testa. Höjde efter ett tag och snart inne på 20:e veckan och det kommer bli jobbigt att gå av. Älskar verkligen tren. Mår otroligt bra på det psykiskt och fysiskt. Drömmer konstigt till och från. Svettades väldigt mycket i början. Kortare stubin men absolut inget störande. Jag är ödmjuk och omtänksam som person men jag kan förstå att vissa blir förändrade. Jobbigaste med tren blir att träna utan men jag tror att jag måste köra annat emellan, annars ligger jag nog kvar för länge på detta magiska prepp.
Citera
2016-02-21, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Gick på tren och skulle köra lågt några veckor för att testa. Höjde efter ett tag och snart inne på 20:e veckan och det kommer bli jobbigt att gå av. Älskar verkligen tren. Mår otroligt bra på det psykiskt och fysiskt. Drömmer konstigt till och från. Svettades väldigt mycket i början. Kortare stubin men absolut inget störande. Jag är ödmjuk och omtänksam som person men jag kan förstå att vissa blir förändrade. Jobbigaste med tren blir att träna utan men jag tror att jag måste köra annat emellan, annars ligger jag nog kvar för länge på detta magiska prepp.

Sålänge du ligger kvar på testo är det inte så jobbigt att kliva av tren. Det är bra för kroppen att få vila från tren emellanåt också. Så att gå av o köra typ endast testo eller testo + nåt annat i 6 månader är en ganska bra idé och ingen som direkt är jobbigt. Kliva av helt är en helt annan femma dock.

Mvh
Citera
2016-02-21, 20:31
Medlem
trenloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Sålänge du ligger kvar på testo är det inte så jobbigt att kliva av tren. Det är bra för kroppen att få vila från tren emellanåt också. Så att gå av o köra typ endast testo eller testo + nåt annat i 6 månader är en ganska bra idé och ingen som direkt är jobbigt. Kliva av helt är en helt annan femma dock.

Mvh
Jag tror han menar att träna med tren är som att köra Ferrari och han vill inte köra Fiat bara. Trycket, styrkan och ådrorna på tren är ju bara när man är på tren.
Citera
2016-02-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenlove
Jag tror han menar att träna med tren är som att köra Ferrari och han vill inte köra Fiat bara. Trycket, styrkan och ådrorna på tren är ju bara när man är på tren.

Ja jo så är det ju. Men ligger han kvar på testo så kommer han få bra pump i gymmet ändå bara inte vara lika vaskulär så jag tror det kommer gå lättare än han tror så länge han fortsätter med testo.

Mvh
Citera
2016-03-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort

Mvh

Jo precis kommer sakna trycket och styrkan samt psykiska aspekten därför bra att kliva av och köra något annat emellan. Aldrig kört högre än 500 på test kanske skulle ligga på bara test och högre. Frågan är om man blir besviken efter tren? Biverkningar på tren som beskrivet av många var väldigt överdrivet enligt min upplevelse(menar inte att det inte är så, har tur bara) kanske får bra tryck av grammet test, ska prova det nästa sväng och någon oral blast. Kommer gå på underhållsdos några månader för att vila(går inte av) 250e14d.
Citera
2016-03-04, 20:56
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Jo precis kommer sakna trycket och styrkan samt psykiska aspekten därför bra att kliva av och köra något annat emellan. Aldrig kört högre än 500 på test kanske skulle ligga på bara test och högre. Frågan är om man blir besviken efter tren? Biverkningar på tren som beskrivet av många var väldigt överdrivet enligt min upplevelse(menar inte att det inte är så, har tur bara) kanske får bra tryck av grammet test, ska prova det nästa sväng och någon oral blast. Kommer gå på underhållsdos några månader för att vila(går inte av) 250e14d.

Hur många kurer har du bakom dig?
Jag rekommenderar att man absolut inte börjar cruisa utan att ha klivit av flertalet kurer och preparat.
Senast redigerad av CB_smoker 2016-03-04 kl. 21:05.
Citera
2016-03-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hur många kurer har du bakom dig?
Jag rekommenderar att man absolut inte börjar cruisa utan att ha klivit av flertalet kurer och preparat.

Det är jättebra och omtänksamt av dig att vara uppmärksam! Jag har legat på i tre år ca och har en del kurer/blaster bakom mig men haft otrolig respekt för tren och därför inte kört det tidigare. Har dock alltid legat hyffsat lågt. Kört olika prepp som dbol, winnar, boldenone, deca-högre dos och hållt testot "lågt" aldrig över 500/v. Iallafall lågt jämfört med byggarna på detta forum.
Citera
2016-03-05, 19:50
Medlem
oceanw0lfs avatar
Tjabba tjena
Hur upplever sömnproblemen aka tren-somnia under kur? Har alltid trott att man bara haft det lite svårare att somna pga ökad puls, vilket jag själv märkt av, men den största dealen för mig är att kvalitén på sömnen är oerhört dålig.

Kommer jag t.ex hem mitt i natten efter en dag utav hård träning och jobb och slocknar så vaknar jag upp efter 5-7 timmar av mig själv. Känner mig inte särskilt utvilad heller. Har alltid varit den som sovit som en stock 10-12 timmar om inte alarmet gått.

Någon här som vet lite mer detaljerat på vilket sett som trenbolone påverkar sömen?
Är 2 veckor in på min tren-E kur i relativt höga doser och detta är den enda bieffekten jag känner av hittills bortsätt från några drömmar som fått mig att fundera lite. Eftersom det är långsam ester så kommer väl resten av trenskiten slå mig som en slägga i huvet om nån vecka eller två.

Mvh
Senast redigerad av oceanw0lf 2016-03-05 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in