2012-01-27, 18:02
Medlem
Hade sjuk power på gymmet idag..börjar bara bli jobbigt o sticka sig själv i benen..Sönderstöcken fan..Nån som har nå tips att byta till..förutom röven.trycker susta o testo där
Citera
2012-01-27, 18:35
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Vad är erfarenhet av TrenE på bulk? Har bara tidigare använt TrenA på deff. Hur går det med styrkan och bloatet?
Citera
2012-01-27, 20:28
Medlem
Jag ska inte säga bu eller bä om tren då jag inte kört det. Effekten lockar även mig.

Men det som oroar mig när jag läser här är hur folk som inte alla tävlar eller så hyllar tren även p.g.ā dess effekt i gymet samtidigt som de säger att de drabbas av sömnproblem men framförallt humörsvängningar, ilska och nedstämdhet.

För mig är man rätt nära gränsen att gå från bruk av steroider till missbruk om man kör saker som man vet kommer påverka humör negativt med enda motiveringen att det ger bra styrka.

Jag kanske är en kyckling men vet jag att mitt humör kommer gå upp och ned, ilska blandat med nedstämdhet är valet att undvika den steroiden inte bara enkelt, det är självklart.

Sedan vet jag inte inte alla drabbas alls av dessa bieffekter. Hänvisar endast till dem som själva haft denna åsikt gällande tren.
Citera
2012-01-27, 20:53
Medlem
wasTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag ska inte säga bu eller bä om tren då jag inte kört det. Effekten lockar även mig.

Men det som oroar mig när jag läser här är hur folk som inte alla tävlar eller så hyllar tren även p.g.ā dess effekt i gymet samtidigt som de säger att de drabbas av sömnproblem men framförallt humörsvängningar, ilska och nedstämdhet.

För mig är man rätt nära gränsen att gå från bruk av steroider till missbruk om man kör saker som man vet kommer påverka humör negativt med enda motiveringen att det ger bra styrka.

Jag kanske är en kyckling men vet jag att mitt humör kommer gå upp och ned, ilska blandat med nedstämdhet är valet att undvika den steroiden inte bara enkelt, det är självklart.

Sedan vet jag inte inte alla drabbas alls av dessa bieffekter. Hänvisar endast till dem som själva haft denna åsikt gällande tren.
Du har rätt förstår inte hur folket bara kan se effekterna när dom ändå aldrig kommer nå toppen.
Citera
2012-01-27, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Vad är erfarenhet av TrenE på bulk? Har bara tidigare använt TrenA på deff. Hur går det med styrkan och bloatet?

Det suger på bulk. Då är det bättre att köra mer test eller kombinera med deca
Citera
2012-01-27, 21:33
Medlem
testo + deca är oslagbart på bulk

500ew testo eller kanske lite mer
ca 500ew deca..mer behövs sällan
Citera
2012-01-27, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
testo + deca är oslagbart på bulk

500ew testo eller kanske lite mer
ca 500ew deca..mer behövs sällan
¨
+1

Tren ska användas till deff eller om man vill göra omfördelning. Man kan bränna fett och bygga samtidigt på tren. Men för bulk är det bättre med andra prepp.
Citera
2012-01-27, 21:42
Medlem
Q.p85s avatar
Citat:
Hade sjuk power på gymmet idag..börjar bara bli jobbigt o sticka sig själv i benen..Sönderstöcken fan..Nån som har nå tips att byta till..förutom röven.trycker susta o testo där

axlar / tuttarna e finast tycker jag nu va lite skraj i början men lättast där i.m.o

MVH
Citera
2012-01-27, 21:43
Medlem
kool-g-raps avatar
Hur mycket sliter tren på kroppen egentligen? Psyket och sömnen var inga som helt problem för mig så den biten är lugn, men jag skulle vilja veta mer ingående och på vilket sätt tren skiter på kroppen. pisset blev tex mörker än när jag kör orala.

Jag funderar på att börja med 200mg i ca 10-15v, men vet inte om fördelarna väger upp nackdelarna.

Jag vet att tren sliter på njurarna, men är tyvärr inte så mycket mer insatt än det. Orala sliter som alla vet på levern, men levern är ju sjukt bra på att reparera sig själv, ändå skiter jag i orala eller kör små doser pga alla skadeverkningar.

Hur är det med njurarna, har de samma återhämtningsförmåga?

Jag skulle vara jävligt tacksam om någon sitter inne med mer info och kan hjälpa mig.
Citera
2012-01-27, 21:48
Medlem
ifbbpros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Hur mycket sliter tren på kroppen egentligen? Psyket och sömnen var inga som helt problem för mig så den biten är lugn, men jag skulle vilja veta mer ingående och på vilket sätt tren skiter på kroppen. pisset blev tex mörker än när jag kör orala.

Jag funderar på att börja med 200mg i ca 10-15v, men vet inte om fördelarna väger upp nackdelarna.

Jag vet att tren sliter på njurarna, men är tyvärr inte så mycket mer insatt än det. Orala sliter som alla vet på levern, men levern är ju sjukt bra på att reparera sig själv, ändå skiter jag i orala eller kör små doser pga alla skadeverkningar.

Hur är det med njurarna, har de samma återhämtningsförmåga?

Jag skulle vara jävligt tacksam om någon sitter inne med mer info och kan hjälpa mig.

Dom återhämtar sig hyffsat bra, men inte i närheten av levern, den är jävligt unik faktiskt.
Citera
2012-01-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasTerror
Du har rätt förstår inte hur folket bara kan se effekterna när dom ändå aldrig kommer nå toppen.

Ja för egen del är mitt välmående för viktigt för att enbart ta aas för effekten på styrka och muskler.
Här är man olika som sagt, men jag tycker det finns gott om aas som bygger bra massa och styrka som inte ger samma potentiella bieffekter. Jag nöjer mig med dem, även om trens effekt alltid är lockande.
Citera
2012-01-27, 23:04
Medlem
Citat:
Som sagt.Vissa hatar trenet andra älskar det.

Ni som testat eller kör just nu.
Älskar ?
Hatar ?

Vilka goda effekter fick ni?
Vilka bi effekter?

Själv tycker jag det gör ont i leder o man e lite nere. Men man får pump o styrka utan dess like.
o dem konstiga drömmarna.Änsålänge varken hat eller kärlek

Har inte tidigare kört tren men jag ligger på tren a nu..
Älskar pumpen!
Hatar att jag har svårt att somna dessutom är tren hostan lite jobbig den med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in