2015-04-20, 21:10
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Så jävla alpha! Tack för dagens
Ja jag är fan KUNG när jag går på tren, jag är medveten om hur löjligt överdrivet det låter, men med den formen jag hade, var så satans vaskulär att man kunde tappa blod från ådrorna över revbenen. Jag slet av mig och hade bar överkropp så ofta det gick. hehe
När jag hamnade på akuten så hade de aldrig sett någon så vaskulär tidigare... 50/50 ansåg att det var vidrigt mycket. Men jag blev aldrig nöjd. Biggorexia på köpet.

Men visst fan blir man alpha deluxe. Jag älskar det! Dock kunde det ha slutat illa, jag hade tur att vi var där vi var tror jag. På gatan så hade det kanske inte gått lika bra mot dom fyra.
Citera
2015-04-20, 21:33
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Mår faktiskt jäääävligt bra psykiskt. Är alltid taggad, motiverad och fokuserad. Riktigt aggressiv på gymet har aldrig varit med om någonting liknande faktiskt. Man kan givetvis inte vara på topp varje dag men over all så känns det sjukt bra! Då oroade jag mig desutom innan jag gick på att det skulle bli psykiskt påfrestande! Allt detta på endast 100 mg tren e e5d, undrar vad som händer till bulken i vinter då jag dubblar den dosen.
Citera
2015-04-20, 21:44
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Mår faktiskt jäääävligt bra psykiskt. Är alltid taggad, motiverad och fokuserad. Riktigt aggressiv på gymet har aldrig varit med om någonting liknande faktiskt. Man kan givetvis inte vara på topp varje dag men over all så känns det sjukt bra! Då oroade jag mig desutom innan jag gick på att det skulle bli psykiskt påfrestande! Allt detta på endast 100 mg tren e e5d, undrar vad som händer till bulken i vinter då jag dubblar den dosen.
Jadu, du kommer må som en gud och vilja ställa dig vid varje spegel och slita av tröjan cause every one is mirin'.
Räkna dock med att det stör sömnen lite och att det finns en stor risk att vakna i en svettpöl.
Citera
2015-04-20, 22:34
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Jadu, du kommer må som en gud och vilja ställa dig vid varje spegel och slita av tröjan cause every one is mirin'.
Räkna dock med att det stör sömnen lite och att det finns en stor risk att vakna i en svettpöl.
Har märkt att jag har lite svårare för att somna, samt de sjuka drömmarna! Inga nattsvettningar dock, tyvärr, jag tycker faktiskt det är nice på något sätt. Märker dock att jag svettas mer än vanligt när jag går t.ex, och på gymmet svwttas jag som en gris. Kan det ha med trenet att göra?
Citera
2015-04-21, 00:00
Medlem
bad-boys avatar
Citat:

Ähh på den lilla dosen (100mg 5ed) han kör kommer han inte att svettas något märkbart mer!
Citera
2015-04-21, 00:06
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ähh på den lilla dosen (100mg 5ed) han kör kommer han inte att svettas något märkbart mer!
Men ska dubbla den till vintern.
Citera
2015-04-21, 07:14
Medlem
Citat:
Ja jag är fan KUNG när jag går på tren, jag är medveten om hur löjligt överdrivet det låter, men med den formen jag hade, var så satans vaskulär att man kunde tappa blod från ådrorna över revbenen. Jag slet av mig och hade bar överkropp så ofta det gick. hehe
När jag hamnade på akuten så hade de aldrig sett någon så vaskulär tidigare... 50/50 ansåg att det var vidrigt mycket. Men jag blev aldrig nöjd. Biggorexia på köpet.

Men visst fan blir man alpha deluxe. Jag älskar det! Dock kunde det ha slutat illa, jag hade tur att vi var där vi var tror jag. På gatan så hade det kanske inte gått lika bra mot dom fyra.

Kan vi inte hålla denna tråd seriös och få bort troll.
Jag märker att du själv söker din bekräftelse här på fb.
Möjligen, möjligen kan en 17-årig rookie tro du är cool.

Vi andra blir bara trötta när 60-kiLos sparrisar försöker imponera på fb.

Det är enbart ett extremt övertydligt tecken på hur osäker du är när du ska sitta och söka bekräftelse på fb.

Trådar som denna avslöjar obarmhärtigt att steroider ofta tas av folk som absolut inte bör röra dem.
Citera
2015-04-21, 15:12
Medlem
Klev upp från 200mg till 400mg EW tren för 2 veckor sen, tycker framförallt att man mår mycket bättre psykiskt. Visst är man kåt å glad på testo, men på tren får man en skön känsla av tillfredställelse. Sen visst sover man lite sämre, men det kan jag ta.
Citera
2015-04-21, 17:02
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megamazarin
Klev upp från 200mg till 400mg EW tren för 2 veckor sen, tycker framförallt att man mår mycket bättre psykiskt. Visst är man kåt å glad på testo, men på tren får man en skön känsla av tillfredställelse. Sen visst sover man lite sämre, men det kan jag ta.

Tycker jag blir mer kåt och uppåt av tren, kör jag höga doser testo får jag för mycket östrogen i omlopp.
Börja att trycka tren A 150mg igår och ska nu sätta en injekt till idag
Tren A märker man rätt omgående.
Citera
2015-04-26, 13:07
Medlem
Xamples avatar
Okej, har legat på 150mg tren a ED förut, gick sen över till tren e 200mg e5d.
Har börjat köra igen och dom två första sticken på 400mg e5d. Vågar jag ligga på 400mg hela tiden eller kommer biverkningarna ta över?
Citera
2015-04-26, 23:36
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Okej, har legat på 150mg tren a ED förut, gick sen över till tren e 200mg e5d.
Har börjat köra igen och dom två första sticken på 400mg e5d. Vågar jag ligga på 400mg hela tiden eller kommer biverkningarna ta över?

Säker väldigt individuellt vad man upplever för biverkningar, personligen går jag högre än så på tren e utan några problem.
Citera
2015-04-27, 06:45
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Säker väldigt individuellt vad man upplever för biverkningar, personligen går jag högre än så på tren e utan några problem.
Märker att jag har börjat få lite svårare att sova, samt svettas bra mycket, i övrigt så har jag inget att klaga på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in