2016-06-28, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
Testa ingefära-te, hjälper i regel mot de flesta "hostorna"

Ontopic: du behöver inte oroa dig. Kommer att gå över, och jag gissar på att det mesta sitter i ditt huvud.
Citera
2016-06-29, 00:52
Medlem
Det kan vara så att din "vanliga tren-hosta" är just vanlig tren-hosta, men att det den här gången var en lite större mängd olja som läckt in i någon slags blod-transporterande funktion i kroppen.

Har själv vid något fåtal tillfällen (kanske 1% av alla injektioner jag gjort) lyckats med just det, och då två gånger med bara testo+eq i sprutan (så ingen tren). Är en förjävlig hosta som går över efter 5-10min men man känner av det i ett dygn eller två efteråt främst i lungorna. Tror att det orsakas av att man trycker kanylen IGENOM en blodådra på vägen in. Klassiskt är också att 5 sekunder efter man dragit ut kanylen ur muskeln börjar man känna olje-smak i munnen och sedan har man 5-10 sekunder till innan cp-hostan kommer.

Har alltid gått över för mig men efteråt har man känt sig medtagen i iallafall 24 timmar. Tror att det är när det här händer fast i mer extrem utsträckning som är sk. lungembolism vilket kan vara dödligt, men då måste man ju snarare faktiskt skjuta oljan rakt in i den transporterande funktionen (ådra etc) snarare än att det läcker 0.1ml in.
Citera
2016-07-12, 00:46
Medlem
Hur länge bör man villa mellan tren e kurer?

Kör tren e testo e och d-bollar,, avlutar kur om 12 veckor sedan pct. Hur länge bör man vila kroppen innan man kör kur på tren igen?
Citera
2016-07-12, 00:58
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterett
Kör tren e testo e och d-bollar,, avlutar kur om 12 veckor sedan pct. Hur länge bör man vila kroppen innan man kör kur på tren igen?

Fel forum. Tid på = Tid av
Citera
2016-07-12, 18:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarevan
När jag körde samma ratio test/tren så gick jag runt med en slags irritation i huvudet och andningen var piss. Kuren efter körde jag dubbelt så mycket tren och då fick jag bättre resultat, ingen ilska alls och andningen var helt ok. Väldigt individuellt antagligen.

Jag kör samma ratio och märker ingen skillnad i humör. I början kunde jag märka en viss kronisk irritation som inte passar sig så väl för mig som polis. Men med strikt mind control har jag lyckats tygla mitt humör och även min fru märker att jag är betydlig lugnare. Jag har dock inte svårt för att tända till om så krävs. Till nästa kur kommer jag dubbla dosen Tren och dessutom köra ED, bara av ren nyfikenhet.

/ Leif
Citera
2016-07-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misterett

Intressant fråga och det borde bero på hur lång kur, vilka doser och vilka prep man använder?
Tycker följande ger bra riktlinjer beroende på vilka risker du är villig att ta: https://thinksteroids.com/articles/r...teroid-cycles/
Nu har du kört en lite längre kur med potenta preparat där åtminstone tren stänger ner en hårt så antar att du tar lite större risker.
Citera
2016-07-14, 10:09
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag kör samma ratio och märker ingen skillnad i humör. I början kunde jag märka en viss kronisk irritation som inte passar sig så väl för mig som polis. Men med strikt mind control har jag lyckats tygla mitt humör och även min fru märker att jag är betydlig lugnare. Jag har dock inte svårt för att tända till om så krävs. Till nästa kur kommer jag dubbla dosen Tren och dessutom köra ED, bara av ren nyfikenhet.

/ Leif
Har legat på allt från dubbla dosen tren-testo till motsatt ratio.
Kör nu 500mg test och 400mg tren e e4d och tycker att det är stabilt. Det enda som de i min omgivning har att anmärka är den enorma sexdriften. I övrigt så tycker de jag har mer tålamod och är trevligare. Även om jag inom mig känner att jag vill smälla till någon på käften så kan jag tygla mig.
Svettningarna däremot är lite ojämna, verkar som att bens tar bort typ all nattsvettning och låter mig sova ordentligt. Utan något så vaknar jag 5-6 gånger per natt och är utmattad dagen efter.
Citera
2016-07-27, 00:36
Medlem
Titanites avatar
Rekommendationer på dosering av Tren (med 500mg Test E/W)

Går det även att köra Test E / Tren A eller bör man köra långa/korta ester tillsammans (Test E/Tren E - Test P/Tren A).
Citera
2016-07-27, 00:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Går det även att köra Test E / Tren A eller bör man köra långa/korta ester tillsammans (Test E/Tren E - Test P/Tren A).

Går utmärkt att köra testo e med tren a. Lägg dig högre på tren.
Citera
2016-07-27, 05:50
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Den enda nackdelen blir de ojämna stickintervallerna, speciellt om du sticker test E5D och Tren EOD. Jag skulle köra testet E4D isf för att underlätta för en själv, varannat stick med testo och varannat utan.

100mg EOD är en bra början
Citera
2016-08-05, 19:58
Medlem
ClasseEks avatar
Vilka märken ligger ni på?

Väntar på att mitt ska kicka igång, 250mg eod.
Citera
2016-08-05, 21:38
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Vilka märken ligger ni på?

Väntar på att mitt ska kicka igång, 250mg eod.

Körde nyligen tren ace från generic @ 200 mg eod. Tunga grejjor. Tyvärr fick jag inte ut full effekt för jag hade så fkn mycke jobb den perioden att ja tränade max 2ggr i veckan och käkade på tok för lite men stark som fan blev man iaf och ådrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in