2015-07-12, 23:50
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicMinds
Älskar verkligen tren, så mycket att jag inte kan låta bli! Billigt är det också, sett till effekten. Visst blir sömnen dålig men annars mår jag bättre, kanske blir lite väl självgod av det, det är svårt att säga.

Känner igen mig. Lite farligt det där.
Citera
2015-07-13, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini

Jag å. Legat på bl a tren a sen slutet av januari, och bävar verkligen för att sluta med trenet.
Citera
2015-07-13, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Jag å. Legat på bl a tren a sen slutet av januari, och bävar verkligen för att sluta med trenet.
Jag kmr sluta till höstn och endast ligga på testo, alternativt något mer. Hur har ni känt när ni slutat?
Citera
2015-07-13, 19:08
Medlem
Hur länge kör ni, som längst?
Citera
2015-07-13, 23:43
Medlem
AnabolicMindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Håller man moderata doser blir man gud

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini

Ja, det är väl som de säger. Har man en gång kört tren så blir nästa gång inte kul utan tren
Citera
2015-07-14, 13:26
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten

Vissa ligger ju on året runt, Sjölv kört ett halvår. Har 2 vialer tren a kvar sen hoppar jag av

Mvh
Citera
2015-07-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Jag kmr sluta till höstn och endast ligga på testo, alternativt något mer. Hur har ni känt när ni slutat?

Som att det saknas något. Går inte riktigt att sätta fingret på. Jag gillar helt klart effekterna av tren, och inte minst den psykiska aspekten.
Citera
2015-07-14, 23:11
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Driver du med oss? Mitt undertryck rör sig mellan 40 och 60 beroende på kur, ingen apotekare som har mätt har sagt att det skulle vara lågt.

40 i under har gravida kvinnor knappt så och är inte bra nej, men inte dödligt men lär vara jobbigt.
. och har en släkting som får 90k i veckan pga att st3 läkare så jag bör ju veta.

att din läkare säger att ditt undertryck är ok när det är på 40 så ska du ta det med ivo tycker jag, indeviden vet helt klart inte vad som är ok eller inte och bör ej jobba som läkare om man inte vet att 40är jätte lågt, jätte jätte lågt.

har träffat tjejer som varit gravida som har 55 o det har varit tungt o jobbigt som satan men då var deras övre dåligt med. men då jobbar hjärtat för 1+1/2 person
Senast redigerad av currynamnam159 2015-07-14 kl. 23:15.
Citera
2015-07-14, 23:13
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Driver du med oss? Mitt undertryck rör sig mellan 40 och 60 beroende på kur, ingen apotekare som har mätt har sagt att det skulle vara lågt.

apotekare? sluta kolla pumpen hos apoteket skulle jag nog rekomendera med
Citera
2015-07-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
apotekare? sluta kolla pumpen hos apoteket skulle jag nog rekomendera med

Funkar hur bra som helst att göra det nån gång ibland för en billig slant. Eller så köper man en egen manick
Citera
2015-07-14, 23:28
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten

personligen räknar jag inte, går o kollar värden osv men vanlig testo har jag varit på 3-4år på raken, mixat med blastar på orala och andra aas samt peppisar, bryggar sällan dock, höjer hellre men bryggar ibland.
Citera
2015-07-16, 00:07
Medlem
tj.s avatar
En massa OT raderat. Åter till topic.
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem