Citat:
Ursprungligen postat av
dat.svett
Var det inte tony som tipsa dig om det? jag har för mig att jag läste någon forskning eller vad det var han länkade, men det var något som gjorde att jag inte vågade testa.
Ligger på 0,5 adex och det är till och från, men jag tror jag har lyckats stoppa det, fått lite känningar ibland men det kan lika gärna vara hjärnspöken.
Men hur såg ditt upplägg ut? du tog ingen AI innan va? utan börja med nolva direkt och sedan nu adex?
Samt vad låg du på för doser etc, samt om andra har testat detta upplägg eller liknande får gärna komentera.
Blir nog att beställa hem caber/prami vilket som, men skulle vara intressant att få mer info om nolva.
Japp det var det. Aldrig kört nån AI innan.
När värken släppt bytte jag letro mot nolva och adex. Efter 30dagar var ALLT helt borta. Fortsatte med adex.
Nu när jag la till dbol kom det tillbaka i vänster bröst. Dubblade adexen till 0,8mg ed i några dar sen var det borta.
Ligger på 0,6mg ed nu.
EDIT:Låg på 500mg testo + 600mg tren. Började på 2mg letro vilket var på tok för mycket. Gick ner på 0,6mg eod bytte sen till 20mg nolva + 0,4mg adex.