2015-07-07, 20:38
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Bara idioti att låta blodtrycket vara sååå högt! Fixa blodtryckssänkande om du får så högt blodtryck.

Mvh
Jag vet.... Men det är bara på tren jag kommer upp så högt...
Ligger på testo, dbol o anadrol nu utan komma upp sååå högt.

När jag skulle fixa medecin sist så han jag kliva av trennet o kom ner 130/90 innan jag hann till VC...
Citera
2015-07-07, 20:43
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dat.svett
Var det inte tony som tipsa dig om det? jag har för mig att jag läste någon forskning eller vad det var han länkade, men det var något som gjorde att jag inte vågade testa.

Ligger på 0,5 adex och det är till och från, men jag tror jag har lyckats stoppa det, fått lite känningar ibland men det kan lika gärna vara hjärnspöken.

Men hur såg ditt upplägg ut? du tog ingen AI innan va? utan börja med nolva direkt och sedan nu adex?

Samt vad låg du på för doser etc, samt om andra har testat detta upplägg eller liknande får gärna komentera.

Blir nog att beställa hem caber/prami vilket som, men skulle vara intressant att få mer info om nolva.
Japp det var det. Aldrig kört nån AI innan.
När värken släppt bytte jag letro mot nolva och adex. Efter 30dagar var ALLT helt borta. Fortsatte med adex.
Nu när jag la till dbol kom det tillbaka i vänster bröst. Dubblade adexen till 0,8mg ed i några dar sen var det borta.
Ligger på 0,6mg ed nu.

EDIT:Låg på 500mg testo + 600mg tren. Började på 2mg letro vilket var på tok för mycket. Gick ner på 0,6mg eod bytte sen till 20mg nolva + 0,4mg adex.
Senast redigerad av Stor-Frank 2015-07-07 kl. 20:58.
Citera
2015-07-08, 09:05
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ja, några av sidesen med tren. Blir likadan efter några för många månader i stöten...
När BT ligger runt 170/110 och man vet att HB är långt över normalt sitter jag och tömmer mig själv på 1/2 liter blod för att slippa stroke... :/

Tog blodtrycket dagen efter midsommar, då var det helt normalt. Låg på 100mg eod och 200mg e5d. Men samma dag höjde jag från 200 till 400mg tren E så det borde vara lite högre nu. Ska dock hoppa av nu i agusti så borde vara lungt. Hade tid till läkarn nu i veckan men de jävlarna ändrade det till 20e...

Tror det mesta är ren nojja från min sida, har alltid varit så med mig. Sjukt jobbigt dock.
Mvh
Citera
2015-07-09, 09:37
Medlem
Citat:
Jag vet.... Men det är bara på tren jag kommer upp så högt...
Ligger på testo, dbol o anadrol nu utan komma upp sååå högt.

När jag skulle fixa medecin sist så han jag kliva av trennet o kom ner 130/90 innan jag hann till VC...

hehe tabbe :P
Citera
2015-07-09, 09:44
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
hehe tabbe :P
Haha, ja verkligen...
Fast ligger o andra sidan på 152/87 nu i skrivande stund utan tren så jag hade fel i att jag bara får högt av tren...!
Citera
2015-07-09, 10:10
Medlem
Citat:
Haha, ja verkligen...
Fast ligger o andra sidan på 152/87 nu i skrivande stund utan tren så jag hade fel i att jag bara får högt av tren...!

Kanske är bäst att gå o få lite medicin utskrivet då. Speciellt om du brukar köra långa kurer eller året om.

Mitt skjuter i höjden så fort jag börjar med nåt i princip. Iaf om jag går över grammet totalt. Vilket i min värd inte är så mycket.

När jag är off ligger jag på typ 110/55 och on på typ 175/70. Med medicin och on 130/65.
Citera
2015-07-09, 10:43
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Kanske är bäst att gå o få lite medicin utskrivet då. Speciellt om du brukar köra långa kurer eller året om.

Mitt skjuter i höjden så fort jag börjar med nåt i princip. Iaf om jag går över grammet totalt. Vilket i min värd inte är så mycket.

När jag är off ligger jag på typ 110/55 och on på typ 175/70. Med medicin och on 130/65.
Ska kliva av om nån månad så ska hålla koll på BT då och se...
Runt grammet har ju blivit nån slags cruise konstigt nog
Veckorna under 1g totalt dom senaste 2-2,5åren kan jag nog räkna på mina 10 fingrar.

Det som tjoffar upp BT nu är anadrol och dbol, testo brukar vara lugt för mig.
Men med tren blir det tokhögt!
Citera
2015-07-11, 14:52
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Haha, ja verkligen...

Jag var och kollade blodtrycket idag. Har ett BT på 116/61, vilket jag tycker är jävligt konstigt med tanke på att jag ligger på 400mg tren E e5d och 100mg tren a eod... Det borde vara mycket högre tycker jag??

Mvh
Citera
2015-07-12, 15:00
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Jag var och kollade blodtrycket idag. Har ett BT på 116/61, vilket jag tycker är jävligt konstigt med tanke på att jag ligger på 400mg tren E e5d och 100mg tren a eod... Det borde vara mycket högre tycker jag??

Mvh

ja ditt undertryck e ju lågt, för lågt, så lite skumt defenetivt. in till vc o kolla i mina ögon fall det kan finnas något underliggande fel. ditt övre är ok men inte det undre.
viserligen bättre en högt

Mvh
Citera
2015-07-12, 21:41
Medlem
AnabolicMindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
ja ditt undertryck e ju lågt, för lågt, så lite skumt defenetivt. in till vc o kolla i mina ögon fall det kan finnas något underliggande fel. ditt övre är ok men inte det undre.
viserligen bättre en högt

Mvh

Driver du med oss? Mitt undertryck rör sig mellan 40 och 60 beroende på kur, ingen apotekare som har mätt har sagt att det skulle vara lågt.
Citera
2015-07-12, 21:44
Medlem
AnabolicMindss avatar
Älskar verkligen tren, så mycket att jag inte kan låta bli! Billigt är det också, sett till effekten. Visst blir sömnen dålig men annars mår jag bättre, kanske blir lite väl självgod av det, det är svårt att säga.
Citera
2015-07-12, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicMinds
Älskar verkligen tren, så mycket att jag inte kan låta bli! Billigt är det också, sett till effekten. Visst blir sömnen dålig men annars mår jag bättre, kanske blir lite väl självgod av det, det är svårt att säga.

Håller man moderata doser blir man gud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in