2014-11-30, 20:52
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag hade tänkt köra tren för sista gången i mitt liv snart då jag ska deffa men den enda biverkningen jag inte klarar är den dåliga kondisen jag får. Känns som jag knappt kan andas och på gymmet går det knappt att träna när jag inte får luft utan blir helt slut på vikter jag normalt klarar. Tror ni clen i liten dos kan hjälpa eftersom det är en astma medicin som ska utvidga luftrören.

Jo deca, nästan dubbelt så mycket mg för mg för mig iaf.
Kan det säkert. Ventoline har funkat för mig i det syftet.

Jag bygger absolut inte dubbelt så mkt på deca som på testo.
Inte ens lika mkt...
Mvh
Citera
2014-12-01, 08:46
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag hade tänkt köra tren för sista gången i mitt liv snart då jag ska deffa men den enda biverkningen jag inte klarar är den dåliga kondisen jag får. Känns som jag knappt kan andas och på gymmet går det knappt att träna när jag inte får luft utan blir helt slut på vikter jag normalt klarar. Tror ni clen i liten dos kan hjälpa eftersom det är en astma medicin som ska utvidga luftrören.

Jag har kört en hel del clen men jag har aldrig svarat speciellt bra på det, sen har clen ruggiga biverkningar i sig också. Ogillar verkligen det preppet.

Dock så har jag testat tren och efedrin tillsammans, och man kan säga att det blev en jävla belastning för hjärtat. Bankade på så otroligt fort när jag kände mellan setten. Kollade upp det senare och det är inte heller en smart idé att kombinera om man vill undvika skador på kroppen.

Jag skulle rått i att skita i trennet eller köra trennet och leva med biverkningarna. Kör med lågintensivt. Alternativt köra lite kondition för att hålla den relativt okej.
Citera
2014-12-01, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Har jag eller nån annan sagt det? Att testo har noll funktion? Det är inte det det handlar om.

Att du troligen behöver lite testo är en annan sak

Jag skulle aldrig köra Tren utan Testo, som du säger behöver man Testo med Tren. Men det betyder inte att Testot bara hjälper med bieffekterna man från på Tren. Jag skulle säga vad gäller ökningar och resultat så blir Tren + Testo typ som 1+1=3.
Citera
2014-12-01, 20:14
Medlem
Ni som testat eller kör just nu.
Älskar ?
Hatar ?

Vilka goda effekter fick ni?
Vilka bi effekter?

kört en tren kur, med testo.

älskar tren!

bra återhämtning, hård pump, bra fyllighet, bra styrka, kåt som ett jävla odjur, mådde asbra bättre än på endast testot.
höll borta vatten.

bieffekter:
svettigheten och nattsvettningar var väl ett litet minus, ser de då som en bieffekt å inge positivt iaf.
hade aldrig några drömmar trojag.
men luktade ju mögelost i slutet.

egentligen alla mina biverkningar kom i slutet när de va dags att hoppa av typ.
förrutom lite finnar i början men de försvan också fort.

fick svajj på kuken i slutet också. åt endel letro som kan bidragit till det.
även tung andning, kondisen gick från 0 till minus 10.
det var det enda allvarliga siden jag fick.

kunde lixom efter man haft sex, springa ut ur rummet typ för att kunna andas, var panik liknande andning. fick lixom gå runt i lägenheten för att försöka få ner andningen till normal igen, nästan så det skulle svartna för ögonen.
obehagligt faktiskt.

flåsade riktigt ordenltigt å sprutade svett.
körde i sommras och var ju sjukt bra sommar också. mitt i sommarn var ganska fel årstid jag vet inte :P

kmr garanterat köra tren igen, kmr testa utan testo eller ännu lägre dos testo än sist.

mvh
Citera
2014-12-02, 07:34
Medlem
frogeyess avatar
Det jag har märkt är att på stickdagen. Sticker man precis innan läggdags så drömmer jag 99% mer eller mindre hela natten. Både sjuka till mer verklighetstrogna.

Dock så har det mest varit på Tren E än H/A.
Citera
2014-12-02, 23:17
Medlem
DJdarknesss avatar
Älskar tren

Trycket å styrkan är helt otrolig.
Ådrorna som träder fram lyfter självförtroendet.

Minus på svettningar å drömmarna, svettas nått helt sjukt på nätterna å drömmarna är ovanliga å skumma.

Vilo pulsen ökar å andningen är tung men har som tur e min astma medicin att ta hjälp av.

Kommer helt klart fortsätta med tren

Kör just nu tren a 150 mg e3d
Samt testo e 250 mg e3d å d-bollar 50 mg ed.
Citera
2014-12-03, 00:54
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Tren är magi...

Jag sover otroligt dåligt dock. Svettas som en gris oxå. Oerhört lätt irriterad. Nästan som att jag bara gå o leta fel på folk för att få en chans att ryta till... Gillas inte av frun där hemma...

Tren på kcal +gillar jag bäst tillsammans med dboll eq testo Hcg.

Jag ligger lågt på testo högt på eq medel på dboll tren.

Magisk komb som gör att du kan äta hur mkt som helst utan att lägga på dej massa fett.. Känns det som iaf.

Det är eq, n som är guld här. En jävla aptit. Samt det viktigaste att man inte får den sjukt dåliga kondisen som tren ger i vanliga fall
Citera
2014-12-03, 00:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Tren är magi...

Jag sover otroligt dåligt dock. Svettas som en gris oxå. Oerhört lätt irriterad. Nästan som att jag bara gå o leta fel på folk för att få en chans att ryta till... Gillas inte av frun där hemma...

Tren på kcal +gillar jag bäst tillsammans med dboll eq testo Hcg.

Jag ligger lågt på testo högt på eq medel på dboll tren.

Magisk komb som gör att du kan äta hur mkt som helst utan att lägga på dej massa fett.. Känns det som iaf.

Det är eq, n som är guld här. En jävla aptit. Samt det viktigaste att man inte får den sjukt dåliga kondisen som tren ger i vanliga fall

Ah fyfan EQ-hungern var inte nådig på mig. Åt fan som en varg var tredje timma.
En fråga: hur upplever du att EQ kontrar tren-konditionen? Får du bättre flås med EQ eller slår trennet ut EQ i den aspekten?

Mvh
Citera
2014-12-03, 01:03
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ah fyfan EQ-hungern var inte nådig på mig. Åt fan som en varg var tredje timma.
En fråga: hur upplever du att EQ kontrar tren-konditionen? Får du bättre flås med EQ eller slår trennet ut EQ i den aspekten?

Mvh

Jag upplever att det bli som vanligt så att säga. möjligen lite bättre en vanligt till o med. Just det som gör det så gott..

På eq utan tren känns det som man är återhämtad på 30sek..på enbart tren känns det som man hyperventilera i mellanåt
Citera
2014-12-03, 12:23
Medlem
Citat:
Jag upplever att det bli som vanligt så att säga. möjligen lite bättre en vanligt till o med. Just det som gör det så gott..

På eq utan tren känns det som man är återhämtad på 30sek..på enbart tren känns det som man hyperventilera i mellanåt

Tren allena är fan inte nådigt på flåset. Det är fan bedrövligt för mig om jag sitter i nått möte och flåsar som jag nyss sprungit milen. EQ är härligt med Tren
Citera
2014-12-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qzy
Tren allena är fan inte nådigt på flåset. Det är fan bedrövligt för mig om jag sitter i nått möte och flåsar som jag nyss sprungit milen. EQ är härligt med Tren

Kör du bara EQ och tren då eller även testo?
Citera
2014-12-04, 22:06
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Får man så mkt bättre kondis av EQ?
Trodde mest man fick mkt röda blodkroppar så man har ett bättre utgångsläge för att fixa till en bra kondis, inte att flåset blev bättre av sig självt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in