2016-05-23, 10:21
Medlem
Tjena!
Sitter i valet och kvalet att hoppa på tren för första gången. Är inne på min 4e kur, och bara kört testo e/p innan och aldrig över 700mg/vecka. Just nu ligger jag på 375mg testo e e5d, 20mg dbol ed, .25mg adex e3d och kör ett rätt högt kcalöverskott. Har ca 10 dagar kvar på dbolen och tänkte efter det slänga in en ny inject och tittar därför på tren. Testot kommer jag ha kört i 16v totalt och trenet i 10v. Hade blivit tren e i så fall, och tänkte mig 200mg e5d - är det en okej första dos? Förstått att många tycker att tren a är att föredra första gången om biverkningarna blir för mycket men är inte aktuellt att göra ett stick e2d och ett annat e5d så då skiter jag hellre i det och väljer en annan inject om det är så att folk är eniga om det. Har aldrig haft några riktiga sides från mitt bruk, fick lite acne första testokuren och slak kuk efteråt men thats it. Målet är så mycket massa som möjligt på så låga doseringar som möjligt, så less is more och då tänker jag att tren borde ge mig rätt mycket bang for the buck på 200mg. PCT har jag 10000iu hCG och nolva, behöver jag något annat om jag slänger in tren? Vad säger folket?
Senast redigerad av skickanutellan 2016-05-23 kl. 10:25.
Citera
2016-05-24, 18:17
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skickanutellan
Tjena!
Sitter i valet och kvalet att hoppa på tren för första gången. Är inne på min 4e kur, och bara kört testo e/p innan och aldrig över 700mg/vecka. Just nu ligger jag på 375mg testo e e5d, 20mg dbol ed, .25mg adex e3d och kör ett rätt högt kcalöverskott. Har ca 10 dagar kvar på dbolen och tänkte efter det slänga in en ny inject och tittar därför på tren. Testot kommer jag ha kört i 16v totalt och trenet i 10v. Hade blivit tren e i så fall, och tänkte mig 200mg e5d - är det en okej första dos? Förstått att många tycker att tren a är att föredra första gången om biverkningarna blir för mycket men är inte aktuellt att göra ett stick e2d och ett annat e5d så då skiter jag hellre i det och väljer en annan inject om det är så att folk är eniga om det. Har aldrig haft några riktiga sides från mitt bruk, fick lite acne första testokuren och slak kuk efteråt men thats it. Målet är så mycket massa som möjligt på så låga doseringar som möjligt, så less is more och då tänker jag att tren borde ge mig rätt mycket bang for the buck på 200mg. PCT har jag 10000iu hCG och nolva, behöver jag något annat om jag slänger in tren? Vad säger folket?

Är ditt mål att bli större och bulka eller deffa och bli hård? Om det är att bulka och lägga på dig massa tycker jag inte du ska köra Tren. Då finns det bättre och snällare steroider för det utan samma jobbiga biverkningar, kör på deca då. Men om ditt mål är att bli rippad finns det inget bättre än Tren. Det bästa med Tren är att du kan gå på en riktigt strikt diet så fettet rinner av dig men samtidigt typ stå still i vikt och det är då det bör användas.
Citera
2016-05-25, 07:56
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Tjena!

Vänta tills dbollen gått ur ordentligt, fortsätt med adexen, sänk testot en del. Sajdsen på tren blir värre ju högre du kör testot(tycker jag o så är det).

Ingen(i princip blir missnöjd på tren)
Citera
2016-05-25, 21:55
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Vänta tills dbollen gått ur ordentligt, fortsätt med adexen, sänk testot en del. Sajdsen på tren blir värre ju högre du kör testot(tycker jag o så är det).

Nej ingen blir väll missnöjd med Tren, men totalt onödigt att lida av alla jobbiga sides om man inte ska cutta fett för att bli hård. På en bulk kur finns det många steroider som passar bättre.
Citera
2016-05-26, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Är ditt mål att bli större och bulka eller deffa och bli hård? Om det är att bulka och lägga på dig massa tycker jag inte du ska köra Tren. Då finns det bättre och snällare steroider för det utan samma jobbiga biverkningar, kör på deca då. Men om ditt mål är att bli rippad finns det inget bättre än Tren. Det bästa med Tren är att du kan gå på en riktigt strikt diet så fettet rinner av dig men samtidigt typ stå still i vikt och det är då det bör användas.
Jag bulkar ja, men med det sagt så planerar jag ju inte att bli fet för det. Jag tänker att jag hellre har lite av trenets effekter med lite hårdare look och vaskuläritet under sommarhalvåret än att ligga på något som deca nu, då kör jag hellre deca under vintern när lite vinterpäls har hunnit komma på plats..

Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson

Dbolen har jag 10 dagar kvar på så den kommer gå ut innan jag sätter trenet Jag har införskaffat cabaser där jag kommer köra 0.5mg e3d tillsammans med adexen så har jag både östro-gyno och prog-gyno under kontroll, värt att sänka testot redan från början ändå eller ska jag känna mig fram? Fronta på tren, ja/nej?
Citera
2016-05-26, 06:21
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Jag bulkar ja, men med det sagt så planerar jag ju inte att bli fet för det. Jag tänker att jag hellre har lite av trenets effekter med lite hårdare look och vaskuläritet under sommarhalvåret än att ligga på något som deca nu, då kör jag hellre deca under vintern när lite vinterpäls har hunnit komma på plats..

Ok Skyll dig själv! Det finns något som heter kura smart, men om du inte vill göra det så är det upp till dig. Du blir inte fet bara för du kör steroider som är till för bulk, det styr du genom kosten. Men lite fett är det klart man lägger på sig på bulk och sen när man vill få bort det fettet och bli rippad, då kör man Tren.
Citera
2016-05-26, 09:34
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ok Skyll dig själv! Det finns något som heter kura smart, men om du inte vill göra det så är det upp till dig. Du blir inte fet bara för du kör steroider som är till för bulk, det styr du genom kosten. Men lite fett är det klart man lägger på sig på bulk och sen när man vill få bort det fettet och bli rippad, då kör man Tren.

Bulk eller deff styr du genom kost, vill man bulka med tren så är det inget fel med det.
Citera
2016-05-26, 11:18
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Bulk eller deff styr du genom kost, vill man bulka med tren så är det inget fel med det.

Nähä gör man? Det visste jag inte.. Annars så skrev jag det i mitt förra inlägg "Du blir inte fet bara för du kör steroider som är till för bulk, det styr du genom kosten".
Men jag tycker det är onödigt att köra tren på bulk med alla jobbiga biverkningar det ger, tren gör ju sin "magi" och är ett sjukt bra prepp om man ska cutta då fettet rinner av en men man ändå kan stå stilla i vikt.
Citera
2016-05-26, 19:44
Medlem
Är det någon som blir intresserad av att följa upplägg och min träning .. så lägger jag upp den på lämpligare ställe. (Inte super Hajj på flashback)

Det SMÄLLER i varje muskel! Kanonerna bara ökar och ja!! Gissa😉

Mina prep:
Testo E 300mg 2ggr /ew
Tren E 100mg 3ggr/ ew
6v

Vecka 6+
(Mix - 200mg)
Tren A 70mg
Drosta A 65mg
Testo p 65mg
Stick Varannan dag.

Pct behöver jag inte rabbla!

Har även ett gäng 50mg winnar om jag får lust!

Jag vägde ca83kg grym form innan kur.

Mvh
Citera
2016-05-26, 20:27
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag går på Tren nu 400mg/w och är skit trött. Sover 8h på natten och 4-5h på dagen men är fortfarande trött och käns som jag nästan skulle kunna sova dygnet runt. Någon mer som fått samma biverkning eller vet vad det beror på?
Jag är ju dum i huvudet, säger alltid aldrig mera tren efter varje gång jag gått på det men ändå är jag dum nog och drar i mig den skiten.
Citera
2016-05-26, 20:35
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag går på Tren nu 400mg/w och är skit trött. Sover 8h på natten och 4-5h på dagen men är fortfarande trött och käns som jag nästan skulle kunna sova dygnet runt. Någon mer som fått samma biverkning eller vet vad det beror på?
Jag är ju dum i huvudet, säger alltid aldrig mera tren efter varje gång jag gått på det men ändå är jag dum nog och drar i mig den skiten.

Vätskebrist kanske? Man svettas ju lite mer med tren i kroppen. Samt att värmen kommer nu. Saltbrist på köpet och möjligtvis.
Citera
2016-05-26, 20:37
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ligger på 700mg/ew och kan somna precis vart som helst, är konstant trött. Man börjar ju undra varför man utsätter sig själv för detta men på något skevt sätt så tycker man att det är värt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in