Citat:
Ursprungligen postat av
kool-g-rap
Är ditt mål att bli större och bulka eller deffa och bli hård? Om det är att bulka och lägga på dig massa tycker jag inte du ska köra Tren. Då finns det bättre och snällare steroider för det utan samma jobbiga biverkningar, kör på deca då. Men om ditt mål är att bli rippad finns det inget bättre än Tren. Det bästa med Tren är att du kan gå på en riktigt strikt diet så fettet rinner av dig men samtidigt typ stå still i vikt och det är då det bör användas.
Jag bulkar ja, men med det sagt så planerar jag ju inte att bli fet för det. Jag tänker att jag hellre har lite av trenets effekter med lite hårdare look och vaskuläritet under sommarhalvåret än att ligga på något som deca nu, då kör jag hellre deca under vintern när lite vinterpäls har hunnit komma på plats..
Citat:
Ursprungligen postat av
Samaelsson
Vänta tills dbollen gått ur ordentligt, fortsätt med adexen, sänk testot en del. Sajdsen på tren blir värre ju högre du kör testot(tycker jag o så är det).
Ingen(i princip blir missnöjd på tren)

Dbolen har jag 10 dagar kvar på så den kommer gå ut innan jag sätter trenet

Jag har införskaffat cabaser där jag kommer köra 0.5mg e3d tillsammans med adexen så har jag både östro-gyno och prog-gyno under kontroll, värt att sänka testot redan från början ändå eller ska jag känna mig fram? Fronta på tren, ja/nej?