2014-09-25, 20:27
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrTobagin
Tycker Tren verkar vara ett onekligen intressant prepp. Ni som kör, varför väljer ni just detta?
Stämmer det som dom flesta säger, att om man är nybörjare så bör man öht. ej röra detta prepp och varför då?
Verkar ju som sagt vara ett grymt prepp
Tren har en förmåga att påverka brukaren psykiskt på ett sätt som jag inte upplever med något annat prepp jag kört.
Inte bara humöret och mardrömmar/insomnia utan det kan förändra folks personlighet utan att dom själva märker det. Men alla runt omkring gör det. Som jag ser det så är det den största anledningen till att det är bra att ha en del kännedom om prepp och hur man själv reagerar med olika prepp innan man kör just tren.
Efter min första trenkur tänkte jag "aldrig mer".
Jag upplevde dom flesta klassiska bieffekterna: mardrömmar, extremt dålig sömn, nattsvettningar (extrema såna), grinig, svartsjuk och ett allmänt ostabilt psyke, som jag inte fattade själv förens jag hade klivit av. "Fan va skumt jag har bettet mig dom senaste månaderna"
Men sen provade jag igen. Och igen. Och igen. Nu upplever jag inga större sides alls. Mår bra, sover bra, äter bra och tränar bra. Framför allt ett stabilt psyke.
Hoppas jag. Så jag inte är personlighetsförändrad på heltid!!
Citera
2014-09-25, 20:29
Medlem
BattleBuddhas avatar
Trodde att detta var en tråd om toblerone. Men hur som helst, toblerone är fint.
Citera
2014-09-25, 21:05
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
enan med tren bundet till sig har en halveringstid på 8dagar. 10,5 dagar är det för testo e.

Gällande hex finns det olika bud. Vissa säger 5-7 dagar och andra säger 14 dagar halveringstid.

Mvh

Åfan de visste ja inte, hur kan de vara så?

Men de förklarar varför ja mår så mycke bättre när ja sticker tren E e4d istället för e5d.
Samtidigt blir ja lite fundersam iom att ja tänkte köra tren hex till våren. Tänkte sticka e3d, men då kanske man får ojämna nivåer på de intervallet o de får fan inte hända, ja blir helt rabiat med ojämna tren-nivåer
Citera
2014-09-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Åfan de visste ja inte, hur kan de vara så?

Men de förklarar varför ja mår så mycke bättre när ja sticker tren E e4d istället för e5d.
Samtidigt blir ja lite fundersam iom att ja tänkte köra tren hex till våren. Tänkte sticka e3d, men då kanske man får ojämna nivåer på de intervallet o de får fan inte hända, ja blir helt rabiat med ojämna tren-nivåer

Jag kör tren e e4d pga halveringstiden och det funkar bra.
Citera
2014-10-01, 00:14
Medlem
kaosblattens avatar
Hej FB-kamrater!

Är väldigt otränad och behöver verkligen komma igång på allvar nu!
Har tränat förr och så men har aldrig tryckt anabola. Flera vänner har rekommenderat mig till att börja och nu finns möjligheten till att börja med någon bra kur i 8 veckor för att komma igång med träningen o så. Tror det handlar om Trenbolone. Är dock nojig för massa bieffekter som impotens, håravfall, aggressivitet, bitchtits, krympta bollar.. osv. Vad tycker ni? Bör jag kura under 8 veckor för att komma igång ordentligt med träningen för att sedan avsluta och köra vanligt?

Om mig själv:

Ålder: 18-20 år
Vikt: 62 kg
Längd: 182 cm

Tack på förhand!
Citera
2014-10-01, 00:18
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosblatten
Hej FB-kamrater!

Har tränat förr och så men har aldrig tryckt anabola. Flera vänner har rekommenderat mig till att börja och nu finns möjligheten till att börja med någon bra kur i 8 veckor för att komma igång med träningen o så. Tror det handlar om Trenbolone. Är dock nojig för massa bieffekter som impotens, håravfall, aggressivitet, bitchtits, krympta bollar.. osv. Vad tycker ni? Bör jag kura under 8 veckor för att komma igång ordentligt med träningen för att sedan avsluta och köra vanligt?

Om mig själv:

Tack på förhand!

Bara att börja på. Finns inga bieffekter att prata om så det behöver du inte nojja över
Citera
2014-10-01, 02:32
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Hej FB-kamrater!

Om mig själv:

Tack på förhand!

Först och främst börja äta och träna på riktigt. Sen om du ska kura läs på så att du kan nånting om aas.

Ot: enda bieffekten jag får är att jag blir deprimerad som fan, skallen sprängs... men är bara köra på
Citera
2014-10-01, 08:59
Medlem
Citat:
Hej FB-kamrater!

Om mig själv:

Tack på förhand!

Du ska verkligen inte börja med AAS!!! Börja träna istället och träna på i några år! Du kommer inte få ut mycket av kuren om du inte har någon träningsmoral och en bra grund!

Kom igång med träningen utan prepp och kör på några år! Sen kan du börja fundera på en kur! Och då inte trenbolone för det ät inget för nybörjare!

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Bara att börja på. Finns inga bieffekter att prata om så det behöver du inte nojja över

DU kan ju hålla käften!
Citera
2014-10-01, 15:38
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Du ska verkligen inte börja med AAS!!! Börja träna istället och träna på i några år! Du kommer inte få ut mycket av kuren om du inte har någon träningsmoral och en bra grund!

Kom igång med träningen utan prepp och kör på några år! Sen kan du börja fundera på en kur! Och då inte trenbolone för det ät inget för nybörjare!

Mvh

DU kan ju hålla käften!

snälla neger.. nu lugna vi oss!!! du fattar alltså inte att han trollar?!? tro du på allvar jag skrivit så annars?? haha det kom lite oväntat faktiskt.. men du tro ju du vet bäst så..

ha en bra dag
Citera
2014-10-07, 14:41
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
snälla neger.. nu lugna vi oss!!! du fattar alltså inte att han trollar?!? tro du på allvar jag skrivit så annars?? haha det kom lite oväntat faktiskt.. men du tro ju du vet bäst så..

ha en bra dag

Folk verkar inte ha ett humm om sarkasm nu för tiden.

Så många som nybörjare som funderar på tren direkt, tänker på dom vanligaste bieffekterna men inte hur det påverkar en som person, nu kan jag iofs bara prata för mig själv. Jag älskar det, men det gör mig lite bi polar on.
Citera
2014-10-09, 13:37
Medlem
Citat:
Hej FB-kamrater!

Om mig själv:

Tack på förhand!

Skämt åsido, Tren är inte direkt preparatet man börjar med skulle jag vilja säga. Boldenone är bra som första kur med lite Testo till kanske.
Själv gillar jag att köra Tren E, Mast E samt Testo E under en kur på 10-12 veckor med stick var fjärde dag! Helt klart bäst resultat av alla kurer jag kört. Men aggressiviteten ökar drastiskt och en och annan dispyt i trafiken är inte ovanlig
Citera
2014-10-13, 22:02
Medlem
Smithwickss avatar
Tog oskulden på tren för 2v sen ca. Samma dag som jag satte första sticket så knullade bruden snett men ännu ingen tren rage. Skämt o sido så känner jag av två bieffekter, blir rätt flåsig när jag cyklar till jobbet och på gymmet, och det andra är att jag känner mig lite "galnare" typ. Inget som syns utåt (har frågat polare) men ja det känns att trennet påverkar psyket. Det är inte på ett negativt sätt men för att dra ett exempel så är jag jävligt höjdrädd men nu känns det som att jag skulle kunna hoppa fallskärm utan att tveka haha

Edit: kör tren a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in