Citat:
Ursprungligen postat av
DrTobagin
Tycker Tren verkar vara ett onekligen intressant prepp. Ni som kör, varför väljer ni just detta?
Stämmer det som dom flesta säger, att om man är nybörjare så bör man öht. ej röra detta prepp och varför då?
Verkar ju som sagt vara ett grymt prepp

Tren har en förmåga att påverka brukaren psykiskt på ett sätt som jag inte upplever med något annat prepp jag kört.
Inte bara humöret och mardrömmar/insomnia utan det kan förändra folks personlighet utan att dom själva märker det. Men alla runt omkring gör det. Som jag ser det så är det den största anledningen till att det är bra att ha en del kännedom om prepp och hur man själv reagerar med olika prepp innan man kör just tren.
Efter min första trenkur tänkte jag "aldrig mer".
Jag upplevde dom flesta klassiska bieffekterna: mardrömmar, extremt dålig sömn, nattsvettningar (extrema såna), grinig, svartsjuk och ett allmänt ostabilt psyke, som jag inte fattade själv förens jag hade klivit av. "Fan va skumt jag har bettet mig dom senaste månaderna"
Men sen provade jag igen. Och igen. Och igen. Nu upplever jag inga större sides alls. Mår bra, sover bra, äter bra och tränar bra. Framför allt ett stabilt psyke.
Hoppas jag. Så jag inte är personlighetsförändrad på heltid!!