2015-06-14, 12:43
Medlem
Jag tror jag kört fake. Är relativt säker, men vill egentligen höra någon sorts bekräftelse.
Kör Diamond Pharma Tren A, gult lock, gul vätska, 100mg eod.
Detta är min första Tren-kur och är nu 30 dagar in ungefär. Jag känner INGET extra utöver de andra sakerna i kuren. Inga effekter, inga bieffekter. Styrka, viktökning, dålig sömn, svettningar, mardrömmar.. Ingenting! Och det är ju acetate va fan!

Någon som kan rekommendera bra märken av Tren A?
Citera
2015-06-14, 13:07
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damage242
Jag tror jag kört fake. Är relativt säker, men vill egentligen höra någon sorts bekräftelse.
Detta är min första Tren-kur och är nu 30 dagar in ungefär. Jag känner INGET extra utöver de andra sakerna i kuren. Inga effekter, inga bieffekter. Styrka, viktökning, dålig sömn, svettningar, mardrömmar.. Ingenting! Och det är ju acetate va fan!

Bra märken på Tren? DP's tren är bland de bästa märkerna jag kört på tren o jag har testat många olika. Ligger just nu på 700mg/ew på Deras Tren E o jag har spindelnät av ådror över hela kroppen samt ett jäkla tryck på gymmet.

Annars kan jag reka tex Superman's, solid pharmas eller 4prolab som just nu har fina oljor (personlig åsikt )
Citera
2015-06-14, 14:33
Medlem
Citat:

Låter märkligt!

Du borde känna av någonting om det var bra grejer.
Ligger på 100mg eod tren a från pro medica, det gör sitt iaf!
Citera
2015-06-14, 21:05
Medlem
Citat:

Jag ligger också på DP tren a. Dock på 200mg eod. Jag får effekt av den iaf. Så det är tren i den. Kan inte uttala mig om den är under doserad eller rätt doserad. Den funkar iaf.
Lite sjuka drömmar har jag också titt som tätt

Mvh
Citera
2015-06-14, 21:32
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Bra märken på Tren? DP's tren är bland de bästa märkerna jag kört på tren o jag har testat många olika. Ligger just nu på 700mg/ew på Deras Tren E o jag har spindelnät av ådror över hela kroppen samt ett jäkla tryck på gymmet.

Annars kan jag reka tex Superman's, solid pharmas eller 4prolab som just nu har fina oljor (personlig åsikt )

Skriver under på detta!
Citera
2015-06-14, 23:08
Medlem
ClasseEks avatar
Kör Titans ace nu, kliver in på 3 veckan imorgon, känner inte av några spec effekter än så länge. Återstår att se.
Citera
2015-06-15, 17:33
Medlem
shady-basterds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Kör Titans ace nu, kliver in på 3 veckan imorgon, känner inte av några spec effekter än så länge. Återstår att se.

Nu vet jag dock inte mängd och frekvens du jabbar med, men om vi utgår ifrån 1ml/eod så kanske det är dax att se sig om efter nytt märke om du kliver in på vecka 3 nu och märket inget av något

/shady
Citera
2015-06-15, 17:49
Medlem
Jag själv tycker inte man märker nått förens fyra fem veckor,
Får tren hostan varannan gång när jag sätter titans tren a nu så nog är det tren i den
Citera
2015-06-15, 18:53
Medlem
shady-basterds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusplan
Jag själv tycker inte man märker nått förens fyra fem veckor,
Får tren hostan varannan gång när jag sätter titans tren a nu så nog är det tren i den

Ja allt är ju olika från person till person,,men kroppen ska ju reagera på ace ganska omgående, typ lite varmare nätter,, svettningar,, styrkeövningar kan ju dröja något längre,, sen är hosta ett mindre bra mått i mina ögon,, har kört ace vid ett flertal tillfällen och aldrig råkat ut för någon hosta, men desto mera svettningar, och grymma ökningar på gymmet istället.
/shady
Citera
2015-06-15, 22:53
Medlem
Snuskigt potent preparat.

Sjuk styrka,sjuk pump, fett förbrännade.

stor minus: mitt humör blir galet på det, Svårt att inse hur man verkligen blir på det tills man hoppar av också.
Citera
2015-06-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shady-basterd
Ja allt är ju olika från person till person,,men kroppen ska ju reagera på ace ganska omgående, typ lite varmare nätter,, svettningar,, styrkeövningar kan ju dröja något längre,, sen är hosta ett mindre bra mått i mina ögon,, har kört ace vid ett flertal tillfällen och aldrig råkat ut för någon hosta, men desto mera svettningar, och grymma ökningar på gymmet istället.
/shady

Hostan har jag inte häller haft nått problem med, men nu räcker inte glutus och axlarna till, verkar som dom är fulla med olja, det går väldigt trögt att injektera och varje gång ja sätter i en muskel som det går trögt in i så kommer hostan som ett brev på posten, och det är absolut inget trevligt men det är en indikation på att det är tren

Klart man kan märka av vissa saker tidigare i kuren men många har väldigt förstora förhoppningar på tren a och tror dom ska lyfta 20kg extra efter två veckor bara för att den är snabb
Citera
2015-06-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av campen1
Snuskigt potent preparat.

Sjuk styrka,sjuk pump, fett förbrännade.

stor minus: mitt humör blir galet på det, Svårt att inse hur man verkligen blir på det tills man hoppar av också.

Är inne på min första vända tren a och håller med dig i det du skriver.
Skulle även vilja lägga till sömnsvårigheterna och nattsvettningarna som ett stort minus. Tycker det försämrar livskvaliten rätt rejält när man sover dåligt (och då kommer det från någon som brukar somna på några sekunder och kan sova 12 timmar i sträck, inte längre...).

Känner också att det har en personlighetsförändrande effekt. Jag försöker tänka efter så mycket som möjligt; "blir jag irriterad/förbannad på det här i vanliga fall", men det är inte alltid lätt när humöret brinner av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in