2014-11-28, 00:30
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Självklart.. Tro de flest tänkter så. Har man Fötterna på jorden o vet vad som kan vänta o ta det därifrån har man inte mkt att vara rädd för.
Problemet jag få är att jag sover sjukt dåligt vilket alltid gå ut över familjen o vänner. Dessutom bli jag sjukt varm vilket oxå är väldigt jobbigt. Svetten lackas på ryggen o det bli blött igenom skortan på jobbet.. Grymt

Att min svett dessutom stinker ammoniak på tren o deff gör det hela ännu mera pinsamt. Måste oxå köra lågdos roa under tren blast.. Inte heller opti

Var har du för kurhistorik o va är ditt mål med preppandet?

Ok, det låter som "normala" sides som de flesta beskriver det. Kan tackla sådana grejer, är inte helt sugen på att behöva lägga till roa dock men hellre det än krater-rygg.
Men resten kan jag hantera som sagt, särskilt inga problem om jag kör solo på landet.

Kurhistorik är egentligen rätt basic; susta, test e, test p, EQ och mast och NPP.
Citera
2014-11-28, 00:41
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ok, det låter som "normala" sides som de flesta beskriver det. Kan tackla sådana grejer, är inte helt sugen på att behöva lägga till roa dock men hellre det än krater-rygg.
Men resten kan jag hantera som sagt, särskilt inga problem om jag kör solo på landet.

Kurhistorik är egentligen rätt basic; susta, test e, test p, EQ och mast och NPP.

Då är du mer redo än de flesta andra. Sen är det bara vänta o se.. Som man säger o kvinnor, du kan inte leva med de o inte utan de... Tren är typ samma
Citera
2014-11-28, 00:55
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Då är du mer redo än de flesta andra. Sen är det bara vänta o se.. Som man säger o kvinnor, du kan inte leva med de o inte utan de... Tren är typ samma

Haha, okej.. Ja om du uttrycker dig så.. Vette fan asså.. Finns ju dagar man önskar att man aldrig hade upptäckt skötets söta sav.
Skämt åsido, får väl se om vinterunderhållet avslutas med en cutstack eller tren e + mast e då.

Mvh
Citera
2014-11-28, 09:34
Medlem
Fråga, får ni roa utskrivet då? Mitt är dock mest knotter eller vad man ska kalla det, inga rejäla svullnader som tur är.

Märkliga är dock att jag har verkligen ENDAST uteslutande fått på axlarna och ner på ryggen. Ser liksom markerad kant när det finns/ inte finns alls finnar :P hahaha

Men jo det med humör kan jag absolut relatera till. Som chef är det extra viktigt att verkligen hålla tungan rätt i mun ibland! Som ni skrev, fötterna på jorden!

Skippa de ljusblåa skjortorna på jobb bara och kör mönstrat av luftig mjuk bomull, svettas mycket mindre 😃
Citera
2014-11-29, 12:47
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Åjo, nog får man en rätt hyfsad skjuts av tren alltid. Jämfört med andra prepp så tycker jag att jag fick en jävla fart på tren A. Körde drygt 1g tren A, 1g testo P ew och 50mg dbol ed. Märkte duktig skillnad jämfört med bara testo och dbol, primärt i gymmet. Betydligt större skillnad än att ligga på 2g testo.

Citat:
Spelar ingen roll hur du kombinera tren.. Får du inte bra ökningar av det gör du nåt jävligt fel...

Främst fyllig o snygg? Du bygger bra mkt mer på tren än de flesta andra prepp

Att kombinera just tren med testo och dbol är en otrolig byggarkombo.. Jämför tren only och testo only i vilken dos du vill, du kommer bygga bättre på testo.

Om man skulle använda sig av endast en steroid så bygger ingenting bättre än testo.
Citera
2014-11-29, 13:09
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Att kombinera just tren med testo och dbol är en otrolig byggarkombo.. Jämför tren only och testo only i vilken dos du vill, du kommer bygga bättre på testo.

Om man skulle använda sig av endast en steroid så bygger ingenting bättre än testo.

Håller helt med, finns en anledning varför moder natur skapade testosteron!
Testo for life
Citera
2014-11-30, 01:04
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag hade tänkt köra tren för sista gången i mitt liv snart då jag ska deffa men den enda biverkningen jag inte klarar är den dåliga kondisen jag får. Känns som jag knappt kan andas och på gymmet går det knappt att träna när jag inte får luft utan blir helt slut på vikter jag normalt klarar. Tror ni clen i liten dos kan hjälpa eftersom det är en astma medicin som ska utvidga luftrören.

Citat:

Jo deca, nästan dubbelt så mycket mg för mg för mig iaf.
Citera
2014-11-30, 08:06
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

eller hur......källa på det?!!!. O det är knappast testot du bygger på i kombon ovan...
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2014-11-30 kl. 08:13.
Citera
2014-11-30, 12:09
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
eller hur......källa på det?!!!. O det är knappast testot du bygger på i kombon ovan...

Haha, källa.. Och nä, testo har ju noll funktion.
Citera
2014-11-30, 12:26
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Testo aka The King of Mass?

Mvh
Citera
2014-11-30, 14:54
Medlem
swiftos avatar
http://www.steroid.com/Best-Steroids.php
Citera
2014-11-30, 15:06
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Har jag eller nån annan sagt det? Att testo har noll funktion? Det är inte det det handlar om.

Att du troligen behöver lite testo är en annan sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in