2020-09-20, 22:29
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezonen
Prolaktin? Använd cabergoline

Är lnte en ai. Står inget om dos/tid heller vilket är ganska väsentligt för prolaktin.

Caber kommer inte utan biverkningar heller, inget du tar om du inte behöver. Edit: kan ha. Måste inte ske såklart.
Senast redigerad av fnyrr 2020-09-20 kl. 22:32.
Citera
2020-09-21, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Är lnte en ai. Står inget om dos/tid heller vilket är ganska väsentligt för prolaktin.

Caber kommer inte utan biverkningar heller, inget du tar om du inte behöver. Edit: kan ha. Måste inte ske såklart.
Det blir tren e 200 mg.
Det är prolaktinet jag vill kontra.
AI var kanske fel uttryck.
Citera
2020-09-21, 16:24
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Det blir tren e 200 mg.
Det är prolaktinet jag vill kontra.
AI var kanske fel uttryck.

Då är jag med på noterna

Har inte vrålarstor erfarenhet på just tren, kört 1 gång bara, låg dos. 200mg vecka om minnet inte sviker, med låg dos testo.

Körde inte caber för egen del, hade inga bekymmer. Tog inget test så har inget att utgå från. Jag skulle säga att du inte behöver det, men se till att ha stenkoll på östrot.

Du får säkerligen svar av någon med mer tren erfarenhet.
Citera
2020-09-21, 18:04
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jehova.SS
Med risk för att bli idiotförklarad att jag inte sökt osv. Men iaf...

Om 155kg blobb som inte tränat på +20år skulle börja med trenbolone och börja gymma. Vad händer i kroppen? Förbränns fett fortare än utan trenbolone?

/J

Överviktiga bör inte alls bruka steroider, hjärtat jobbar redan på högvarv sen trenbolone på det?
Möjligtvis ifall man vill får en hjärtattack om man nu gillar sjukhusbesök...
Citera
2020-09-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Då är jag med på noterna

Har inte vrålarstor erfarenhet på just tren, kört 1 gång bara, låg dos. 200mg vecka om minnet inte sviker, med låg dos testo.

Körde inte caber för egen del, hade inga bekymmer. Tog inget test så har inget att utgå från. Jag skulle säga att du inte behöver det, men se till att ha stenkoll på östrot.

Du får säkerligen svar av någon med mer tren erfarenhet.
Låter bra.
Blir som sagt en ganska låg dosering och bara 10 stick e5d. Mest för att testa "värstingen" .
Det går nog vägen.
Citera
2020-09-21, 21:15
Medlem
zezonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Låter bra.
Blir som sagt en ganska låg dosering och bara 10 stick e5d. Mest för att testa "värstingen" .
Det går nog vägen.

Bra att du bestämt dig för att sänka testot. Använder man tren så är nackdelarna med högt testo mycket större än fördelarna. Viktigt att hålla koll på östro och prolaktin. Jag har legat på 750mg test EW utan några som helst gynokänningar. Jag har också legat på 175mg tren och 175mg test EW och åkt på gyno sist jag körde tren. Tidigare har jag kört upp till 400mg tren och test utan problem
Citera
2020-10-23, 09:13
Medlem
Tjena

Har börjat få jävliga problem med akne.

Har legat på Testo i ett drygt halvår, från 250mg/w i början upp mot 400-600mg/w nu senaste 2 månaderna. Började även med Tren Ace i augusti, runt 200mg/w i början och ligger nu på ca 350-400mg/w.

Har på sista tiden fått ordentligt mycket mer akne, framförallt i ansiktet, dessa är dock relativt små och inte så farliga, däremot har jag fått riktigt jobbig akne på övre ryggen och trapsen. Det är inga vanliga finnar utan riktiga jävla böldpest finnar. Stora och bulliga och gör ont som fan när man trycker på dom. Tex när man har skivstången på trapsen i knäböj gör det förjävla ont. Går ofta sönder och börjar blöda på tshirten.

Några tips? Bara sänka Tren eller vad kan man göra? Tar 1-2 tabletter Aromasin (25mg/st) per vecka då jag har känt mig lite lätt vätskig och bloated, även försökt sänka mängden kolhydrater.

Kosten är likadan som förut, blir dock en hel del mejeriprodukter (kvarg, keso) och mjölkprotein (whey) utöver det nötkött, kyckling, ägg osv, vanlig byggarmat.
Citera
2020-10-23, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miklagaard
Tjena

Har legat på Testo i ett drygt halvår, från 250mg/w i början upp mot 400-600mg/w nu senaste 2 månaderna. Började även med Tren Ace i augusti, runt 200mg/w i början och ligger nu på ca 350-400mg/w.

Har på sista tiden fått ordentligt mycket mer akne, framförallt i ansiktet, dessa är dock relativt små och inte så farliga, däremot har jag fått riktigt jobbig akne på övre ryggen och trapsen. Det är inga vanliga finnar utan riktiga jävla böldpest finnar. Stora och bulliga och gör ont som fan när man trycker på dom. Tex när man har skivstången på trapsen i knäböj gör det förjävla ont. Går ofta sönder och börjar blöda på tshirten.

Några tips? Bara sänka Tren eller vad kan man göra? Tar 1-2 tabletter Aromasin (25mg/st) per vecka då jag har känt mig lite lätt vätskig och bloated, även försökt sänka mängden kolhydrater.

Kosten är likadan som förut, blir dock en hel del mejeriprodukter (kvarg, keso) och mjölkprotein (whey) utöver det nötkött, kyckling, ägg osv, vanlig byggarmat.

Har du ökat intaget av mejeriprodukt det senaste?
Testa att ta bort mejeriprodukter helt, det kan hjälpa.
Annars kan du dra till VC och få en roaccutan kur utskriven.
Senast redigerad av Trenmacka 2020-10-23 kl. 10:28.
Citera
2020-10-23, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Har du ökat intaget av mejeriprodukt det senaste?
Testa att ta bort mejeriprodukter helt, det kan hjälpa.
Annars kan du dra till VC och få en roaccutan kur utskriven.

Nä det tycker jag inte, men har alltid käkat mycket mejeri. Får testa sänka intaget helt enkelt.

Vilka är dina erfarenheter av Tren och akne?
Citera
2020-10-23, 12:11
Bannlyst
Citat:
Nä det tycker jag inte, men har alltid käkat mycket mejeri. Får testa sänka intaget helt enkelt.

Vilka är dina erfarenheter av Tren och akne?

Jag får aldrig någon akne under kur, det är ju individuellt vilka biverkningar man drabbas av.
mEN FLERA VÄNNER SOM FÅTT DET SÅ HAR DET BLIVIT BÄTTRE NÄR DOM SLUTAT MED MEJERI PRODUKTER, BYTA TILL VEGANSKT PROTEIN PULVER M.M.

Oj caps, orkar inte fixa det
Citera
2020-10-23, 13:11
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Tjena

Visst kan du labba med kosten men har det slagit över till sånt skit skulle jag köpt roa om jag var dig.

När jag körde förra långa kuren testo deca 20v så fick jag acne som helvete. Axlarna såg ut som skit, ryggen fick en del men klart värst på axlar. Testade allt men det tog aldrig slut, ångrar att jag inte gick på skiten med roa tidigare. Får leva med lite ärr och så nu. .

Hur som gick jag på lågdos roa, endast 25mg dag på mina 90-100kg. Kände lätt biverkning i form av torr i näsan, lätt torr överläpp. Detta försvann efter 3-4v antar att min kropp anpassat sig.

Efter 7-8v är nästan allt borta och huden börjar repa sig.

Kommer äta på tills allt är 10å% väck så länge mina blod värden är bra. Men räknar med en 5 månader totalt

På 25mg känner jag inget som helst obehag annat än det jag redan nämt.
Citera
2020-10-24, 09:56
Medlem
PeterSagans avatar
Citat:
Tjena

Jag har haft ungefär samma problem fast på test, npp och adrol. Mitt tips till dig om du vill ha störst chans att bli av med det inför nästa sommar är att gå ned på trt dos test, kontrollera e2 och roaccutan. 20mg ed tills allt är borta, sen 2-3 månader till efter det.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in