Citat:
Ursprungligen postat av
miklagaard
Tjena
Har börjat få jävliga problem med akne.
Har legat på Testo i ett drygt halvår, från 250mg/w i början upp mot 400-600mg/w nu senaste 2 månaderna. Började även med Tren Ace i augusti, runt 200mg/w i början och ligger nu på ca 350-400mg/w.
Har på sista tiden fått ordentligt mycket mer akne, framförallt i ansiktet, dessa är dock relativt små och inte så farliga, däremot har jag fått riktigt jobbig akne på övre ryggen och trapsen. Det är inga vanliga finnar utan riktiga jävla böldpest finnar. Stora och bulliga och gör ont som fan när man trycker på dom. Tex när man har skivstången på trapsen i knäböj gör det förjävla ont. Går ofta sönder och börjar blöda på tshirten.
Några tips? Bara sänka Tren eller vad kan man göra? Tar 1-2 tabletter Aromasin (25mg/st) per vecka då jag har känt mig lite lätt vätskig och bloated, även försökt sänka mängden kolhydrater.
Kosten är likadan som förut, blir dock en hel del mejeriprodukter (kvarg, keso) och mjölkprotein (whey) utöver det nötkött, kyckling, ägg osv, vanlig byggarmat.
Visst kan du labba med kosten men har det slagit över till sånt skit skulle jag köpt roa om jag var dig.
När jag körde förra långa kuren testo deca 20v så fick jag acne som helvete. Axlarna såg ut som skit, ryggen fick en del men klart värst på axlar. Testade allt men det tog aldrig slut, ångrar att jag inte gick på skiten med roa tidigare. Får leva med lite ärr och så nu. .
Hur som gick jag på lågdos roa, endast 25mg dag på mina 90-100kg. Kände lätt biverkning i form av torr i näsan, lätt torr överläpp. Detta försvann efter 3-4v antar att min kropp anpassat sig.
Efter 7-8v är nästan allt borta och huden börjar repa sig.
Kommer äta på tills allt är 10å% väck så länge mina blod värden är bra. Men räknar med en 5 månader totalt
På 25mg känner jag inget som helst obehag annat än det jag redan nämt.