2020-08-03, 18:13
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covington89
Sugen på att testa tren hex verkar finnas äkta sådan nu.
Hur skiljer den sig mot tren e?

Någon som har testat?

Jag kör den nu från PhD, det är Tren Hex i din och känns helt klart rätt doserad.
Skillnaden ligger i estern, inget annat.
Citera
2020-08-03, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Jag kör den nu från PhD, det är Tren Hex i din och känns helt klart rätt doserad.
Skillnaden ligger i estern, inget annat.

Hur vet du att det är tren hex? tren hex är en av de steroider som fakeas mest, är oftast en blandning av tren e och tren a som säljs som hex.
Citera
2020-08-03, 23:12
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Hur vet du att det är tren hex? tren hex är en av de steroider som fakeas mest, är oftast en blandning av tren e och tren a som säljs som hex.

Missförstå mig rätt, det är ju fortfarande ett UG märke men trots allt noga doserat Tren Hex.
Sen är det som du skriver, Tren Hex finns det mycket fejks på. Detsamma gäller Anavar och andra dyra steroider.
Citera
2020-08-08, 15:55
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jehova.SS
Med risk för att bli idiotförklarad att jag inte sökt osv. Men iaf...

Om 155kg blobb som inte tränat på +20år skulle börja med trenbolone och börja gymma. Vad händer i kroppen? Förbränns fett fortare än utan trenbolone?

/J

Utan att gå in på exakt vad som händer i kroppen så är en sådan användning av tren en riktigt riktigt dålig ide både sett till dess (kortvariga)effekt och för din hälsa.
Citera
2020-08-15, 14:44
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jehova.SS
Med risk för att bli idiotförklarad att jag inte sökt osv. Men iaf...

Om 155kg blobb som inte tränat på +20år skulle börja med trenbolone och börja gymma. Vad händer i kroppen? Förbränns fett fortare än utan trenbolone?

/J
Tren tar man ju för att behålla musklerna under hård diet.

En blobb på 150 kilo behöver inte oroa sig för att tappa muskler för fär finns nog inget att tappa.

Att ta någon steroids eller annan ped i det här läget vore att spela rysk roulett.

Hjärtat och kroppen är redan hårt belastade av den stora massan och man vill ju definitivt inte försämra blodstatusen med steroider.

En sund diet och lätt motion tills de första 20 till 30 kilona är borta.
Sen kan man börja titta på kosttillskott för att öka förbränningen.

Nere på hundra kilo och om det finns ett stort intresse för att bygga lite muskler så kanske en låg dos testo(250mg/veckan)om alla blodvärden är ok.

Men tren i en blobb då tror jag infarkten kommer snabbt.
Citera
2020-09-19, 20:30
Medlem
Säg att du kör testo e 500 mg e5d i ca 14-15 veckor och vill köra tren E 200 mg e5d parallellt.
Hur länge ska man köra tren? Hela kuren? Halva kuren?
Citera
2020-09-20, 08:51
Medlem
zezonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Säg att du kör testo e 500 mg e5d i ca 14-15 veckor och vill köra tren E 200 mg e5d parallellt.
Hur länge ska man köra tren? Hela kuren? Halva kuren?

Du borde inte köra tren mer än 6-8 veckor. Jag rekommenderar dig även att sänka din testo dos när du ligger på tren. Inte bra att ha högt östro kombinerat med tren
Citera
2020-09-20, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezonen
Du borde inte köra tren mer än 6-8 veckor. Jag rekommenderar dig även att sänka din testo dos när du ligger på tren. Inte bra att ha högt östro kombinerat med tren
Så länge han har koll på östrot tror jag inte det är något problem. Det är snarare något internetfenomen på alla dopingforum att man ska köra lågdos test när man kör tren.
Citera
2020-09-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezonen
Tack, kan kanske vara bra att köra testo 250 mg e5d.
Lägger antagligen in dbol också
Citera
2020-09-20, 19:47
Medlem
Vilken AI är bäst i kombination med Tren?
Citera
2020-09-20, 21:57
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Vilken AI är bäst i kombination med Tren?

Tren konverterar ju knappt så hur tänkte du nu?
Citera
2020-09-20, 22:13
Medlem
zezonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Tren konverterar ju knappt så hur tänkte du nu?

Prolaktin? Använd cabergoline
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in