2014-10-15, 00:36
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Jo såg nu, fortfarande weird att så få tillhandahåller ngt som så många kan behöva.
Speciellt när inköpspriset på 1 g prami, vilket är ca 2000 dagsdoser , kostar typ 35 spänn. Finns en hel del pengar att göra för shopparna som tar in detta först.

I och med att prami är så pass billigt att köpa råvarumässigt borde risken för fejk vara relativt låg.
Citera
2014-10-15, 01:56
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Därför köper man apoteksvaror för att vara på den säkra sidan. O,3mg var ju ingen hög dos dock. Höj till minst 0,5mg minst. För att utvärdera om du har äkta grejer kan du ju köra 1mg några dagar och ser om du får några sides från pramin. Om inte så är det rätt så konstigt.
Sant. Man ska egentligen inte snåla.
Dock har jag ju redan gyno, men ändå. Får se när jag opererar mig.
Citera
2014-11-14, 10:22
Medlem
Hej!
kurade för ngt år sedan på trenbolone acetate 100mg-150mg/d,men den jävla tren hostan jag fick efter varje satans i.m slutade på samma sätt varje dag,typ 5-10min i foster ställning med svett o grännsafall till att spy pågrund av hostan+sticker i lungorna så in i helvetet gjorde det oxå(använde då det fortfarande fanns att hitta parabolan negma från frankrike=apoteks tren,betydligt mindre åt det hållet,men har ju slutats tillverkats sedan ngt år 10nde nu,dock så fick ja pynta 25us dollar/amp så ej direkt billigt eller direkt kul då det skulle över ngra grännser innan det landade i brevlådan(men hade flyt under 10år+ innan jag torskade i tullen,men iregel 3v frakt tid innan man fick preppen,priset va iregel det rätta på allt utom just parabolan,masteron o sen va det ju grorm(humant hgh som ej e ngt jag skulle rekomendera nu när man är äldre å vet bättre efter alla åren man typ hobby tränade o tryckte minst 2amp testex+parabolan+1box winstrol 2mg desma under den tiden när allt detta tillverkades å gick att komma över,går ju att fixa såkallad parabolan(rent generiskt dock,men ug labb med hyffsad kvalite,men neeej mår ej bra när jag precis huggit trenbolone,men alltid testosterone under trenbolone kurandet,men mådde rent allmänt ej så pass dåligt under en 16v kur med tren acetate som vissa andra gör,men ej ett prepp man numera ej gärna använder i 1a hand om man ej får det gratis som man fick under sista kuren när man körde med trenbolonen+div andra prepp(dianbol,proviron,winstrol,test prop+npp+armide,clomid,hcg och nolvadex=nolvan sluta med en sur kvinna då man ej fick upp polaren så mindre roande tyvär under ett x antal veckor,men slutade bra t.slut!

trenbolone e väl typ för de som behöver det o ej har ngt annat att använda än det när den effekteen behövs brukar jag säga,en effektiv olja,men har sina dåliga sidor precis som den har sina bra sidor precis som allt annat!

MVH+lycka till o hoppas att ni som kör med tren ej får de absolut värsta sidorna av detta prepp!
Citera
2014-11-26, 15:35
Medlem
TheBlackPanthers avatar
okej.. Nu har jag provat tren för andra gången och det ger mig absolut ingenting, förutom ett labilt psyke.

Kört både Ace och Hex, finns det fler än jag som svarar nada på tren här på brädan? (styrke & volymmässigt)

Känns så jävla pissigt att inte svara på ett så pass hyllat prepp.
Senast redigerad av TheBlackPanther 2014-11-26 kl. 16:00.
Citera
2014-11-26, 20:17
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
okej.. Nu har jag provat tren för andra gången och det ger mig absolut ingenting, förutom ett labilt psyke.

Kört både Ace och Hex, finns det fler än jag som svarar nada på tren här på brädan? (styrke & volymmässigt)

Känns så jävla pissigt att inte svara på ett så pass hyllat prepp.
Vilka doser och kurlängd? Några biverkningar?
Man sväller ju inte upp och "växer" som på dbol eller testo, däremot så blir man hård, ådrig och kompakt.
Lean gains som kommer sakta men säkert utan att man lägger på sig fett.
Jag brukar ligga på 500kcal i överskott, ändå så går jag knappt upp i vikt. Midjan krymper.

Så funkar tren på mig iaf!
Citera
2014-11-26, 21:06
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Vilka doser och kurlängd? Några biverkningar?
Man sväller ju inte upp och "växer" som på dbol eller testo, däremot så blir man hård, ådrig och kompakt.
Lean gains som kommer sakta men säkert utan att man lägger på sig fett.
Jag brukar ligga på 500kcal i överskott, ändå så går jag knappt upp i vikt. Midjan krymper.

Så funkar tren på mig iaf!

körde ace i 8v på 100mg eod, hexen har jag legat på nu i snart 8v 80mg e3d.

Biverkningar från första vändan blev rejäla.. fick en rejält nedstängd sköldkörtel.. och nu på hex så tycker jag psyket fått sig en rejäl käftsmäll, känner sig riktigt instabil.

Men några ökningar upplever jag inte alls.. Isåfall är det säkert från testot då jag ligger på 600mg test och EQ i veckan också.

Kommer droppa trenet nu och uppa testot och slänga in dboll istället, behöver inte bli så leant nu när det är vinter.

Tycker dock det är riktigt tråkigt.. hade förväntat mig ordentliga ökningar, ligger på ett stadigt överskott dessutom.
Senast redigerad av TheBlackPanther 2014-11-26 kl. 21:10.
Citera
2014-11-26, 21:42
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Biverkningar från första vändan blev rejäla.. fick en rejält nedstängd sköldkörtel.. och nu på hex så tycker jag psyket fått sig en rejäl käftsmäll, känner sig riktigt instabil.

Men några ökningar upplever jag inte alls.. Isåfall är det säkert från testot då jag ligger på 600mg test och EQ i veckan också.

Kommer droppa trenet nu och uppa testot och slänga in dboll istället, behöver inte bli så leant nu när det är vinter.

Tycker dock det är riktigt tråkigt.. hade förväntat mig ordentliga ökningar, ligger på ett stadigt överskott dessutom.

Några ordentliga ökningar får du inte av tren bara sådär, det ska vara rätt kombinationer. Tren gör dig fyllig och snygg främst.

Tror du kan vara lite för hetsig och ev. oerfaren så du inte riktigt fattar vad som händer med kroppen.
Citera
2014-11-26, 21:53
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Några ordentliga ökningar får du inte av tren bara sådär, det ska vara rätt kombinationer. Tren gör dig fyllig och snygg främst.

Tror du kan vara lite för hetsig och ev. oerfaren så du inte riktigt fattar vad som händer med kroppen.
Åjo, nog får man en rätt hyfsad skjuts av tren alltid. Jämfört med andra prepp så tycker jag att jag fick en jävla fart på tren A. Körde drygt 1g tren A, 1g testo P ew och 50mg dbol ed. Märkte duktig skillnad jämfört med bara testo och dbol, primärt i gymmet. Betydligt större skillnad än att ligga på 2g testo.
Senast redigerad av sedan 2014-11-26 kl. 21:57.
Citera
2014-11-26, 22:11
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod

Spelar ingen roll hur du kombinera tren.. Får du inte bra ökningar av det gör du nåt jävligt fel...

Främst fyllig o snygg? Du bygger bra mkt mer på tren än de flesta andra prepp
Citera
2014-11-26, 22:25
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Du bygger bra mkt mer på tren än de flesta andra prepp
Ja, bättre än istort sätt allt annat.
Men, det är inte gainsen som syns mest och snabbast med tren. Utseendet förändras ganska drastiskt men man lägger ju inte på sig 5kg vätska på en månad som man kan göra med andra prepp. Inte gör jag det iaf.
Citera
2014-11-26, 22:25
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Ja jag har vänner som byggt sjukt bra massa under kort tid med tren.. så jag vet inte vad problemet är.

legat på överskott på ca 5-700kcal, förväntade mig rejäla styrkeökningar men dom kom aldrig, inte någon massa heller.

Kört en schysst 6-split hela kuren så nå fel borde jag inte ha gjort, byggt bra såhär tidigare och då har jag bara haft hederligt testo till hands.

Visst att tren inte är för alla pga biverkningarna, men har aldrig hört talas om att man inte skulle få nån effekt utav de?
Citera
2014-11-26, 22:27
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:

Hade du inte mått dåligt psykiskt så hade jag rekat dig att öka dosen. 160mg hex e3d ger bra tryck åt mig om det är bra skit.

Biverkningarna på tren var värst dom första gångerna för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in