2012-01-25, 20:47
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Jag skulle vilja tillägga att jag upplevde mycket mer hårdhet på winstrol än på tren.

Mvh
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av m31
Instämmer. Halveringstiden på estrarna varierar i dom olika stickys här på flashback. Vissa säger 10 dagar på undecaonate andra 14 dagar. Testo prop 1.5, trodde det var 2 dagar. Cypionate trodde jag var 6 dagar. Acetate tar man varannan dag för den är snabb osv. På vissa amerikanska sidor så stämmer inte estrarnas halveringstid med dom här på fb så man vet ju inte exakt.
Om det är någon som är insatt i detta så tror jag många här på fb hade varit evigt tacksamma för lite klarhet i detta, iaf jag. Ah skall kolla wiki på detta nu.

mvh
Ibland anger dom active life istället för half life, missar man det så blir det snurrigt för det är olika saker.
Sedan är det så att läkemedels upptag och metaboliseringshastighet skiljer väldigt mycket mellan olika individer. Så det kan även vara så att två studier anger något olika half-life för samma substans, så då står det olika på olika sidor beroende på vilken studie de citerar. Se det som en grov riktlinje.

/Glomgold
Citera
2012-01-25, 20:48
Medlem
m31s avatar
Hittade denna: http://www.steroidworld.com/steroid-...alf-lifes.html

Står att enanthate halveringstid är 10 dagar. Kan det stämma? I så fall börjar jag köra ew.
Vad tror ni?
Citera
2012-01-25, 20:50
Medlem
Sterios avatar
Citat:

Står att enanthate halveringstid är 10 dagar. Kan det stämma? I så fall börjar jag köra ew.
Vad tror ni?

sägs även att man kan trycka sustanon var 14e dag på vissa AMERIKANSKA brädor mm, låter helt fucked i mina öron,... testa och kolla, jag hade inte lagt mig på något annat än e5d
Citera
2012-01-25, 21:11
Medlem
m31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
sägs även att man kan trycka sustanon var 14e dag på vissa AMERIKANSKA brädor mm, låter helt fucked i mina öron,... testa och kolla, jag hade inte lagt mig på något annat än e5d
Att det står att man kan trycka sustanon var 14 dag beror på att dom har utgått från den längsta estern, vilken är decaonate. När man trycker en 4 komponents testo så får man anpassa efter den kortaste estern, vilket innebär att trycka susta var tredje dag. Men stämmer dom andra?
Citera
2012-01-25, 21:15
Medlem
m31s avatar
Angående testo e så vet jag en kille som fick det i läkemedelssyfte för det var fel på hans testiklar.
Han injicerar 250mg e3w. Tror inte doktorn hade satt han på det om halveringstiden var 5 dagar istället för 10.
Citera
2012-01-25, 21:47
Bannlyst
Underbar styrka på tren, har lite hat kärlek till den. Synd man sitter på 35ml, vet inte om jag kommer våga använda tren att ha legat på det länge.
Citera
2012-01-25, 22:25
Medlem
Dela med dig till en som precis börjar bli förälskad i skiten..hehe
Citera
2012-01-25, 23:23
Medlem
itsasins avatar
Citat:

Vad tror ni?

Jag sticker alltid testo-e e7d på cruise.

Får återkomma med vad jag tycker om tren om några veckor
Citera
2012-01-26, 09:33
Medlem
Citat:
Angående testo e så vet jag en kille som fick det i läkemedelssyfte för det var fel på hans testiklar.
Han injicerar 250mg e3w. Tror inte doktorn hade satt han på det om halveringstiden var 5 dagar istället för 10.

Jag vill inte vara otrevlig mot dig, men det blir en del rätt meningslöst läsande du postar, kan du inte läsa lite mer och skriva lite mindre. No offence!
Citera
2012-01-26, 10:58
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Jag säger inte att jag fick ådror över en natt, men jag kände av trenet. Kan ju tillägas att tren är en ganska dramatisk medicin också. Enligt egen erfarenhet så tar det inte 6-8 veckor att känna av deca även om estern decaonate är förbannat seg, 10-14 dagar, olika källor på det gärna.
Men om du räknar, acetate = hälten av trenet (50mg och mer potent) är fritt efter en dag utan och sprattlar runt i kroppen och gör nyttigheter.
Deca efter 14 dagar har du 100mg i kroppen som har tappat sin ester och flyter runt och gör godsaker.
Om du skall köra deca, vilket jag tycker är en asbra medicin så skjut lite deca phenylpropionate dom första 2 veckorna också för att kickstarta lite, typ 2-3 i veckan, sen slutar du med dom och bara fortsätter med decaonatet. Positivt med decaonatet är ju att du börja tappa styrka och volym typ 8 veckor efter sista sticket pga av den långa estern, dom stannar kvar i kroppen länge.
Att fronta dom första 4 veckorna med 50mg dbol ed är jag skeptisk till men det är ju många som gör det. Det finns ju massa faktorer som spelar in. Hur länge man vilat från sin föregående kur eller bara byter mediciner. Men jag är absolut ingen expert.

Förstår inte riktigt hur du kunde få ur ett sådant svar på min kommentar , vet mkt väl hur deca ska intas och inte,Har inte frågat dig hur man ska köra eller köra npp i början eller fronta med dboll du verkar kunna vandra iväg ganska rejält i tankarna grabben
Citera
2012-01-26, 18:01
Medlem
Är inne på vecka 3 negativt hög feber,men igenom ska man
Citera
2012-01-27, 09:04
Medlem
Bumbisaftens avatar
För att vara on topic !

Tren är den mest potenta steroid jag har prövat , Riktigt bra styrke,hårdhets och mass ökningar. Notera att tren behövs inte i några enorma doser iaf inte enligt mig ca 400mg ew räcker väldigt långt sålänge man sköter allt annat ! Älskar hårdheten tren ger så sjukt gött att känna sig hård även utanför gymmet

Negativt : sjuka svettningar speciellt på natten, humör svängningar, tid vis deppig & arg. Sämre sömn.

Klarar du av dessa sides så är tren helt underbart men tren är verkligen inte något man slänger in bara för skojs skull utan lösa på om det, man SKA ha koll på hur trenbolone funkar vad den gör och vad för sides som kan inträffa både mentalt och fysiskt.

Besides that trenbolone is the shit !

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in