2014-10-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks
Tog oskulden på tren för 2v sen ca. Samma dag som jag satte första sticket så knullade bruden snett men ännu ingen tren rage. Skämt o sido så känner jag av två bieffekter, blir rätt flåsig när jag cyklar till jobbet och på gymmet, och det andra är att jag känner mig lite "galnare" typ. Inget som syns utåt (har frågat polare) men ja det känns att trennet påverkar psyket. Det är inte på ett negativt sätt men för att dra ett exempel så är jag jävligt höjdrädd men nu känns det som att jag skulle kunna hoppa fallskärm utan att tveka haha

Edit: kör tren a

Låter helt klart som tren Inga nattsvettningar och sjuka drömmar? Vilken dos ligger du på?
Citera
2014-10-14, 16:15
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Ni som "hatar" trenbolone; Har ni provat att supplementera med cabergoline alternativt pramipexole under kurens gång? Detta verkar kraftigt reducera biverkningar såsom dålig sömn, minskad libido och humörsvängningar. Verkar vara mycket vanligt borta i staterna.

Underligt att det är så pass ovanligt att använda här hemma. Många verkar anse att förhöjda prolaktinnivåer är någonting som man tar tag i först när man börjar laktera, underligt nog.

Att ovan nämna medikamenter dessutom är dopaminantagonister och har en massa andra positiva effekter utöver prolaktinsänkandet är ju bara ett plus. Många som använder dessa preparat upplever dessutom att den sexuella prestationsförmågan blir mycket bättre än i "vanliga" fall. Desto lägre prolaktinnivåer, desto mindre "downtime" mellan utlösningar och dessutom kraftigare orgasmer.

Just some thoughts.

MVH
Citera
2014-10-14, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Ni som "hatar" trenbolone; Har ni provat att supplementera med cabergoline alternativt pramipexole under kurens gång? Detta verkar kraftigt reducera biverkningar såsom dålig sömn, minskad libido och humörsvängningar. Verkar vara mycket vanligt borta i staterna.

Underligt att det är så pass ovanligt att använda här hemma. Många verkar anse att förhöjda prolaktinnivåer är någonting som man tar tag i först när man börjar laktera, underligt nog.

Att ovan nämna medikamenter dessutom är dopaminantagonister och har en massa andra positiva effekter utöver prolaktinsänkandet är ju bara ett plus. Många som använder dessa preparat upplever dessutom att den sexuella prestationsförmågan blir mycket bättre än i "vanliga" fall. Desto lägre prolaktinnivåer, desto mindre "downtime" mellan utlösningar och dessutom kraftigare orgasmer.

Just some thoughts.

MVH

Körde cabaser när jag låg på tren. Sömnen blev inte bättre på mig iallafall men kuken funkade mycket bättre och inga problem att få upp den strax efter första omgången
Kommer lägga in det nu på deka kuren också.
Sänkte även mitt blodtryck.
Rätt dyrt men man behöver inga monster doser.
körde 0.5mg e3d med gott resultat.
Citera
2014-10-14, 17:42
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:

Just some thoughts.

MVH

Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Körde cabaser när jag låg på tren. Sömnen blev inte bättre på mig iallafall men kuken funkade mycket bättre och inga problem att få upp den strax efter första omgången
Kommer lägga in det nu på deka kuren också.
Sänkte även mitt blodtryck.
Rätt dyrt men man behöver inga monster doser.
körde 0.5mg e3d med gott resultat.

Största problemet som jag ser det är att det är djävligt svårt att få tag i, finns inga butiker som säljer det på HB, Bm vad jag kan se iaf.
Citera
2014-10-14, 17:50
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Låter helt klart som tren Inga nattsvettningar och sjuka drömmar? Vilken dos ligger du på?

Nej inte än iaf. Kör 120mg eod/420mg ew, venom labs.

Edit: 1050mg EQ ew och 600mg testo e ew kör jag med trennet.
Senast redigerad av Smithwicks 2014-10-14 kl. 17:55.
Citera
2014-10-14, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Största problemet som jag ser det är att det är djävligt svårt att få tag i, finns inga butiker som säljer det på HB, Bm vad jag kan se iaf.

Jo det finns på hb
Citera
2014-10-14, 20:22
Medlem
Är cabarna bra mot prostatprostataförstoring oxå? Annars är de nån som kör/kört de?
Citera
2014-10-14, 21:01
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Det finns caber att köpa på hb. Dock bara en shop som har det.

Det har tidigare funnits pramipexole att köpa till ett överkomligt pris men tyvärr är detta borta nu. Om man har möjlighet att få tag på prami så är detta ett bättre alternativ.
Citera
2014-10-14, 21:06
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:

Det har tidigare funnits pramipexole att köpa till ett överkomligt pris men tyvärr är detta borta nu. Om man har möjlighet att få tag på prami så är detta ett bättre alternativ.

Jo såg nu, fortfarande weird att så få tillhandahåller ngt som så många kan behöva.
Citera
2014-10-14, 23:22
Medlem
Citat:

Verkar vara delade meningar om caber eller prami.
En del klarar ej av endera.
Tror man får prova båda och se vad som fungerar bäst.
Men på pappret är prami bättre.
Citera
2014-10-15, 00:12
Medlem
svennerubinsfans avatar
Jag kör prami från SC:s batch. 0,3mg ed.
Jag har ändå lakterat litegrann. På ett halvt gram tren så borde 0,3mg räcka kan man tycka. Det har jag kört sen kurstart.

Innehåller det vad det säger? Vet ej.
Citera
2014-10-15, 00:32
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Jag kör prami från SC:s batch. 0,3mg ed.
Jag har ändå lakterat litegrann. På ett halvt gram tren så borde 0,3mg räcka kan man tycka. Det har jag kört sen kurstart.

Innehåller det vad det säger? Vet ej.

Därför köper man apoteksvaror för att vara på den säkra sidan. O,3mg var ju ingen hög dos dock. Höj till minst 0,5mg minst. För att utvärdera om du har äkta grejer kan du ju köra 1mg några dagar och ser om du får några sides från pramin. Om inte så är det rätt så konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in