2014-04-30, 19:12
Medlem
Vad är sanningen om "tren hosta"? Det känns som att många källor ute på nätet överdriver bieffekterna för tren. Får man tren hosta, varje gång man skjuter eller är det bara när man träffat något kärl eller liknande?
Citera
2014-04-30, 19:31
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitt-ali
Vad är sanningen om "tren hosta"? Det känns som att många källor ute på nätet överdriver bieffekterna för tren. Får man tren hosta, varje gång man skjuter eller är det bara när man träffat något kärl eller liknande?

På 8v har det inträffat mig 2 gånger. Första gången var riktigt obehaglig och andra gången inte lika farlig. Som du säger, får man en droppe i blodet så tar det inte mer än ett par sekunder innan man känner hur det börjar sticka i lungorna och smaka apa i käften. Sedan följer ett par minuter av andningssvårigheter p.g.a. allt hostande. Men man somnar gott efteråt
Citera
2014-04-30, 22:14
Medlem
connykrigaren123s avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=5Cfhs...PAr80OL4RmfnFg

tycker detta låter trovärdigt

1.15 -
Citera
2014-05-03, 22:18
Medlem
Bombardinis avatar
Jag vet inte om jag inbillar mig men sedan jag lade till tren i ekvationen tycker jag mig få helt sjuka cravings. Det är så fruktansvärt svårt att låta bli godsakerna när det väl sätter in. Kan inte koncentrera mig på någonting , blir grinig och kort mot människorna omkring mig. Det enda som hjälper är att gå och lägga sig.

Någon som upplevt något liknande?
Citera
2014-05-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Jag vet inte om jag inbillar mig men sedan jag lade till tren i ekvationen tycker jag mig få helt sjuka cravings. Det är så fruktansvärt svårt att låta bli godsakerna när det väl sätter in. Kan inte koncentrera mig på någonting , blir grinig och kort mot människorna omkring mig. Det enda som hjälper är att gå och lägga sig.

Håller med dig. Konstant hungrig.
Deff nu men i påskas gick det inte!
Gainade 3kg haha, fy fan vad jag åt.....
Citera
2014-05-04, 08:11
Medlem
Tjena,

Inne på min andra kur nu efter 2 mån uppehåll pga operation.
Denna ligger jag på med Enanthate 250mg, Sustanon 250mg, Trenabol Hex 50mg = E4d.
Inne på 3de sticket nu. kompletterar med 20mg Metaxon innan passet för lite extra skjuts..

Övrigt så känner jag mig positiv till Tren, drömmer mkt starkare, känner mig mer positiv och har mer energi. Känner ingen speciell irritation eller försämrat välbefinnande snarare tvärt om.
Nu tar jag en rätt snäll dos 50mg e4d men har läst att man ska vara jäkligt försiktig då om man trycker mer än vad du klarar av måste man nolla kuren och kliva av helt.
Tren ska även vara väldigt bra för att leder osv ska återhämta sig fortare efter skador osv..

Han som lägger upp kurerna åt mig rekommenderar att jag ska ligga "på" 3 veckor och sen kliva "av" för att gå "på" igen osv... och köra 3v cykler... Någon som har erfarenhet av liknande upplägg?
Citera
2014-05-04, 12:40
Medlem
Citat:

jo men så är det, känner samma sak. Har börjat köpa kvantiteter på sötsaker som aldrig för.

Man har ingen tolerans för uppstudsighet från omgivningen. Hade i och för sig inte heller det innan, men nu är det 100% medan det var 70% innan. Det är inte så att man blir fysisk, men verbal blir man dock.

Men däremot så känner jag av en koncentration som jag inte haft innan. Ibland märker jag att jag snöat in på något kraftigt och glömt av det jag egentligen skulle göra. Man läser liksom en hel tidningsartikel för en fucking gångs skull.

preparatets effekt beror nog främst på vilken dos man tar eller ifall man blandar med annat. Jag har hittills bara fått bra effekter.
Senast redigerad av fitt-ali 2014-05-04 kl. 12:42.
Citera
2014-05-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolexRookie
Övrigt så känner jag mig positiv till Tren, drömmer mkt starkare, känner mig mer positiv och har mer energi. Känner ingen speciell irritation eller försämrat välbefinnande snarare tvärt om.
Nu tar jag en rätt snäll dos 50mg e4d men har läst att man ska vara jäkligt försiktig då om man trycker mer än vad du klarar av måste man nolla kuren och kliva av helt.
Tren ska även vara väldigt bra för att leder osv ska återhämta sig fortare efter skador osv..
Varför ska man vara försiktig? Är det aggressioner du syftar på. Kan tänka mig att det kan bli problematisk ifall man tar större doser.
Citera
2014-05-04, 12:53
Medlem
connykrigaren123s avatar
Citat:

Vanligt fenomen, råder väl delade meningar om vad som orsakar de hela.. finns gott om trådar på diverse brädor om man googlar.

Ligger du på underskott annars eller?
Citera
2014-05-04, 14:15
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av connykrigaren123
Vanligt fenomen, råder väl delade meningar om vad som orsakar de hela.. finns gott om trådar på diverse brädor om man googlar.

Ligger du på underskott annars eller?

Legat på underskott sedan januari och tren sedan mitten av mars. Går ju fortfarande åt rätt håll, men ibland kan jag inte kontrollera mig själv. Så blir man sittandes med ångest efter frosseriet istället. Innan tren hade jag inte en fuskdag på två månader och det var inte speciellt tufft att följa dieten. Visst var man hungrig, men inte ENBART på skräpmat och inte alls i samma utsträckning. Nikotinsug har inget på trencravings!

Kanske kommer ge reductil en chans nästa vända på tren.
Citera
2014-05-04, 14:25
Medlem
connykrigaren123s avatar
Citat:
Legat på underskott sedan januari och tren sedan mitten av mars. Går ju fortfarande åt rätt håll, men ibland kan jag inte kontrollera mig själv. Så blir man sittandes med ångest efter frosseriet istället. Innan tren hade jag inte en fuskdag på två månader och det var inte speciellt tufft att följa dieten. Visst var man hungrig, men inte ENBART på skräpmat och inte alls i samma utsträckning. Nikotinsug har inget på trencravings!

Kanske kommer ge reductil en chans nästa vända på tren.
Okej, jag upplevde också ett starkare sötsug på tren+underskott men just de där sötsuget du pratar om har liksom dött nu sen jag började bulken...så kanske kan ha något med det att göra? testa koka potatis, det funkade rätt bra för mig under dieten om du inte gör de redan

MVH
Citera
2014-05-04, 15:43
Medlem
Citat:
Varför ska man vara försiktig? Är det aggressioner du syftar på. Kan tänka mig att det kan bli problematisk ifall man tar större doser.

Tar man förstora doser kan det ge omvänd effekt dvs du tappar effekt och då måste du kliva av helt för att nolla. (saxat från Nkompaniets sida)

Sen ska man väl ha som grundinställning att vara försiktig med allt som manipulerar eller förstärker kroppen för att se hur kroppen och knoppen svarar på det du skjuter i dig..

Gällande aggressivitet så är det nog högst personlighetsberoende.. Jag har inte märkt av några biverkningar (än) men då kliver jag på 3:de sticket ikväll.. Så det är nog lite för tidigt att säga än..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in