2014-04-18, 23:05
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Dödsfall i familjen, hela mitt liv har vänts upp och ner. Har inget stöd från någon.

Är det en dum idé att köra tren då? Vill bara stänga av mina känslor och köra mitt race (TRÄNA)

Låter inte hälsosamt att fly ifrån det sådär. Låt det ta ut sin rätt naturligt, jag vet att det är riktigt förjävligt men det är nog bäst så.

Beklagar sorgen.
Citera
2014-04-18, 23:11
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Ja det är dumt! Iaf om du inte kört det förut så du vet hur du svarar på det!

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Beklagar sorgen.
Du ska INTE ta tren.

Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
Tren e sämsta du kan köra nu

Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Låter inte hälsosamt att fly ifrån det sådär. Låt det ta ut sin rätt naturligt, jag vet att det är riktigt förjävligt men det är nog bäst så.

Beklagar sorgen.

Tack så mycket för era snabba svar. Sköt om er och hoppas ni får en trevlig påsk.

Mvh
Citera
2014-04-18, 23:40
Bannlyst
Hur mycket är 76mg TrenHex mot Tren E?
Citera
2014-04-19, 09:19
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
du har misstolkat mitt inlägg men skitsamma, diskussionen kommer inte leda nånvart ändå.

Ja förlåt, har ingen fbkuk

du är förlåten.
Citera
2014-04-19, 18:47
Medlem
WithGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Dödsfall i familjen, hela mitt liv har vänts upp och ner. Har inget stöd från någon.

Är det en dum idé att köra tren då? Vill bara stänga av mina känslor och köra mitt race (TRÄNA)

Lova mig snälla du att inte börja med tren. Du kommer INTEINTEINTE lösa det med tren. Det stänger inte av dina känslor utan fuckar upp dig mer.

Tren är världens bästa prepp enligt mig för kroppen. Dom enda bieffekterna jag får är dom som är psykologiska. Man måste vara en väldigt speciell person för att kunna hantera tren bra.
Citera
2014-04-19, 20:28
Medlem
dajolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithGod
Lova mig snälla du att inte börja med tren. Du kommer INTEINTEINTE lösa det med tren. Det stänger inte av dina känslor utan fuckar upp dig mer.

Tren är världens bästa prepp enligt mig för kroppen. Dom enda bieffekterna jag får är dom som är psykologiska. Man måste vara en väldigt speciell person för att kunna hantera tren bra.

Martin timell?
old dirty bastard?
Gordon ramsay?
Tratten i tratten o finkel?

Vem hanterar bäst
Citera
2014-04-19, 21:12
Medlem
Sveashops avatar
Citat:
Martin timell?
old dirty bastard?
Gordon ramsay?

Vem hanterar bäst

Haha Gordon ramsay..
Citera
2014-04-20, 09:41
Medlem
Tycker det är jobbigast första veckorna.
Sen fungerar jag normalt i skallen :-)
Legat på tren i 15v deff nu och älskar det. Styrkan ökar och fettet flyter av.
Citera
2014-04-20, 10:34
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithGod

Varför? Jag, precis som många andra, har inte märkt av några psykologiska bieffekter just för att jag tror att det är skitsnack. Men du som är fast bestämd på att det kommer fucka upp dig, blir just uppfuckad.

Citat:
Martin timell?
old dirty bastard?
Gordon ramsay?

Vem hanterar bäst

Sen är ju Old Dirty Bastard en förebild, kan vara därför...
Citera
2014-04-20, 16:24
Medlem
Citat:
Tren e sämsta du kan köra nu

Kan du utveckla?

Mvh
Citera
2014-04-21, 00:26
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Kan du utveckla?

Mvh
Om du gillar att må som en gud, få sjukt bra pump, se kroppen börja transformeras på enbart ett par veckor, öka i styrka och reps samt få kort stubin och låta allmänt otrevlig även när du inte är det så är tren utmärkt.
Några i min omgivning har gnällt på att jag blivit grinig, vilket jag inte alls håller med om.
Utan jag prioriterar helt enkelt annorlunda, jobba äta träna sova är mina mål vilket inte stämmer överens med andras "helgplaner" så utgår att ilskan/irritationen kommer därifrån.
Men ja tren är hårdare på psyket än andra prepp, körde en kur när jag redan var nedstämd, och mådde uruselt. Nu är läget uppstyrt och jag får bara positiv effekt av det.
Citera
2014-04-21, 18:08
Medlem
Kan inte alla berätta om hur ni har mått på tren? Att tren bränner fett och ger muskler och pump vet vi alla redan.

Det jag har upptäckt är hur fort folk blir "sig själva" igen efter kuren. Några dagar in på PCT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in