2012-02-04, 05:58
Medlem
snapmodes avatar
Blivit fruktansvärt sugen på att börja köra lite trenbolone, köra tren-a i några veckor och kolla ifall man inte får allt för härliga biverkningar. Hur gjorde ni första gången när ni körde tren?

Tren-A i några veckor först och sen byta till tren-e för en längre period eller? Man blir ju lite avskräckt när man läser om bieffekterna. Tryckt testo i snart 2 år non-stop, slängt in deca, dbollar i kortare och längre perioder också.

Hur många veckor är rekommenderat första gången med tren om man inte får några allvarligare bieffekter. Kom gärna med lite tips och synpunkter
Citera
2012-02-04, 06:16
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapmode
Blivit fruktansvärt sugen på att börja köra lite trenbolone, köra tren-a i några veckor och kolla ifall man inte får allt för härliga biverkningar. Hur gjorde ni första gången när ni körde tren?

Tren-A i några veckor först och sen byta till tren-e för en längre period eller? Man blir ju lite avskräckt när man läser om bieffekterna. Tryckt testo i snart 2 år non-stop, slängt in deca, dbollar i kortare och längre perioder också.

Hur många veckor är rekommenderat första gången med tren om man inte får några allvarligare bieffekter. Kom gärna med lite tips och synpunkter
Jag började med tren a 50mg eod, sedan kan man ju öka därifrån efter att ha provat ett par veckor. Jag har aldrig gått över på tren e utan jag håller mig till blastperioder på tren a. För mig blir sömnen lidande på tren så det är inte så kul i längden. Tuttarna ömmar också men det verkar gå tillbaka bra varje gång jag kliver av. Andra vanliga problem många får är ju svettningar, hyn, håret och svällande prostata.

Lycka till

/Glomgold
Citera
2012-02-04, 08:02
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
50-75mg tren a ed i 6-8v. Strunta helt i tanken om E första omgången.
Citera
2012-02-04, 08:36
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:

Testo-P (150-200mg eod) + Tren-A (100mg eod) ā 10-12 veckor.

En tanke är att du börjar med Tren-A (plus valfritt testo) i, säg, sex veckor och utvärderar därefter.
Citera
2012-02-04, 08:55
Medlem
snapmodes avatar
Tack för alla svaren!

Blir nog att köpa tren-a till deffen som kommer om ett tag, läst på flera ställen att tren-a & winnar ska vara en fin kombo? Så det får nog bli 100 mg eod och ett gäng winnar. Testo ena har jag alltid som bas.

Såg att Bob har tren-a inne, är det schysst? Aldrig beställt därifrån men man läser ju lite överallt att dom har bra grejjer så antar att det mesta där håller kvalitén.

Såg även att pp har tren-a inne, billigare också dessutom.. Vilka märken ska man köra på? Inte för att jag bryr mig om några hundralappar hit eller dit. Bara att man får bra grejjer så.
Senast redigerad av snapmode 2012-02-04 kl. 09:07.
Citera
2012-02-04, 09:16
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Tack för alla svaren!

Blir nog att köpa tren-a till deffen som kommer om ett tag, läst på flera ställen att tren-a & winnar ska vara en fin kombo? Så det får nog bli 100 mg eod och ett gäng winnar. Testo ena har jag alltid som bas.

Såg att Bob har tren-a inne, är det schysst? Aldrig beställt därifrån men man läser ju lite överallt att dom har bra grejjer så antar att det mesta där håller kvalitén.

Såg även att pp har tren-a inne, billigare också dessutom.. Vilka märken ska man köra på? Inte för att jag bryr mig om några hundralappar hit eller dit. Bara att man får bra grejjer så.

Eurogens tren är att lita på. Rekommenderas.
Citera
2012-02-04, 10:19
Medlem
Min första runda på tren så fanns det bara acetate eller hex att välja på, iom att jag redan alltid tryckte e3d så var hexen given! 2ml e3d, fördrar fortfarande hexen före både enan och ace, problemet är bara att den är så lågt doserad...
Citera
2012-02-04, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Min första runda på tren så fanns det bara acetate eller hex att välja på, iom att jag redan alltid tryckte e3d så var hexen given! 2ml e3d, fördrar fortfarande hexen före både enan och ace, problemet är bara att den är så lågt doserad...

Varför gillar du Hex?
Citera
2012-02-04, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Varför gillar du Hex?
Mindre risk för tren hosta men fortfarande en snabbare ester= lite fetare tryck.
Citera
2012-02-04, 12:00
Medlem
Kört tren a 50mg eod i 3veckor nu och hittils älskar jag skiten.Blivit av med ganska mycket fett och fått fram former som aldrig förr.

Nice
Citera
2012-02-04, 12:37
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag förstår inte varför alla alltid rekommenderar Tren-A. Jag skulle tycka att sticka EOD var den överlägset jobbigaste "biverkningen", jag skulle ha ont hela tiden och inte kunna träna benen under hela kuren.

Jag rekommenderar hex eller ena och börja med låg dos. Biverkningarna blir inte så jobbiga på låg dos att man inte klarar vänta någon vecka innan det är ute ur systemet.
Citera
2012-02-04, 12:39
Medlem
wasTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag förstår inte varför alla alltid rekommenderar Tren-A. Jag skulle tycka att sticka EOD var den överlägset jobbigaste "biverkningen", jag skulle ha ont hela tiden och inte kunna träna benen under hela kuren.

Jag rekommenderar hex eller ena och börja med låg dos. Biverkningarna blir inte så jobbiga på låg dos att man inte klarar vänta någon vecka innan det är ute ur systemet.
men det gör ju inte speciellt ont att sätta en spruta i sig? Då gör du fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in