2012-12-29, 18:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
JAG HAR TESTAT PRINCIPEN som videon demonstrerade..
Och den fungerar som beskrivet i videon.

Och jag tror att ni som skriver kan inse era begränsningar och lämna tråden..

För ni kommer helt enkelt inte klara av att testa den här principen , vilket jag gjorde enkelt med aluminiumburk, magnet och kula..

Detta är avancerad fysik gott folk, för magneten drar i sidled och ni kommer aldrig förstå detta med era nuvarande kunskaper..

Ge upp bara och låt folk som klarar av detta diskutera.

MVh
Lirkade du upp låset på den här tråden? Om du nu har testat så filma det och lägg upp så alla kan se. Vad är ditt problem? Har du ingen mojäng med en kamera på så har du väl någon kompis som kan filma åt dig. Utan film förutsätter jag att ditt påstående om ett lyckat test är lögn.
Citera
2012-12-29, 21:18
Medlem
constants avatar
Citat:
JAG HAR TESTAT PRINCIPEN som videon demonstrerade..
Och den fungerar som beskrivet i videon.
Visst, och tänk så enkelt det då vore för dig att filma förloppet och lägga ut filmen på din makalösa manick.

Den makalösa manicken, Michael B. Tretow
Citera
2012-12-29, 23:28
Medlem
KungPungPats avatar
Nån lirkade upp tråden innan mig..

Ni som är så inttreserade av att lära er detta..
Kan ni berätta vad som händer med kulan när den når "punkten" i hjulet?

Och berätta gärna varför ni själva tror att ni har svårt att erkänna vad som händer "vid punkten"?

MVH
Citera
2012-12-29, 23:34
Medlem
constants avatar
Citat:
Nån lirkade upp tråden innan mig..

Ni som är så inttreserade av att lära er detta..
Kan ni berätta vad som händer med kulan när den når "punkten" i hjulet?

Och berätta gärna varför ni själva tror att ni har svårt att erkänna vad som händer "vid punkten"?

MVH
Flertalet har i tråden redan berätta vad de anser, dom har använt sig av den fysik vi alla(?) lärt oss.
Du har inte bemött dessa kloka inlägg på något annat sätt än att påstå att alla utom du (och tydligen en till som försvunnit) har fel.

Du har sagt att du ska "bevisa" din maskin genom att lägga ut en film efter att du tillverkat maskinen. Du har nu tilolverkat din maskin, men vi har ännu inte sett någon film.

Ditt löfte var "innan 21 december".

Fixa din film nu, och lägg av med att anklaga alla andra för att tänka fel, göra fel, handla fel.
Citera
2012-12-30, 01:59
Medlem
KungPungPats avatar
Ja får se hur det går med det, visst jag borde göra det för att visa er hur jävla lost ni är egentligen på grund av skolorna..

Här gör jag en tråd om ett simpelt sätt att gå över till miljövänlig el..

Och ni "orkar" inte ens tänka eller kolla om principen är sann, trots att det skulle minst göra så ni slapp betala för el som nån annan tillverkat gratis..

Jag såg en film om att den blåa kometen Kachina kommer synas i November..
Så inte är det fullt omöjligt att nån givit oss denna simpla lösning på att skapa gratis el..

Och sen överförde dom en tanke till mig genom telepati, en tanke om ett brevprojekt som skulle kunna sprida den här simpla lösningen på fri-energi till hela svenska befolkningen..

om ni sitter här efter 100 000 visningar av tråden, och inte ens "orkar" förstå att videon visar en sanning som kan förändra Sverige till ett land som svenska politiker vill ha, ettt land där miljövänlig privatproducerad el är verklighet..

Våra politiker har gjort det enkelt för privatpersoner att tillverka sin egen el, och sälja överskottet, enkelt..

Lyssnar ni fortfarande inte?

Inväntar ni den blåa kometen innan ni tar en titt på vad ni själva stödjer genom att fortsätta betala för el som tillverkats gratis av nån anan?

Ansvar gott folk, ansvar.. personligt ansvar..
MVH
Citera
2012-12-30, 02:09
Medlem
constants avatar
Citat:
JHär gör jag en tråd om ett simpelt sätt att gå över till miljövänlig el..
Så, leverera då.
Citera
2012-12-30, 03:40
Medlem
baconskates avatar
Testade principen med burken och de. Det fungerar inte.
Citera
2012-12-30, 03:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconskate
Testade principen med burken och de. Det fungerar inte.

Som du kanske förstår så fungerade det inte FÖR DIG att testa principen med en burk..

Lärde du dig att kulan blir viktlös?
Vilket resultat fick du fram?''

MVH
Citera
2012-12-30, 04:13
Medlem
baconskates avatar
Citat:
Som du kanske förstår så fungerade det inte FÖR DIG att testa principen med en burk..

Lärde du dig att kulan blir viktlös?
Vilket resultat fick du fram?''

MVH
Lärde mig inte de nä,lärde mig istället att inte dricka en redbull mitt i natten för att prova nåt ja redan var 99% säker på inte skullle fungera.
Resultatet var att min evighetsmaskin misslyckades.
Citera
2012-12-30, 04:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconskate
Lärde mig inte de nä,lärde mig istället att inte dricka en redbull mitt i natten för att prova nåt ja redan var 99% säker på inte skullle fungera.
Resultatet var att min evighetsmaskin misslyckades.

Hhahaha klockrent
Men jag tror Redbull-burk är för liten, visst skall det gå men då bör nog kulan vara rejält liten..

Jag skall bannemig visa er gott folk, så fort jag får arslet ur vagnen..

MVH
Citera
2012-12-30, 16:39
Medlem
Citat:
Hhahaha klockrent
Men jag tror Redbull-burk är för liten, visst skall det gå men då bör nog kulan vara rejält liten..

MVH

Självklart är den för liten. Det enda som fungerar är om du tar femhundra kilo aluminium och sen gjuter din egna burk på 700L.
Citera
2012-12-30, 16:41
Medlem
constants avatar
Citat:

MVH
Bra. Har du något nytt datum som vi kan sikta in oss på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in