2012-12-30, 16:59
Medlem
KungPungPats avatar
Jag blir så tveksam, finns ändå ingen evolution kvar att kämpa för här, ni bevisar ju hur dött det är i folks huvuden nu för tiden..

Tillåmed skrivit att det här är en laglig inkomst för alla som tar chansen.
NÄäHHÄhähhäääduu, du försöker nog lura oss att slösa en elminiumburkk för 1 krona zzzz...

Tyvär jag kan inte skriva vad som kommer hända i Novermber för då blir jag anmäld för olaga hot eftersom ni på FB tror att jag kontrollerar mörk materia och kometer och hela faddirullan uppe i rymden..
Visst är det smickrande att ni tror att jag kan kontrollera sånna saker och att ni blir rädda för att jag kontrollerar dom mot er..
Men långt ifrån realistiskt hotbild..

VAd finns det för mening egentligen?
ni har inga planer på att skaffa gratis el till er själv..

Och planeten är så pass förstörd och arg på människor som jag tror ärligt talat inte att människor får vara kvar och bete sig hur som helst hur länge som helst..

Jag tror en separering kommer hända med oss människor..
Och jag tänker satsa på att vara en av dom som slipper stanna på den här förstörda planeten med ni som är förstörda i tänkandet på grund a skolsystemet och TVn..
Citera
2012-12-30, 19:59
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag blir så tveksam, finns ändå ingen evolution kvar att kämpa för här, ni bevisar ju hur dött det är i folks huvuden nu för tiden..

Tillåmed skrivit att det här är en laglig inkomst för alla som tar chansen.
NÄäHHÄhähhäääduu, du försöker nog lura oss att slösa en elminiumburkk för 1 krona zzzz...
VAd finns det för mening egentligen?
men du betalar gladeligen din elräkning tydligen..är det verkligen oss det är synd om när du sitter på makten att förändra det? inser du att ditt agerande dödar tusentals människor varje dag så länge du inte visar oss hur vi ska skapa en perpetuum mobile?
om du inte har råd eller inte orkar, så gör jag det gärna i ditt namn, men ge mig då en fungerande lösning, så lovar jag att rädda världen.
Citera
2012-12-31, 02:38
Medlem
KungPungPats avatar
Detta är en tråd om fysik..

Inte nån sorts online-bikt hit ni kan komma och berätta hur era ägare gjort samma med er som man gör med tama husdjur. Hade era föräldrar fått uppfostra er istället för skolsystemet och staten så kanske ni inte var så extremt nerdummade å manipulerade och då hade ni kanske förstått hur enkelt och sannt den där videon är..
Och även vad den här kusnakpen kan göra för eran plånbok.
MVH
Citera
2012-12-31, 03:40
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Detta är en tråd om fysik..

Inte nån sorts online-bikt hit ni kan komma och berätta hur era ägare gjort samma med er som man gör med tama husdjur. Hade era föräldrar fått uppfostra er istället för skolsystemet och staten så kanske ni inte var så extremt nerdummade å manipulerade och då hade ni kanske förstått hur enkelt och sannt den där videon är..
Och även vad den här kusnakpen kan göra för eran plånbok.
MVH
förlåt mig, men jag hittade ingen fysisk beskrivning i tråden.. kan du länka till den videon?
Citera
2012-12-31, 04:32
Bannlyst
Detta låter som om någon sett än evighets skiss på nätet och tycker att den ser logiskt ut men som inte förstår vissa grundläggande principer som omöjligjör dess funktion? Är det nån som kopplat en generator till en electrisk motor igen? :P

Stämmer detta? Inte så suger på att läsa 150 sidor :S
Citera
2012-12-31, 05:39
Medlem
KungPungPats avatar
Det var motsatsen som hände här..

Hitttade ett videoklipp som visar ett simpelt sätt att få fri energi från gravitationskraft.
Testade principen själv och föstod direkt hur det fungerar och varför det fungerar.

mer än 100 000 visningar av tråden senare, och det är fortfarande bara 1 människa som kan erkänna den här uppfinningen..
Trots att vi alla skulle tjäna på om den här vetenskapen först och främst kunde erkännas av fler människor än 1. Och sen spridas till alla svenskar för att ge venska folket energifrihet på ett simeplt sätt och även en imkomst till alla från elförsäljning eftersom politikerna gjort det enkelt att sälja el privat..

Men det är inte så lätt, skriver många.
Sen fortsätter dom betala för el som tillverkas gratis genom vattenkraft, precis som att nån har äganderätten på era pengar och ingen kan göra nånting åt det.

Inte för att det spelar någon roll om den här bevisats för folk går fortfarande och accepterar att betala dyrt för saker som inte kostar nånting.. Modernt slaveri.

Och vad kan man egentligen göra åt det, jag är arbetslös och kan inte slita ur folk från deras jobb och berätta för dom personligen att vi kan använda maskiner och robotar som gör alla monotoma arbeten åt oss människor så ingen behöver arbeta i onödan när det finns maskiner och robotar..

Klart vissa roobotar kan ta semaster medans nån människa hoppar in istället för en roobot eller maskin,..
Om människan har behov av att arbeta i onödan och arbeta som en maskin..

Tills dess, betala!
Citera
2012-12-31, 05:54
Bannlyst
har du lust att länka? =)
Citera
2012-12-31, 09:46
Medlem
KungPungPats avatar
http://www.youtube.com/watch?v=RkLfpXpO5sQ

Ojdå tammefan 768,288 visningar nu..

Like 3,545 Dislike 263

Like och dislikes på den här videon säger ganska mycket om intelligensen i Sverige..
Svenskarna är dom som trycker på dislike för att dom tror att dom skulle vetat om det här om det var sannt..
Dom tror även att ingenjörer sitter och arbetar hårt dagligen för att "uppfinna" fri energi åt alla..

Och samtidigt säger man sig vara en smart människa, medans jag som testat den här principen..
Ja jag har tagit knark enligt svenskarna och det är enda anledningen till att jag testade principen och fick reda på att fri-energi är simpelt..

Svenskarna verkar nöjjda med att bli lurade på pengar av elbolag helt enkelt.

MVH
Senast redigerad av KungPungPat 2012-12-31 kl. 09:53.
Citera
2012-12-31, 10:13
Medlem
constants avatar
Citat:
Och vad kan man egentligen göra åt det...
Du kan visa en film på maskinen du gjort.

Något du lovat i ganska många inlägg nu, men av någon anledning väljer du att istället höja dig till skyarna, berätta om hur otroligt smart du är och hur korkad jordens övriga befolkning är.
Citat:
Sen fortsätter dom betala för el som tillverkas gratis genom vattenkraft, precis som att nån har äganderätten på era pengar och ingen kan göra nånting åt det.
Så i din värld är det gratis att bygga ett vattenkraftverk, gratis med personalen till det, gratis med slitage och drift, gratis med kablar och ställverk på vägen hem till dig?
Senast redigerad av constant 2012-12-31 kl. 10:17.
Citera
2012-12-31, 10:24
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du kan visa en film på maskinen du gjort.

Något du lovat i ganska många inlägg nu, men av någon anledning väljer du att istället höja dig till skyarna, berätta om hur otroligt smart du är och hur korkad jordens övriga befolkning är.

Så i din värld är det gratis att bygga ett vattenkraftverk, gratis med personalen till det, gratis med slitage och drift, gratis med kablar och ställverk på vägen hem till dig?

Klart det inte är gratis..

En evig avbetalning är väl logiskt antar jag.

Ett elbolag som låter dig köpa ett kraftverk som tillverkar elen gratis åt dig med på elbolagets mark, det skulle väl vara "osmart" enligt dig.

Evig avbetalning på saker som är billiga eller gratis.. Jag tycker det är smart, skriker du..

Hahahaha ni får ursäkta om det låter som att jag tycker alla är korkade men har det tagit så här många sidor och ni har inte lärt er nånting än..
Då dras det slutsatser i mitt huvud direkt och slutsatsen är att svenska skolorna misslyckats totalt.. Med fysik.
Citera
2012-12-31, 11:02
Medlem
constants avatar
Citat:
Klart det inte är gratis..

En evig avbetalning är väl logiskt antar jag.

Ett elbolag som låter dig köpa ett kraftverk som tillverkar elen gratis åt dig med på elbolagets mark, det skulle väl vara "osmart" enligt dig.
Kan du förklara vem du anser ska betala anläggning, för personal, för slitage osv.
Citat:
Hahahaha ni får ursäkta om det låter som att jag tycker alla är korkade men har det tagit så här många sidor och ni har inte lärt er nånting än..
Istället för att i mängder med inlägg förklara hur korkade du tycker alla utom just du är, kan du väl försöka förklara hur du menar.

Edit: Produktionskostnad för diverse energislag.
Senast redigerad av constant 2012-12-31 kl. 11:45.
Citera
2012-12-31, 12:24
Medlem
stilltons avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=RkLfpXpO5sQ

Ojdå tammefan 768,288 visningar nu..

Like 3,545 Dislike 263

Like och dislikes på den här videon säger ganska mycket om intelligensen i Sverige..
Svenskarna är dom som trycker på dislike för att dom tror att dom skulle vetat om det här om det var sannt..
Dom tror även att ingenjörer sitter och arbetar hårt dagligen för att "uppfinna" fri energi åt alla..

Och samtidigt säger man sig vara en smart människa, medans jag som testat den här principen..
Ja jag har tagit knark enligt svenskarna och det är enda anledningen till att jag testade principen och fick reda på att fri-energi är simpelt..

Svenskarna verkar nöjjda med att bli lurade på pengar av elbolag helt enkelt.

MVH
men, varför skulle ens hjulet börja snurra av att det är en kula där? så det är alltså detta du testat i en burk, att kulan inte ligger på botten när man håller en magnet mot den? märkte du samtidigt att burken inte på minsta vis rörde sig?

det du pratar om är lägesenergi. men det kostar alltid lika mycket att "ladda" som att utnyttja den energin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in