Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
ta lite limm å klistra innanför ögoonlocket sen blundar du och vipps.. så behöver du aldrig ens tänka på sånnt här nåmer för då kan du inte ens hitta sånna här jobbiga trådar där vi diskuterar gravitation och ingen beter sig som vuxen människa förutom jag..
Ja du beter dig väldigt vuxet. Du kan ingenting om fysik, du vill inte lära dig, du sysslar endast med konspirationer.
Citat:
säg vart kulan kommer stanna i hjulet som tråden handlade om innan moderatorn mublera om den, för det är det som ni måste försöka bevisa för att förstå hur enkelt det här fungerar..
Jag tror dock inte att nån at er klarar det ni bevisar ju hur liten låda ni sitter i..
Det här går inte att förklara för dig, för uppenbarligen besitter du inte den kunskapen och förståelsen som krävs för att begripa vad det handlar om. Det har förklarats på säkert 50 olika sätt och vinklar varför och vad för krafter som blir inblandade, men du väljer att inte vare sig svara eller reflektera över det.
Citat:
Beätta gärna ör mig innan 21a om du gillar själva grejjen att betala för el som tillverkats gratis..
För annars spelar det absolut ingen roll om nån ens bevisar den här en extra gång trots att beviset inns i filmen redan..
KRam
Finns ingenting som är gratis, alla som har förståndet kvar förstår det. Även om du skulle ha rätt med ditt hjul skulle det knappast vara gratis. Det ska massproduceras, det ska byggas, utvecklas... Och allting detta är förstås gratis? Ledningarna där strömmen ska gå igenom, generatorerna, personalen.. Ditt största problem inom detta är att du fokuserar på en liten detalj, och glömmer bort resten, du tänker på punkten i hjulet, eller det faktum att gravitation är gratis.
Dags att vakna Neo.