Citat:
Ursprungligen postat av constant
139 sidor?! Varför ska jag tro att du kan bygga klart en evighetsmaskin tills den 21 december om du inte ens har hittat inställningarna på forumet?
Men okej, du har fortfarande chansen att bevisa för mig. Är det inte klart den 21 december så får du skämmas, men är det fixat, klart och bevisat innan dess, så lovar jag att be om ursäkt - rejält.
Du kan alltså vänta på att få reda på sanningen?
Du känner inte att det här simpla testet skulle ge din säkra bevis för vem du ska lita på i dessa tider?
Om hjulet snurrar och principen är som jag beskrivit, då vet du att du blivit totalt lurad av elbolag att gravitation är enbart gratis och enkelt för dom att skapa åt oss genom tex. vattenkraft..
Men vi vanliga människor kan aldrig göra det enkelt för det blir jättekomlicerad såfort vi fattiga ska göra nått själva..
Jag tyckte hur som helst att det var värt att testa om videoklippet visar en princip som fungerar eller inte..
Sen är det helt upp till er om ni tycker det är värt att tro på gömmda motorer ooch att elbolagen trots allt bryr sig om dig och du hyr ju bara deras elledningar osv osv...
Men som sagt jag kan inte tvinga nån att förstå det här.. Men jag tyckte det var värt att testa och jag vill dela med mig av resultaten så ni slipper testa eller om ni vill testa ..
Om ni testar skulle det vara bra om ni inte gick samma väg som och ser pengar som mer värda än gratis el..
För då har man inte fattat läxan och antagligen är det exakt den läxan vi borde ha lärt oss för att sån här vetenskap skulle vara användt ute i världen och användas för gratis el åt alla... ingen ska behöva betala för el för det är gratis och enkelt att skapa bara att dom elbolagen vill få det att verka så svårt och dyrt som möjligt så dom kan ta betlt mycket, fortfarande gratis för dom använder teknologier för att tjäna pengar på alla andra människor och erat arbete..
Det här tråden är klockren och har säkert lärt många människor nånting, speciellt dom som testade principen och sen försvann .. dom kommer få den bästa läxan om dom fick reda på sanningen och håller tyst , jag delar med mig av resultaten så andra kan se energibluffen enkelt genom gravitationskraft..
Så varsågod mina vänner..
Jag gör det för jag bryr mig och för att jag följ magkänslan till det här och ni borde kännt med magkänslan att jag pratar sanning om att kulan blir vikt på en liten punkt i hjulet samtidiigt som magneten aldrig kan sätta fast kulan eller hjul för den tappar greppet ju närmare den kommer helt enkelt..
KRam