2012-11-30, 18:20
Medlem
KungPungPats avatar
Ja det är tur att ni skänker hopp iaf..

Nä men allvarligt talat, om folk inte kan förstå att en kula kommer bli vikt i ett hjul om en magnet får dra den i sidled mot sig..

Och det tar 139 sidor för att inse att folk kommer inte att kunna förstå det eller ens vara sugna på att testa om det är sannt, vilket jag var..

Så det är lika bra att acceptera fakta, el har alltid varit gratis men så länge största delen av befolkningen inte vill få ut sån här information om hur gravitation kan skapa gratis el enkelt..
Vad ska man göra?

Ska jag repetera i 139 sidor till och hoppas på att nån förstår grundläggande jävla fysik om en kulan som kommer utanför ett magnetfält..

Klart det bara är att acceptera att dom flesta av oss kommer inte förstå att el är gratis och att politik är fejk..

Men ge mig gärna lite hopp på att ni förstår att kulan blir vikt i hjulet för det känns hopplöst redan för 100 sidor sedan..

Kram
Citera
2012-11-30, 18:26
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Och det tar 139 sidor för att inse att folk kommer inte att kunna förstå det eller ens vara sugna på att testa om det är sannt, vilket jag var..
139 sidor?! Varför ska jag tro att du kan bygga klart en evighetsmaskin tills den 21 december om du inte ens har hittat inställningarna på forumet?

Men okej, du har fortfarande chansen att bevisa för mig. Är det inte klart den 21 december så får du skämmas, men är det fixat, klart och bevisat innan dess, så lovar jag att be om ursäkt - rejält.
Citera
2012-11-30, 19:00
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
139 sidor?! Varför ska jag tro att du kan bygga klart en evighetsmaskin tills den 21 december om du inte ens har hittat inställningarna på forumet?

Men okej, du har fortfarande chansen att bevisa för mig. Är det inte klart den 21 december så får du skämmas, men är det fixat, klart och bevisat innan dess, så lovar jag att be om ursäkt - rejält.

Du kan alltså vänta på att få reda på sanningen?

Du känner inte att det här simpla testet skulle ge din säkra bevis för vem du ska lita på i dessa tider?

Om hjulet snurrar och principen är som jag beskrivit, då vet du att du blivit totalt lurad av elbolag att gravitation är enbart gratis och enkelt för dom att skapa åt oss genom tex. vattenkraft..
Men vi vanliga människor kan aldrig göra det enkelt för det blir jättekomlicerad såfort vi fattiga ska göra nått själva..

Jag tyckte hur som helst att det var värt att testa om videoklippet visar en princip som fungerar eller inte..

Sen är det helt upp till er om ni tycker det är värt att tro på gömmda motorer ooch att elbolagen trots allt bryr sig om dig och du hyr ju bara deras elledningar osv osv...

Men som sagt jag kan inte tvinga nån att förstå det här.. Men jag tyckte det var värt att testa och jag vill dela med mig av resultaten så ni slipper testa eller om ni vill testa ..

Om ni testar skulle det vara bra om ni inte gick samma väg som och ser pengar som mer värda än gratis el..

För då har man inte fattat läxan och antagligen är det exakt den läxan vi borde ha lärt oss för att sån här vetenskap skulle vara användt ute i världen och användas för gratis el åt alla... ingen ska behöva betala för el för det är gratis och enkelt att skapa bara att dom elbolagen vill få det att verka så svårt och dyrt som möjligt så dom kan ta betlt mycket, fortfarande gratis för dom använder teknologier för att tjäna pengar på alla andra människor och erat arbete..

Det här tråden är klockren och har säkert lärt många människor nånting, speciellt dom som testade principen och sen försvann .. dom kommer få den bästa läxan om dom fick reda på sanningen och håller tyst , jag delar med mig av resultaten så andra kan se energibluffen enkelt genom gravitationskraft..

Så varsågod mina vänner..

Jag gör det för jag bryr mig och för att jag följ magkänslan till det här och ni borde kännt med magkänslan att jag pratar sanning om att kulan blir vikt på en liten punkt i hjulet samtidiigt som magneten aldrig kan sätta fast kulan eller hjul för den tappar greppet ju närmare den kommer helt enkelt..

KRam
Citera
2012-11-30, 19:15
Medlem
constants avatar
Citat:
Du kan alltså vänta på att få reda på sanningen?
Jadå, jag väntar till 21 december.

Är dock ganska säker på att du inte kommit längre då.
Citera
2012-12-03, 00:21
Medlem
KungPungPats avatar
Hej, nån som vill diskutera gravitationskraft och hur vi ska använda det här för att göra gott i världen?
Citera
2012-12-03, 20:23
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Hej, nån som vill diskutera gravitationskraft och hur vi ska använda det här för att göra gott i världen?
Hej, orkar du meka ihop ett hjul, en kula och en magnet för att bevisa att det funkar och göra gott för världen eller snackar du bara skit?
Citera
2012-12-04, 16:32
Medlem
Citat:
Och vad håller upp kulans vikt när en obalans i vikt i hjulet skapats?
Är det magneten som håller båda hjul och kula vid kanten på sitt magnetfält?

enligt mig så blir den ena kraften som ett hjul med en fastklistrad kula en bit upp på ena sidan, när vi släpper hjulet vet du vilken kraft gravitationen vrider hjulet med..

Svaret har stirrat dig i ansiktet från dag ett. Den enda vektorn är i vinkel rakt ut från hjulets centrum (i ett jämviktsförhållande mellan magnet och gravitation).

Det som håller "kvar" kulan är hjulets ytterkant, effekten är precis densamma som om du kastar magneten åt skogen och låter kulan ligga i botten av hjulet. Du kan till och med kasta bort kulan helt och hållet eftersom kula och magnet endast bromsar hjulet.

Det blir ingen "fallande kraft" om magneten är tillräckligt stark för att hålla kulan i ett jämviktsförhållande (och om magneten är för svag kommer kulan falla till botten).
Citera
2012-12-04, 16:35
Medlem
Citat:

Vill du görna något gott för energiproduktionen så föreslår jag att du slutar slösa ström i datorn och hittar på ett sätt att förbättra tidvattenkraftverk som detta http://en.wikipedia.org/wiki/Rance_Tidal_Power_Station.
Citera
2012-12-05, 00:03
Medlem
KungPungPats avatar
Jo det är minst sagt lite idiotiskt att försöka få folk att förstå att dom blivit lurade i över 190 år vilket vi kan ta reda på genom att skriva sökorden gravity wheel på youtube..

Det handlar fortfarannde om att arbeta för nånting som tillverkats gratis, även kallat slaveri..
Och kan man inte ens inse slaveri i dagen samhälle, då vill man nog absolut inte inse att man blivit lurad i 190 år heller..

Då vill man leva kvar i sin låda och vara en slav, inte veta om lögnerna..

Och jag respekterar det..

Jag inser att gravitationskraft är för simpel gratis energi för att folk skulle vilja inse att man är en slav genom att testa en sån här enkel sak..

Jag respekterar erat val dock som sagt..

OCh jag önskar er lycka till på eran livsvandring och jag ska be för sänkte elpriser och bensinpriser..

KRam
Citera
2012-12-05, 00:11
Medlem
constants avatar
Citat:
Då vill man leva kvar i sin låda och vara en slav, inte veta om lögnerna..

Och jag respekterar det..
Kan det inte vara så att alla i hela världen, förutom du och ett fåtal till som försöker få oss andra att förstå, redan vet - och att det är ni som är lurade?

Tänk om nästan hela världens befolkning har hemliga möten där vi diskuterar hur vi ska göra för att riktigt bråka med konspirationsteoretikerna för att "lite lagom" dölja gratis energi, våra kontakter med utomjordingar, hemliga världar i innerjorden osv.

Vem vet, kanske vi alla andra tittar in här den 21 december och skrattande berättar att du och dina kompisar blivit lurade... Men först ska vi göra er lite lugna med ännu mer chemtrails, så ni inte blir allt för ilskna ;-)

Ops, den röda telefonen ringer, Illuminati calling. Måste ta det. Hörs.
Citera
2012-12-05, 03:02
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan det inte vara så att alla i hela världen, förutom du och ett fåtal till som försöker få oss andra att förstå, redan vet - och att det är ni som är lurade?

Tänk om nästan hela världens befolkning har hemliga möten där vi diskuterar hur vi ska göra för att riktigt bråka med konspirationsteoretikerna för att "lite lagom" dölja gratis energi, våra kontakter med utomjordingar, hemliga världar i innerjorden osv.

Vem vet, kanske vi alla andra tittar in här den 21 december och skrattande berättar att du och dina kompisar blivit lurade... Men först ska vi göra er lite lugna med ännu mer chemtrails, så ni inte blir allt för ilskna ;-)

Ops, den röda telefonen ringer, Illuminati calling. Måste ta det. Hörs.

hahahahahahahha klockrent skrivet jagg skratta tammefan så tårarna spruta..

Ja för oss sannings-sökare har det varit som en stegvis process online för lite sanning har kommit fram hela tiden sen internet startade, först fick vi reda på att det fanns teknologier som kunde avlägsna alla nästan alla arbeten i världen redan år 1970.. Prylar som inte går sönder och gratis energi till alla.. osv osv.. Zeitgeist filmerna, 21 december dimensions-shifte..

Klart ingen av oss äger media så vi kan ju aldrig få ut vad vi hittat genom internet till alla människor..
Internet kan ju bara nå en liten % men dom som kan se bluffen i samhället och har nån sorts förståelse för vad internet är och att det ger alla människor en röst, dom komme såklart försöka söka i internet efter svar och sanningen på vad livet och samhället egentligen håller på med och är..

Det är mer som att vi sanning-sökare sitter som ett gäng munkar och mediterar fram en ny planet medans dom som skolan stoppade i en box , dom håller på och skriver att dessa foliehattar ska man minsann inte lyssna på trots att dom kan ha grävt fram ganska viktig info från ocensurerade internet..
Dom planerar att kriga vidare samtidigt som dom skrattar åt foliehattar som sitter på sanningen som dom egentligen vela veta men lådan dom satt i var för liten..

Jorå chemtrails i 10 år över Sverige så det är nånting jag försökt få folk att protestera emot men jag förstår nu att varken chemtrails eller gravitationskraft kommer att nå fram till er..

Inte ens nån ide att försöka prata sanning nu känns det som.. foliehattvarning då ju..

gravittaionkraft är dock fortfarande simpelt som videoklippet bevisar..

Kram
Citera
2012-12-05, 08:23
Medlem
trobots avatar
Citat:
hahahahahahahha klockrent skrivet jagg skratta tammefan så tårarna spruta..

Ja för oss sannings-sökare har det varit som en stegvis process online för lite sanning har kommit fram hela tiden sen internet startade, först fick vi reda på att det fanns teknologier som kunde avlägsna alla nästan alla arbeten i världen redan år 1970.. Prylar som inte går sönder och gratis energi till alla.. osv osv.. Zeitgeist filmerna, 21 december dimensions-shifte..

Klart ingen av oss äger media så vi kan ju aldrig få ut vad vi hittat genom internet till alla människor..
Internet kan ju bara nå en liten % men dom som kan se bluffen i samhället och har nån sorts förståelse för vad internet är och att det ger alla människor en röst, dom komme såklart försöka söka i internet efter svar och sanningen på vad livet och samhället egentligen håller på med och är..

Det är mer som att vi sanning-sökare sitter som ett gäng munkar och mediterar fram en ny planet medans dom som skolan stoppade i en box , dom håller på och skriver att dessa foliehattar ska man minsann inte lyssna på trots att dom kan ha grävt fram ganska viktig info från ocensurerade internet..
Dom planerar att kriga vidare samtidigt som dom skrattar åt foliehattar som sitter på sanningen som dom egentligen vela veta men lådan dom satt i var för liten..

Jorå chemtrails i 10 år över Sverige så det är nånting jag försökt få folk att protestera emot men jag förstår nu att varken chemtrails eller gravitationskraft kommer att nå fram till er..

Inte ens nån ide att försöka prata sanning nu känns det som.. foliehattvarning då ju..

gravittaionkraft är dock fortfarande simpelt som videoklippet bevisar..

Kram
Du har så rätt så i det påståendet.. Så länge man har en elmotor kopplad till den som i filmen du länka till i början.. Hur jävla svårt ska va att förstå det? Ring vattenkraft och tjöta lite med dom så kan dom nog ge dig lite hemliga tips om hur dom utnyttjar gravitationen.

Men tala tyst om det bara så inte big money får reda på att du snokar efter sanningen. Kan hända att nån i illuminati försöker skjuta dig i huvvet. Men tror att ditt huvve, precis som en atom, består av mest tomrum så du överlever nog ett par attentat innan det gör nån skada.

Kram på dig, öppet och tomt sinne. Fridens på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in