Citat:
Ursprungligen postat av rumpmannen
Va? Kan gravitation vända? Jag är ledsen, men du befinner dig på det stadie våra vetenskapsmän gjorde långt tillbaka, INNAN de började experimentera och förstå..varför kan du inte lita på det generationer av fysiker bevisat? Det största beviset för att evighetsmaskiner inte fungerar -det finns inga! Eller menar du verkligen att alla "uppfinnare" i hela världen, under denna långa tid blivit tystade?
Du befinner dig där jag befann mig för 15 år sedan så sluta tro trams..
Ska jag lita på en "expert" som inte kan förklara vad gravitation är och hur du får gratis energi är gravittaionen?
Då är man ingen expert utan då är det jag som är expert på gravitation medans "experter" är för rädda för att våga prata om gravitation för dom innerst inne vet vad gravitation är...
JA eller hur, fanns evighetsmaskiner så had3e alla haft gratis energi nu, för vi har inga människor som vill tjäna pengar och kontrolera alla andra människor och deras liv... Makt havare existerar väl inte eller vilken planet befinner du dig på? Vi är på Jorden hur som helst och vi har folk som har tagit sig makten över oss..
Tydligen så är det 2 personer som blivit tystade i den här tråden tillåmed sen får du väl tro vad du vill..
Det finns folk som kör runt med bilar som går på vätgas, en av dom vägrade sälja sin uppfinning till biltillverkare.. Han kör fortfarande runt med sin vätgas bil..
Vi har rättigheter att skapa vad vi vill åt oss själva men försöker man inkräkta på miljardärers inkomster så är det självklart att man får pengar efter sig i form av advokater eller lönnmördare..
Fortsätt tro ni, jag vet fortfarande en simpel principen som kan skapa vridkraft i vilket hjul och vilken cylinder som helst som är gjord av aluminium.. Lär er om ni vill och fortsätt tro om ni inte vill se matrix..
MVH