2012-01-13, 17:55
Medlem
Tanken slog mig när jag arbetade med en riktig snygging, dock var det ingen av oss som föreslog något eftersom jag ca 15 år yngre än honom. Hade inte nekat i jobbets kök eller allrum!
Citera
2012-01-13, 19:09
Medlem
Gilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3Gun
Inget hor på eget kontor.

massa hor på chefens kontor!

knullat både i skolan och på jobbet! framförallt är jobbet ett jävla bra ställe att ragga brudar om man inte ska jobba kvar så länge
Citera
2012-01-13, 19:26
Medlem
freXers avatar
Tyvärr förekommer det mindre än vad man tror samt det finns risker.
Citera
2012-01-13, 19:28
Medlem
Heh, ja. Jag gängade bruden jag sommarjobbade med för ett par år sedan. Härlig tjej. Vi stod i en informationskiosk vid en trafikplats, det hände att vi sprang in på toaletten och knullade järnet.
Det hände lite då och då att det kom folk som ville köpa glass eller plocka på sig broschyrer, då fick vi smyga ut från toaletten en i taget så att ingen skulle märka.
Som tur väl är så var det bara hon och jag som jobbade där vid tillfället.
Citera
2012-01-13, 19:31
Medlem
Nej, vilket jag tror till viss del är tur. Kan bli stelt om nån ser en haha
Citera
2012-01-13, 19:45
Medlem
persbrandt2ks avatar
Oja, jag har knullat på arbetsplatsen. Rättare sagt i brandbilen! Städade väldigt noga efter mig men hon glömde ett örhänge som låg i bilen ett tag innan någon hittade och tog upp det på ett möte Detta var inget speciellt på stationen då ett flertal brandmän knullat i denna bil. Ett befäl frågade till och med om jag hunnit knulla i brandbilen bara på skoj, men jag är säker på att han har knullat själv i den haha
Citera
2012-01-13, 19:52
Medlem
Jason-Stathams avatar
Japp, här har nuppats på jobbet! både på mitt (fordonsindustrin) och min tjejs jobb!
Jävligt upphetsande och spännande!

Tänk, både nuppa och att få lön samtidigt!!!
Citera
2012-01-13, 19:55
Medlem
Bisarros avatar
Jag hade sex med min kollega då jag arbetade som personlig assistent. Brukaren, alltså hon vi hjälpte, var medveten om detta och verkade bara tycka det var kul, men rätt vad det var ville hon inte ha kvar oss. Sedan dess har vi alla tre gått skilda vägar.
Citera
2012-01-13, 20:13
Medlem
clintanns avatar
Jag har lyckats har det några gånger med en tjej.
Vi jobbade på en stor industri med olika byggnader, och jag var ensam på en mindre byggnad, så vi låste om oss och hade skoj.

Dock började det komma rykten efter ett tag... synd att inte hon kunde vara tyst om det..
Citera
2012-01-13, 20:26
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaAnders
Hört talas om ironi?

Fast det där var väl ändå inte ironi?

Till er som runkar på jobbet, hur tänker ni? Är ni för kåta för att vänta tills ni kommer hem eller är ni för uttråkade för att faktiskt arbeta? Eller är det tanken av att runka på just jobbet som får er att gå igång? Sex är väl en annan sak kan jag tänka mig.
Citera
2012-01-13, 20:35
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Jag hade sex med min kollega då jag arbetade som personlig assistent. Brukaren, alltså hon vi hjälpte, var medveten om detta och verkade bara tycka det var kul, men rätt vad det var ville hon inte ha kvar oss. Sedan dess har vi alla tre gått skilda vägar.

Någonstans är väl det här inte okej.....?

Jag har faktiskt kommit på när en kille på Skara Sommarland gökade med ett skabb på en personalfest. Lite märklig stämning mellan oss efter det...
Citera
2012-01-13, 20:35
Medlem
Jobbade på en kyrkogård och brukade knulla inne i en redskapsbod. Funkade fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in