• 1
  • 2
2012-01-13, 12:41
Bannlyst
Undrar hur många det är som haft sex på jobbet? Själv har jag aldrig haft det men när man va yngre o kåt så drog man en trall på muggen ibland minns jag. Ni andra? Onanerar och knullar ni på era jobb? Om ja vd jobbar ni med? OBS hora räknas !!! Har ni upptäckt kollegor någon gång?
Citera
2012-01-13, 13:14
Medlem
dotboys avatar
Knull, petting och ibland "2an" med servitriserna samt en hel del handtrallor.
Jag jobbar som kock.
Ett problem är att vi har dåliga möjligheter att tvätta händerna på jobbet.
Citera
2012-01-13, 14:09
Medlem
InkMeBabys avatar
Mitt jobb är fruktansvärt tråkigt ställe att knulla på men när jag var ihop med en målare blev det en hel del snusk när man hälsade på. Samma när han eller någon annan jobbade som lärare, tatuerare, bartender och brevbärare.
Citera
2012-01-13, 15:30
Medlem
Leoplurodons avatar
När jag jobbade nere i sälen för ett tag sedan så knullade man rätt friskt på diverse ställen, liftstugor, toaletter osv :>
Men det här väll som till när man säsongar.
Citera
2012-01-13, 15:44
Medlem
SlurpareNs avatar
Har aldrig gjort det, kanske är skoj för stunden men lär ju kännas väldigt awkward att jobba med personen sen.
Citera
2012-01-13, 16:06
Medlem
smguld88s avatar
Nog har man knullat på en och annan patient på massagebänken. Men då har det varit uppgjort innan.
Citera
2012-01-13, 16:24
Medlem
Xystics avatar
Både blivit avsugen och knullat på jobbet, hade sex med en brud på försäljningschefens skrivbord
VD's rum var låst :/
Citera
2012-01-13, 16:39
Medlem
danneohs avatar
Jag har legat på jobbet ett par gånger, bl.a. på ett tak med utsikt över i princip halva stockholm, det var trevligt.

Det har dock varit med min flickvän som kommit dit för att äta lunch samtliga gånger.
Citera
2012-01-13, 16:42
Medlem
BountyKillers avatar
Jobbade på ett rättså stort lager förut, där jobbade det en snygg tjej i 20års åldern som alltid gav mig kåta blickar när jag åkte förbi med trucken, så en dag skrev jag på skoj på en lapp "ta ett foto istället det varar längre " sedan började vi prata och efter ett tag var vi kk. Brukade ofta gå till en avlägsen toalett (säger man så?) en bit bort som inte så många använde, var hon sög av mig / vi hade sex. Under en period på några månader fick jag en avsugning dagligen av henne, ibland flera. Och var det lite jobb och vi hade tid till annat så passade vi på att ha sex. I dagsläget har jag ingen kontakt med tjejen. Tråkigt.. hon var skön.

Träffade självklart henne efter arbetstid också, nästan så att vi vart ett par men nä, det gick aldrig så långt.
Citera
2012-01-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Jobbade på ett rättså stort lager förut, där jobbade det en snygg tjej i 20års åldern som alltid gav mig kåta blickar när jag åkte förbi med trucken, så en dag skrev jag på skoj på en lapp "ta ett foto istället det varar längre " sedan började vi prata och efter ett tag var vi kk. Brukade ofta gå till en avlägsen toalett (säger man så?) en bit bort som inte så många använde, var hon sög av mig / vi hade sex. Under en period på några månader fick jag en avsugning dagligen av henne, ibland flera. Och var det lite jobb och vi hade tid till annat så passade vi på att ha sex. I dagsläget har jag ingen kontakt med tjejen. Tråkigt.. hon var skön.

Träffade självklart henne efter arbetstid också, nästan så att vi vart ett par men nä, det gick aldrig så långt.
Fan, jag jobbar också på ett lager med några heta kvinnliga medarbetare.. dock får jag inga "kåta blickar" Lät som ett jävligt najs jobb du hade iaf
Citera
2012-01-13, 17:28
Medlem
Blev av med oskulden på jobbet, även fått skjuta ett par gånger tack vare jobbet efter det också. Jag skjutsar folk mot betalning.
Citera
2012-01-13, 17:43
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Blev av med oskulden på jobbet, även fått skjuta ett par gånger tack vare jobbet efter det också. Jag skjutsar folk mot betalning.

Bra första inlägg där!

OnT: Jag har inte själv knullat på något jobb. Men när jag jobbade på ett säljföretag så kom jag på Säljchefen med en utav mina arbetare. Lite tråkig stämning på jobbet efter det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in