Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2013-04-11, 08:51
  #97
Medlem
chmod777s avatar
Knullade upp X antal servitriser på mitt gamla kockjobb på efterfesterna.
Fick mitt livs skönaste avsugning i en städskrubb av ett ex som jobbade på samma arbetsplats.
Blev i princip våldtagen av en kvinnlig chef för några år sedan, det var hett. Hon hade sagt upp sig och skulle byta jobb och nämnde i förbigående att hon ville träffa mig på sitt kontor. Det hade väl varit lite blickar och liiiiiite längre kramar än för övrig personal. På kontoret frågade hon rakt upp och ner om jag tyckte hon var attraktiv eftersom jag låtit blicken vila på hennes bröst osunt länge vid några tillfällen. Jag tog mod till mig och svarade att ja, du är jäkligt het. Sen bara satte det fart och det blev petting, sug, slick, missionären, doggy och pattsprut som final på hennes kontor i den sena kvällen. Hon slutade 1 vecka senare :-(
Citera
2013-04-11, 16:00
  #98
Medlem
empoisonnes avatar
Det har hänt ett par gånger. Dock aldrig tillsammans med en kollega men det har hänt att ligget har kommit förbi jobbet och det ena och har lett till det andra. Senast för ett par dagar sedan. Då hade vi inte träffats på ett tag och det liksom bara hände där på skrivbordet. Det var svårt att låta bli. Där och då. Nice.
Citera
2013-04-11, 20:43
  #99
Medlem
Har haft sex med en kollega på jobbtoaletten och senare samma kväll bakom ett par buskar inte långt från ingången till jobbet under en blöt personalfest. (Har berättat om det tidigare i en tråd här) Men personalfester räknas väl inte?

Däremot minns jag väl hur jag efter gymnasiet jobbade en sommar å ett ålderdomshem och skulle gå dubbelt med en ny småsöt men kaxig tjej. Jag minns inte hur vi började, men det måste nog ha varit av misstag som jag gjorde eller sa något som såg snuskigt ut precis framför en gammal senil dam.
Tjejen tyckte det var skitkul och sen fortsatte vi "råka" göra och säga snuskiga saker medan vi helt allvarligt pratade med tanterna och gubbarna. Typ att hon böjde sig fram för att tömma sophinken medan jag gnuggade henne bakifrån samtidigt som jag frågade vad de önskade till lunch eller nåt sånt.

Eller att jag stod bakom henne och öppnade upp hennes blus lite och klämde henne ordentligt på brösten medan hon klädde på en gubbe. Han såg vad som hände men var för senil för att reagera. Det roliga var alltså att vi pratade som vanligt med dem samtidigt som vi gnuggade och höll på. Det blev bara värre och värre under dagen.
Jag skäms nästan för vissa saker som att hon gick ned på knä och sög på en morot mellan mina ben medan nån tant hasade sig fram på rullatorn förbi oss.
Ingen av gubbarna eller gummorna sa något men ett par borde ha fattat vad vi höll på med.

Självklart var vi tvugna att komma till skott någonstans och det var inte så lätt. (att hitta något tillräckligt fräscht men ostört utrymme.) Till slut hoppade vi in i ett förråd och efter lite hångel gick hon ner på knä men tyvärr kom jag alldeles för fort. Det kom på hennes tröja och säkert lite på en del lakan och förkläden brevid. Lite surt för henne som inte hade något ombyte i närheten.
Det blev inget mer sen. Vi skämdes nog lite över att vi varit så hämningslösa och var rädda för att nån skulle anmäla oss. Och jag var för feg för att ta nästa steg och kort efter verkade hon träffat nån annan kille. tyvärr.
Citera
2013-04-11, 22:51
  #100
Medlem
missdestiels avatar
Haha, jajemän. Min dåvarande pojkvän dök upp en förmiddag; låste dörren till kontoret, drog ner persiennerna, inga problem. Inte direkt livets ligg dock, var sjukt rädd för att någon skulle upptäcka oss.
Citera
2013-04-11, 23:21
  #101
Medlem
Jag har väll runka en hel del på jobbet i såväl kontoret, bilen som toaletterna.

Har kört lite petting med en en tjej när vi jobba som sommarjobbare på ett trädgårdsföretag i gymnasiet men det blev aldrig mer än att man fick kuken runkad och fick slicka henne till ett par orgasmer i förråden på lunchrasten eller dylikt.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback