27 418 besökare online
856 180 medlemmar • 45 785 552 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Erotik och sexualitet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Mattelol
Medlem
Mattelols avatar
Vad gör ni med kladdet sen då?

NTesla
Medlem
Inte knullat men blivit avsugen flertal gånger på jobbet, knulla blev det bara en gång hos henne.
Jobbar på en IT-support, first line, medan hon var från en annan avdelning. Hade ett skrivbord man kan höja och sänka elektroniskt, höjde det så att jag jobbade ståendes, hon gick ner på knä dold under bordet. Enda problemet var om man tog emot ett samtal samtidigt, hon fortsatte minsann...

Fast detta var bara när jag fick ta de sena passen och det var tomt på folk, nice none the less! Hon har dock bytt jobb nu.

Sunner
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Vad i helvete?!

Med ditt nick så borde du väl uppskatta lite sagge i soppan?

Men nej, och med tanke på att kvinns inom IT är ungefär lika vanligt som enhörningar så är jag ganska nöjd med det.

För övrigt anser jag att Heta Ämnen bör förstöras. -Det tackar vi för.

Frrt
Medlem
Det har hänt.
Det är inte alltför ovanligt att man har flirtat lite med några söta tjejer i klassen och ibland är det någon slinka som tar det längre än så
Jag är mellanstadielärare.

dannywtf
Medlem
dannywtfs avatar
Nej, men det var inte långt ifrån. Jobbade på ett fritids under sommarlovet och jobbade tillsammans med en tjej som var ett år äldre än mig. Vissa dagar hade vi bara ett barn och det barnet skulle naturligtvis sova lite efter maten. Det innebar att vi hade ungefär 1 timmer ensamma. Faaan, vad jag ångrar att jag inte tog chansen och raggade på henne. Det var ju som upplagt för ett brev till Penthous

"Vanliga glödlampor förbjöds för att dom vet att dåligt ljus, kallt ljus, gör människor till deppiga könlösa robotar. Slavar."

kulkille73
Medlem
kulkille73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Undrar hur många det är som haft sex på jobbet? Själv har jag aldrig haft det men när man va yngre o kåt så drog man en trall på muggen ibland minns jag. Ni andra? Onanerar och knullar ni på era jobb? Om ja vd jobbar ni med? OBS hora räknas !!! Har ni upptäckt kollegor någon gång?
Jobbade som IT-tekniker på en skola under ett par år. Först lite hångel under after work med lärare. Senare under året blev det knullade i hennes klassrum under sena eftermiddagar. Spännande och upphetsande.

Lanoo
Medlem
Lanoos avatar
Har haft tre klädbutiker och haft sex i alla tre. Alltid trevligt med lite provrumsmys... Efter stängning såklart, så då kanske det inte räknas?

Gulbrandbil
Medlem
Gulbrandbils avatar
min kompis som är sköterska runkade av sin patient en gång hehe

realityyy
Medlem
Hade lite pirripirri med den andra praktikanten i skolans idrottssal.. Hon ville bli fastknyten i ribbstolarna en gång

orkarN
Moderator
orkarNs avatar
A&A -> E&S

/mod

"Varför ska man IB-runka egentligen? Känns lite som att man köper en tröja av medioker kvalité för överpris bara för att det står Armani på den. Men valutan är ens själ" - Bud Flud - CFO på stort svenskt industribolag - om drömmen om att bli investment banker

Bajen1897
Medlem
Bajen1897s avatar
Runkat har man gjort på alla skolor och arbetsplatser man varit på mer eller mindre.. Knullat nej Har inte fått något tillfälle, bara blivit lite småvän med ett par tjejer på såna ställen... Inget sexuellt åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Vad gör ni med kladdet sen då?

Har du hört talas om papper?

Blond86
Medlem
Blond86s avatar
När jag jobbade på ett kontor så fanns det en bastu i källaren, vi jobbade mycket kvällstid så då ringde man sambon och kollade om hon var sugen. Var hon det sprang man ner och slog på värmen i bastun sen kom hon på besök en halvtimme senare.
Härligt att sätta på henne i bastun, lägga satsen i ansiktet, ta en bild med mobilen, skicka hem henne och sedan gå upp till kontoret och sitta och le till bilden man nyss tagit

Svara på ämne
Topp Dela »