2024-12-25, 23:35
Medlem
Millediablos avatar
Denna har säkert kommenterats förut men det var tusan vad Selt exploderar https://youtu.be/ZMDd4erl7CI?si=kUvqM2wGLtSkR0Kl
Citera
2024-12-26, 17:51
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Denna har säkert kommenterats förut men det var tusan vad Selt exploderar https://youtu.be/ZMDd4erl7CI?si=kUvqM2wGLtSkR0Kl

Osympatisk person. Är väl inte första gången det händer heller.
Citera
2025-01-12, 16:51
Medlem
TilleyHats avatar
Zhao Xintong är i sin fjärde raka final på QTour och leder serien överlägset och är helt klar för proffstouren nästa säsong redan innan sista tävlingen. Inte alls oväntat.

För övrigt har Masters börjat idag. Eller Johnstone's Paint Masters som tävlingen officiellt heter (från i år?). Snacka om nerkladdat namn, om jag får säga så.
Senast redigerad av TilleyHat 2025-01-12 kl. 16:54.
Citera
2025-01-13, 07:30
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Osympatisk person. Är väl inte första gången det händer heller.
Nä och inte blev det bättre när han besökte Hendry på Youtube, vilken arrogans🤣
En spelare jag önskar allt dåligt vid bordet.
Citera
2025-01-13, 07:35
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Zhao Xintong är i sin fjärde raka final på QTour och leder serien överlägset och är helt klar för proffstouren nästa säsong redan innan sista tävlingen. Inte alls oväntat.

För övrigt har Masters börjat idag. Eller Johnstone's Paint Masters som tävlingen officiellt heter (från i år?). Snacka om nerkladdat namn, om jag får säga så.
En färgaffär? Låter lite nedgraderat som huvudsponsor men dom kanske är megastora i UK?
Citera
2025-01-13, 15:25
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
En färgaffär? Låter lite nedgraderat som huvudsponsor men dom kanske är megastora i UK?

De är jättestora men namnet tillsammans med "Masters" låter inget vidare. Om de hade struntat i tillägget "Paint" så hade jag tyckt det varit mer ok. Masters känns som att det kommer i andra hand. "Masters presented by Johnstone's Paint" eller "Masters by Johnstone's Paint" hade låtit bättre om man nu måste ha paint med. Nåja, skitsamma, det är som det är. Haha.
Citera
2025-01-13, 19:59
Moderator
Hjv9s avatar
Smärtsamt att se Willo förlora 5-6 mot Ding. En match han var bättre på det mesta men fru fortuna ville annorlunda.

Håller helt med om namnet. Låter inget vidare alls och inte värdigt en stor turnering som Masters.
Citera
2025-01-14, 08:34
Medlem
Millediablos avatar
Kul att se Selby spela bra, såg inte hela matchen men det jag skådade såg bra ut. Min gissning är att Trump vinner hela konkarongen denna upplaga.
Citera
2025-01-18, 16:49
Moderator
Hjv9s avatar
Murphy med 147 i Masters! Det var välförtjänt efter missen mot Robertson.

Får bara hoppas han lyckas hålla ihop det nu och ta sig till final. Orkar inte se mer av Allen.
Citera
2025-01-18, 18:37
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Murphy med 147 i Masters! Det var välförtjänt efter missen mot Robertson.

Får bara hoppas han lyckas hålla ihop det nu och ta sig till final. Orkar inte se mer av Allen.
Jo, Murphy vann och är vidare till final.
Allen har dom senaste åren gått till att bli en av de tråkigaste spelarna på touren. Trist, för han kan visa så mycket bättre.

Trump vs Murphy i final blir säkert en sevärd historia.
Citera
2025-01-18, 20:15
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Jo, Murphy vann och är vidare till final.
Allen har dom senaste åren gått till att bli en av de tråkigaste spelarna på touren. Trist, för han kan visa så mycket bättre.

Trump vs Murphy i final blir säkert en sevärd historia.

Gillade Allen förr trots sina tveksamma uttalanden. Men nu håller jag med om att han nästan är tråkmånsen nr 1 på touren.

Det lutar åt det. Fortsätter Trump spela som han gjort blir han enormt svårstoppad.
Citera
2025-01-18, 23:43
Medlem
TilleyHats avatar
Kyren mot Murphy i Mastersfinal i morgon. Lite överraskande resultat från semifinalerna, tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in