2022-02-27, 15:17
Medlem
TilleyHats avatar
2-2 mellan O'Sullivan och Fan i tepausen. Kul att ungdomen håller stånd mot den gamle mästaren. Till slut tror jag nog Ronnie vinner matchen. En seger för kinesen vore nästan en större skräll än Jordan Browns triumf i Welsh Openfinalen.
Citera
2022-02-27, 16:47
Medlem
TilleyHats avatar
Vi har en spännande kväll framför oss. 4-4 står det i finalen av European Masters mellan Ronnie O'Sullivan och Fan Zhengyi och det är alltså först till 10 som vinner. Det hade kunnat stå 5-3 eller till och med 6-2 till Fan, men en relativt enkel missad svart från kinesens sida gjorde att Ronnie fick lite flyt och kunde kvittera till slut. Ronnie höll ett tal mitt i allting (!) som handlade om hur publiken rör sig i samband med stötar. Tyvärr uppfattade jag inte allt vad han sade. Tittade på fulstream med kinesisk kommentar och sändningen laggade en del. Haha.
Citera
2022-02-27, 16:52
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Vi har en spännande kväll framför oss. 4-4 står det i finalen av European Masters mellan Ronnie O'Sullivan och Fan Zhengyi och det är alltså först till 10 som vinner. Det hade kunnat stå 5-3 eller till och med 6-2 till Fan, men en relativt enkel missad svart från kinesens sida gjorde att Ronnie fick lite flyt och kunde kvittera till slut. Ronnie höll ett tal mitt i allting (!) som handlade om hur publiken rör sig i samband med stötar. Tyvärr uppfattade jag inte allt vad han sade. Tittade på fulstream med kinesisk kommentar och sändningen laggade en del. Haha.
Ja det såg riktigt illa ut ett tag, men han lyckades ta sig samman! Det där lilla talet på slutet var nog mer bara för att ventilera frustration över sitt spel! Nu har han fått ur sig det han kände han behövde säga haha och nu är det en ny match ikväll igen!
Citera
2022-02-27, 16:55
Medlem
Äh, publiken behövde helt enkelt bara en predikan om vikten av att sitta still.
Citera
2022-02-27, 16:57
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Äh, publiken behövde helt enkelt bara en predikan om vikten av att sitta still.
Vårkänslor och pestens avtagande har gett publiken hybris, chefen behövde ta ner dem på jorden igen!
Citera
2022-02-27, 20:03
Medlem
Ronnie.
Citera
2022-02-27, 20:22
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Ronnie.
Det lustiga är att det inte verkar påverka honom speciellt mycket, frågan är hur det är för Fan?
Citera
2022-02-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Det lustiga är att det inte verkar påverka honom speciellt mycket, frågan är hur det är för Fan?
Något är kopplat lite tokigt i huvudet på karln, men det är ju ingen nyhet.

Syns ju inte i Fans spel att ha skulle vara påverkad. Imponerande!
Citera
2022-02-27, 20:34
Medlem
Neofytens avatar
Grabben ser helt iskall ut, Ronnie får nog hoppas på att det kommer in nerver mot slutet...
Citera
2022-02-27, 22:00
Medlem
Neofytens avatar
Vad var det där från Ronnie, jösses det är som att han har bestämt sig för att låta grabben vinna...
Citera
2022-02-27, 22:04
Medlem
TilleyHats avatar
Vänder Ronnie det här? Fan tro't. 😉
Citera
2022-02-27, 23:09
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Vänder Ronnie det här? Fan tro't. 😉
Fan vet?! Hårt som få frame, viktigt för Ronnie det där, 8-8!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in