2020-06-21, 17:53
Medlem
Neofytens avatar
Jösses, verkligen inget stabilt spel där ute idag...
Citera
2020-06-21, 17:54
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Jag måste fråga en sak, är det bara jag som knappt tänker på att det saknas publik?

Arenan är visserligen anpassad för spel utan publik, så vi slipper alla tomma stolar som inte ser så trevliga ut i bild, vilket jag tror spelar en viss roll...

Jo, samma här.
Citera
2020-06-21, 19:32
Medlem
liddens avatar
Citat:
Jag måste fråga en sak, är det bara jag som knappt tänker på att det saknas publik?

Bara efter någon enstaka stöt som verkligen hade förtjänat applåder.
Citera
2020-06-21, 21:12
Medlem
Higgins håller sig kvar över pausen tack vare en flukestöt. Dock svårt att se att han ska kunna vinna fem raka mot Trump som nu har växlat upp lite.

Edit: Higgins får en tidig chans i det trettonde framet, men får det inte att stämma och Judd vinner utan att förta sig.

Många intressanta frame i första delen av matchen, men blev ju inte särskilt spännande mot slutet. Vi får istället hoppas på morgondagens match med Selby och Bingtao imorgon.
Senast redigerad av EatableAcrobat 2020-06-21 kl. 21:41.
Citera
2020-06-21, 22:04
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Higgins håller sig kvar över pausen tack vare en flukestöt. Dock svårt att se att han ska kunna vinna fem raka mot Trump som nu har växlat upp lite.

Edit: Higgins får en tidig chans i det trettonde framet, men får det inte att stämma och Judd vinner utan att förta sig.

Många intressanta frame i första delen av matchen, men blev ju inte särskilt spännande mot slutet. Vi får istället hoppas på morgondagens match med Selby och Bingtao imorgon.
Jaha då kom man hem så sent att det var Steve Davies som pottade bollar istället.

Så detta kanske var matchen man kunde missa ändå. Vädret har varit snookerfientligt för mig och det verkar inte ändras nämnvärt.
Tack för alla analyser/ kommentarer, tillsammans med snooker.org så får man ändå en hyfsad bild på hur det gick till.
Citera
2020-06-22, 18:01
Medlem
4-4 för Bingtao och Selby. Såg inte allt, men verkar ha varit ganska ojämnt spel från båda håll. Lite som iaf jag hade föreställt mig på förhand.

Ganska många enskilda stötar som var riktigt fina, men också en del simpla missar. Kan bli en lång men spännande kväll...
Citera
2020-06-22, 21:01
Medlem
Millediablos avatar
Spännande match, såg inte första sessionen men det är rätt vasst spel nu.
Citera
2020-06-22, 21:40
Medlem
Efter allt slit från Yan så lyckas Selby göra svart med en flukestöt.

Mark hade iofs mycket väl kunnat vinna alla fyra framen utan att göra det så spännande...
Citera
2020-06-22, 22:16
Medlem
Millediablos avatar
Galet att Selby numera ofta missar en enkel shot to nothing och missar grovt både hålet men lämnar ofta köbollen mitt på bordet.
Citera
2020-06-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Galet att Selby numera ofta missar en enkel shot to nothing och missar grovt både hålet men lämnar ofta köbollen mitt på bordet.
Ja, det går inte riktigt att känna igen honom.

Vi får se om Bingtao kan ta detta till ett skiljeframe. Selby imponerar ju som sagt inte, så inte är det omöjligt.
Citera
2020-06-22, 22:52
Medlem
Neofytens avatar
Ah slog nyss på, ska reparatören Bingtao ta hem det här?
Citera
2020-06-22, 23:06
Medlem
Selby vidare, men imponerade inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här