2020-01-26, 16:40
Medlem
TilleyHats avatar
6-0. Ytterligare tre frame så tar Neil sin 17:e titel.
Citera
2020-01-26, 17:27
Medlem
Millediablos avatar
8-0 till kvällspasset, hoppas arrangören ordnat någon form av underhållning då detta kan vara över på 15 minuter.
När Robertson spelar så här så förstår jag inte hur han kunde tappa 5-1 till 5-6 mot Maguire förra veckan i stora Masters.

Men det här tappar han aldrig förstås oavsett getingar, nattfjärilar eller annat skrämmande: )
Många spelare som är rädda för insekter, dom borde testa att gå ut i naturen haha.
Citera
2020-01-26, 17:35
Medlem
TilleyHats avatar
Usch så jobbigt för Zhou. Hoppas han får med sig ett tröstframe i alla fall.
Citera
2020-01-26, 18:49
Medlem
Om Robertson vinner första framet ikväll är det andra gången som en spelare blir nollad i en rankingfinal med respektabel distans. (Bäst av 9 eller kortare borträknat.)

Steve Davis vann med 10-0 mot Dean Reynolds i Grand Prix 1989.
Citera
2020-01-26, 20:19
Medlem
Millediablos avatar
Intressant med det nya samlingspriset för Europeiska Masters, Tyska Masters, Gibraltar Öppna och shoot-out.
150.000 pund till den som har bästa (lägsta) totalplaceringen. Robertson lär väl ställa upp i alla om han vinner här annars drar jag på mig peruk och högklackat
Citera
2020-01-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Intressant med det nya samlingspriset för Europeiska Masters, Tyska Masters, Gibraltar Öppna och shoot-out.
150.000 pund till den som har bästa (lägsta) totalplaceringen. Robertson lär väl ställa upp i alla om han vinner här annars drar jag på mig peruk och högklackat
Ett smart drag från Hearn för att få fler toppspelare att ställa upp i Shoot-Out och Gibraltar Open. Bara inte Robertson vinner både i Österrike och Tyskland och dödar all spänning.
Citera
2020-01-26, 22:09
Medlem
TilleyHats avatar
Det är bara att gratulera Robertson för en historisk prestation.
Citera
2020-01-27, 08:03
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Det är bara att gratulera Robertson för en historisk prestation.
Hoppas Zhou tar förlusten bra, aldrig kul att bli ihågkommen som den där nollan.
Citera
2020-01-27, 16:46
Medlem
Citat:
8-0 till kvällspasset, hoppas arrangören ordnat någon form av underhållning då detta kan vara över på 15 minuter.
Robertson fick spela uppvisningsmatch mot den österrikiske amatören Andreas Ploner. Alltid lite märkligt när spelare som precis spelat match ska stå för underhållningen, men det fanns kanske inte så mycket till alternativ när det blev så i Österrike? (På den brittiska turneringarna finns alltid mycket snookerfolk som tex. jobbar för TV som kan rycka in.)
Citera
2020-01-28, 14:11
Medlem
Millediablos avatar
Fin gest av Neil, hoppas ingen ställde frågan till Zhou
Citera
2020-01-28, 18:48
Medlem
Millediablos avatar
Germanska öppnar imorgon, det saknas många namn i startfältet. Om jag ska tro något så är titeln vikt för Trump eller Robertson.
Dom 2 kineserna känns veka på förhand och Higgins verkar halvslut precis som Ding.
Murphy kan spela men inte heller han har sett bra ut i mer än enstaka matcher.

Trump och Robertson på samma halva kan gör att Murphy kan gå till final eller kan Ursenbacher få medvind på hemmaplan?
Den som lever får se....själv hoppas jag att Luca Brecel hittat inspirationen igen.
Citera
2020-01-28, 21:09
Medlem
liddens avatar
Citat:
Trump och Robertson på samma halva kan gör att Murphy kan gå till final eller kan Ursenbacher få medvind på hemmaplan?

Robertson är på övre halvan med Murphy. (eller har wikipedia fel träd?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in